[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:04

CoriienRN schreef:
Ing oke.. maar wat ik zag... leek mij het op dat moment meer been.. en meer naar de hindernis toe laten lopen.. het lijntje 4ab en 5 was ook niet echt recht vond het wel komies hoe je er op af reed ROFL

Had je dat op dat moment moeten zeggen, dan had ik kunnen laten zien wat er gebeurt bij meer been.
Snap je ook meteen waarom dat dus niet moet.
Mijn tempo is nu iets te langzaam, maar dat moet ik steeds ietsje proberen op te bouwen.
Ik heb hem liever gecontroleerd en niet zo hard en gewoon foutloos, dan dat ie als een idioot door dat parcour scheurt en de balken er aan de lopende band af gooit.
Die 4ab en 5 was een moeilijke bocht met zijn schouder.
Kon het voor geen meter bij sturen, maja moment dat ie afzette had ik hem wel aardig recht.
Maar was niet ideaal Clown Hoeft gelukkig ook nog niet na het 3e parcour Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:36

Dank voor de felicitaties allemaal!

Ingridje, persoonlijk houd ik er niet zo van om ze zo terug te rijden voor de sprong, als jij moet doen van je instructeur. Ook niet als het is om controle te krijgen.
Ik zou eerder kiezen voor balkjes voor de sprong en in-uitjes en dergelijke om je paard te gymnastiseren, leren te wachten en zelf oog te krijgen voor de sprong.
Op jouw (je instructeurs) manier krijg je nooit geen goed ritme en kom je nooit goed uit voor je sprong.
Als je werkt met balken kun je tenminste ritme blijven houden en dat ritme is gewoon het allerbelangrijkste.
Maar ja, dat zullen jullie uiteraard al lang geprobeerd hebben?

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:39

Zo jullie kletsen lekker er op los.
Na een aantal pagina's bij gelezen te hebben zijn er een aantal dingen blijven hangen.
Simmie, gefeliciteerd!! Fijne dag gewenst
De brandweer, daar werk ik voor, ik ben geen vrijwilliger of beroeps maar doe dat adminstratie enzo ervan. Ik ben redelijk nauw betrokken bij het korps. Een tijdje terug zijn er in Eelde 3 brandweermannen omgekomen tijdens een uitruk, iets dat heel weinig voorkomt maar dat sloeg bij ons korps in als een bom, dan besef je wel weer dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat iedereen ongedeerd blijft als de pieper gaat.
Bianca, gefeliciteerd dat je nieuwe aanwinst is goedgekeurd.
Mijn haar, het maakt mij niet zoveel uit. Ik moet het wel kleuren. (je ziet af en toe al een grijze haar!!) En de lengte maakt mij niet zo heel veel uit. Heb het altijd lang gehad maar heb het nu kort, een soort van bob en ik moet zeggen dat dat ook een gemakkelijke lengte is.
Vief, beter wat korter haar dan haar wat vol dode punten is.

Gisteravond les gehad, dat ging fijn hopelijk houdt Undercover de training in gedachten als we morgen op wedstrijd zijn.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:41

Ja dat met die brandweermannen was heel erg, dat is bij alle korpsen heel hard aangekomen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:48

Ja, dat was natuurlijk bij jou om de hoek.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:03

gefeliciteerd simmie !
Mijn moeder knipt mijn haar altijd, is kapster officieel dus lekker makkelijk.. En die doet altijd heel voorzichtig liever te weinig dat er nog meer af kan dan in 1 keer teveel..
Net thuis van school, ga nu even in de buurt hier paardje rijden, kijken of het klikt en dan ga ik die bijrijden.. Z1 merrie dus kan ik nog veel van leren.. ben benieuwd

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:10

Doei! goeiemiddag

Vief: Monique vertelde al dat je haartjes kort zijn Haha!! Erg wennen zeker?
Ze zijn een half uur geleden weer vertrokken Clown. Gaat lekker haha.

Ik hen Sofie vanochtend al even gereden, nog even een sprongetje gemaakt omdat m'n vader nog thuis was kon dat wel even. Ging wel fijn Lachen. Dressuurmatig ook.

Ze daarna omstebeurte allemaal even naar buiten gedaan en da stallen gedaan. Ze vinden het maar niks met dit weer in de paddock Tong uitsteken.

Straks even autorijden en dan weer naar Wim. Die was gister jarig en die viert het vanavond.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:13

Nat1503 schreef:
Ja, dat was natuurlijk bij jou om de hoek.

het was nog niet eens de hoek om. Mijn broer was daar ook altijd en kende een van die brandweer mannen ook heel goed. Was echt vreselijk!
En het is al meer dan een half jaar geleden maar ik weet het nog als de dag van gister

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:15

simmie: Er is er 1 jarig hoera hoera lalllalaalaalalala van harte meid Go jij! Go jij!
scum: ik wil je haar wel knippen hoor.. Knipoog Je woont alleen beetje verweg volgensmij.. ahaha

ik heb mijn haar nu licht parel as blond nr 10 hahah.. met een knal paarse brede baan erdoor aan de linkerkant.. alleen die moet weer nodig bijgekleurd worden want vervaagd snel. Vork

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:26

Simmie van mij ook gefeliciteerd! Party!! Party!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:04

Simmie: Gefeliciteerd! Haha!

Mijn haar gaat ook niet echt kort Tong uitsteken. Heb wel eens verschil kwa kleur (blonder in de zomer en in de winter wat bruinig, zoals nu). En kwa lengte, soms net beetje rond mijn schouders, en de andere keer langer, maar echt kort niet. Heb ook wel een een pony gehad, maar dat is een week en dan word ik er al gek van Tong uitsteken.

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:06

Hallo SGW'ers,

Ik hoor hier niet echt thuis, want ik SGW niet, maar ik ben er gister achtergekomen dat ik een paard heb gekocht van een best bekende SGW'er, namelijk Marcelle de Kam. Ik wist haar naam wel en wist ook dat mn paard een goede crosser was, maar niet dat zn amazone zo goed was.

Wie kent haar? En heeft iemand mijn paard Rufusch (op wedstrijd Generious Gift) weleens onder haar zien lopen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:10

Hoi Marloes. Welkom bij de SGW-ers.
Ik heb nog nooit van je paard gehoord, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen.
Ben je zelf ook van plan om te gaan crossen?

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:14

Ja, maar pas over een jaar denk ik. Ik heb hem nu 2 maanden, spring elke week bij Michiel Brons (misschien ook bekend bij jullie? best bekende crosstrainer, maar ik krijg gewoon springles van m) en dressuur intensief met hem. Het is echt een paard om te vertrouwen in het parcours, zuinig op zichzelf, maar zal áltijd gaan, ik ben al best vaak veel te groot of te dicht gekomen en dan lost hij het voor me op, hartstikke fijn om mee te leren. Maar hij is ook een beetje gek in zn hoofd en is al een paar keer flink aan het racen met me geweest, ook de ene keer dat we in het bos waren en we in 2 minuten terug bij stal waren, waar je normaal ongeveer een kleine 20 minuten over doet ...

Dus ja, ik moet de rem nog vinden en het vertrouwen, maar dan ben ik zeker van plan om met m te gaan crossen, zou Michiel ook heel graag zien.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:19

marielle123 schreef:
simmie: Er is er 1 jarig hoera hoera lalllalaalaalalala van harte meid Go jij! Go jij!
scum: ik wil je haar wel knippen hoor.. Knipoog Je woont alleen beetje verweg volgensmij.. ahaha

ik heb mijn haar nu licht parel as blond nr 10 hahah.. met een knal paarse brede baan erdoor aan de linkerkant.. alleen die moet weer nodig bijgekleurd worden want vervaagd snel. Vork

Kan er voor instaan, ze kan redelijk knippen Tong uitsteken, heb het deze week nog ondergaan Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:20

Klinkt als een heel fijn leerpaard Marloes. En je hebt ook goede begeleiding.

Ruud; heb jij nu ook blonde haren met een paarse streep?!

MarloesD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:22

Ja, ik ga dit topic ook wel volgen, zodat ik alvast wat te weten kom over SGW. Is er ook een indoor-seizoen bij SGW? Dat kan zeker niet he? Clown

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:22

Scum schreef:
Klinkt als een heel fijn leerpaard Marloes. En je hebt ook goede begeleiding.

Ruud; heb jij nu ook blonde haren met een paarse streep?!

Haha, nee gelukkig niet, denk dat sommige daar niet om hadden kunnen lachen.
Ben gewoon ongekleurd, met een fikse vleug grijs aan de slapen.

Welkom Marloes

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:35

Doei!

Daar had ik ook last van vanochtend Vief, mijn bed lag nog zo lekker. Verdrietig
Heb nu ook hoofdpijn. Beetje jammer.

Ben ook naar de kapper geweest maandag, weer bruin geverfd en een stukkie eraf. Lachen

Gefeliciteerd Simmie!

Dinsdagavond was ik naar een vriendin in Leeuwarden gegaan, en woensdagochtend zaten we om 8 uur in de trein. Gaaaap

Op naar Hilversum Noord! Hier gingen we eerst naar het Beeld en Geluid experience, was heel leuk Ja
's middags zouden we een briefing hebben in Utrecht bij Max Havelaar, wat nou amsterdam excursie Nagelbijten / Gniffelen , maar deze ging niet door vanwege familieomstandigheden. Wat vervelend, dus toen heerlijk gewinkeld in Amsterdam. Haha! Mn geld is op. Bloos

Woensdagavond zijn we uit eten geweest, we waren toch in de stad Schijnheilig en later naar de bioscoop. Lachen We zouden nog uit, maar aangezien de anderen er overtuigd waren dat we echt de goede weg hadden toen we uit het hotel kwamen, liep dit mis, ik zei al steeds dat we verkeerd liepen, maar nee, ik had het mis. Clown

Totdat we toch echt verdwaald waren. Nagelbijten / Gniffelen
Ghehe, toen maar een taxi terug genomen. Lachen

Donderdagmorgen zijn we eerst naar Telegraaf Media Groep geweest. Was heel interessant! Ineens kwam Jaap van de Gouden Kooi binnenlopen. Huilen van het lachen Moehaha, die is echt nog dikker als op tv. Schijnheilig

Later zijn we naar het Van Gogh museum gegaan, was eigenlijk ook best leuk! Haha!

Hierna nog even een uurtje de stad in geweest, en toen zijn we weer naar huis gegaan. Wel vertraging gehad, maar uiteindelijk toch uitgeput thuis gekomen. Lachen

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:16

MarloesDijs schreef:
Ja, ik ga dit topic ook wel volgen, zodat ik alvast wat te weten kom over SGW. Is er ook een indoor-seizoen bij SGW? Dat kan zeker niet he? Clown

Kijk maar uit! SGW is ERG besmettelijk! Volgend jaar wie weet ook een (oefen)crossje rijden met die crack van je!!!?
Maar ik wil wel ff een volledig voorstelverhaaltje Marloes.... Haha! Knipoog wij zijn erg nieuwsgierig!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:47

Hahah Jenga, heeft de waarschuwing voor het SGW-virus al gegeven ROFL
Eenmaal besmet, kom je er niet meer vanaf!! Knipoog

Simmie: Gefeliciteeerd!!! Go jij! Go jij!
Ruud: Waaauuw, je zou wel echt lef hebben als je ook een paarse streep in je haar neemt Bloos Knipoog ........................................................................

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:22

dan vallen z'n grijze haren igg niet meer op ahahah Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:31

Marloes welkom! Doei!

Haha was wel een klein drama dat vertrek Kim Clown Gelukkig dat ze onderweg zijn.
Gister al wat gezien van het hotel en 't zag er erg strak uit Haha!
Nog gefeliciteerd met Wim! Krijgt hij vanavond zijn cadeau?

Klinkt erg gezellig Hilde! Wel jammer je excursie van Max Havelaar niet doorging Knipoog
Wat heb je allemaal geshopt?

Marielle.. Licht parel-asblond met paarse streep Wow!
Heb je een foto?? Haha!

Dit is er nog van mijn haar over: http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... aar3-1.jpg

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:33

ahahahaahah ik heb geen foto, maar kan misschienw wel iets vinden op internet wat er op lijkt... momentje Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:34

Daar is indd wel een stukkie af ja, wel mooi. Lachen

Ehm, 2 shirtjes, topje, jurkje + bolero en nog wat ondergoed. Schijnheilig