!Ooh Hilde ik ben ook hard aan het duimen!! Hoop voor je dat je snel gebeld wordt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
GEFELICITEERD HILDE!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!! 
GEFELICITEERD HILDE!!!!!

Hij heeft het ook nog gehad over kijken naar een 4 jarige maar dat kan ik waarschijnlijk ook vergeten.rowo schreef:Slecht nieuws... Uvanta komt niet terug. Ben enorm pissig op mijn pa, niet omdat ie haar niet koopt maar omdat ie constant het idee heeft gegeven dat hij iets zou kunnen regelen dat we haar toch konden kopen, aangezien ze ineens gezakt was in prijs. Al die tijd heeft hij blijkbaar al zoiets gehad van 'nee we doen het niet'. Hij heeft mij gewoon beetje hoop zitten geven... Ik ben zo teleurgesteld in hemHij heeft het ook nog gehad over kijken naar een 4 jarige maar dat kan ik waarschijnlijk ook vergeten.
Ik val nu een beetje in een diep gat wat prestaties en wedstrijden betreft. Met calypso zit ik een beetje op een dood spoor en Pino kan ik nog niet weer rijden. Het plezier in het rijden vergaat me een beetje. Aventura wordt volgend jaar pas 3 en de paarden bij Harrie staan allen op rust.
Het leven is niet eerlijk! Mijn toets is mede door dit niet zo goed gegaan, maar misschien wel een 6. Laten we het hopen.
!
Maar kun je Pino anders niet verkopen en dan opzoek gaan naar een ander leuk paardje? 

viefdepief schreef:rowo schreef:Slecht nieuws... Uvanta komt niet terug. Ben enorm pissig op mijn pa, niet omdat ie haar niet koopt maar omdat ie constant het idee heeft gegeven dat hij iets zou kunnen regelen dat we haar toch konden kopen, aangezien ze ineens gezakt was in prijs. Al die tijd heeft hij blijkbaar al zoiets gehad van 'nee we doen het niet'. Hij heeft mij gewoon beetje hoop zitten geven... Ik ben zo teleurgesteld in hemHij heeft het ook nog gehad over kijken naar een 4 jarige maar dat kan ik waarschijnlijk ook vergeten.
Ik val nu een beetje in een diep gat wat prestaties en wedstrijden betreft. Met calypso zit ik een beetje op een dood spoor en Pino kan ik nog niet weer rijden. Het plezier in het rijden vergaat me een beetje. Aventura wordt volgend jaar pas 3 en de paarden bij Harrie staan allen op rust.
Het leven is niet eerlijk! Mijn toets is mede door dit niet zo goed gegaan, maar misschien wel een 6. Laten we het hopen.
Het valt gelukkig hartstikke mee!
Jeetje Rowo wat balen joh
Kan me voorstellen dat je boos bent op je vader. Hij had beter gewoon eerlijk kunnen zijn.
Misschien stom hoorMaar kun je Pino anders niet verkopen en dan opzoek gaan naar een ander leuk paardje?