Talida schreef:Zo ik heb vanmiddag weer 4 weken extra fysio gekregen van Tal.Madame vond het nog geen tijd voor de wormenkuur, en ik wel. Ze heeft dr ikbenheternietmeeeenssteigerknopje weer gevonden hoor. En mn arm is nu weer 5 cm langer, zucht. Maar na een hartig woordje schoof de kuur er zo in
![]()
Kun je Cheeka ook niet een keer een kuurtje kunnen geven
Die wordt me ook altijd wat te groot en zo te horen ben jij al goed getraind 
Mijn internet doet het eindelijk weer!
Bijlezen komt nog wel, moet zo werken tot elf uur dus heb weinig tijd.
Ermelo gister was leuk iig! En heb gezellig met Peanutbutter staan kleppen
Madame vond het nog geen tijd voor de wormenkuur, en ik wel. Ze heeft dr ikbenheternietmeeeenssteigerknopje weer gevonden hoor. En mn arm is nu weer 5 cm langer, zucht. Maar na een hartig woordje schoof de kuur er zo in
)
En dat meisje in de tweede manche van het Z ging er ook erg knap af
En ik vond mezelf ook aardig duidelijk in wat ik bedoelde.
Dus nog niet eens een wp met de oude proeven en bijna een -punt bij de nieuwe proeven! Ik had een 1 op aanspringen in galop en een 4 op houding enzit. Dus volgens mij had ze Dik Trom voor der ogen ofzo! 

Hahaha, niemand wist of ie echt zou komen of dat het een 1 april grap was

Hij is me echt nog nooit ergens gestopt. Ik was echt TE verbaasd om te reageren dus ik deed eigenlijk niks.
Tja, maar gewoon verder gereden. Tot opeens na hindernis 9, pakte hij lekker het bit vast en hij wilde even op zijn eigen tempo doordrammen naar 10ab. Toen heb ik maar even de rem erop gezet, achterwaarts en opnieuw aangereden. Het is toch oefenspringen
Bitwise heeft zijn sporen er even flink ingezet en toen ging de rest van het parcours wel fijn.
Echt zo'n explosiegeluid