Ik ga ook dapper verder. Vandaag nog even nagepraat over zondag en we denken alletwee dat het weer opgelost is nu, dus geen probleem om gewoon M te blijven rijden

Vief: zullen we een cluppie oprichten
Ik wil ook niets worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil ook niets worden
gomir schreef:Spannend Lielle![]()
Ik ga ook dapper verder. Vandaag nog even nagepraat over zondag en we denken alletwee dat het weer opgelost is nu, dus geen probleem om gewoon M te blijven rijden
Vief: zullen we een cluppie oprichtenIk wil ook niets worden
Fijn dat het bij jullie nu weer zo goed gaat!
(als het goed gaat volgende keer B
)
). Dat zou op zich ook wel een idee zijn. En dan neem ik de merrie toch maar mee denk ik

(en dan heb ik maar twee paarden...)
Mas is de 2 kilo grens gepasseerd!
Paard was echt superbraaf, hij keek een keer de binnenbak rond, en toen had hij zo'n blik van: ok, zeg maar waar ik naar toe moet. Erg leuk, hij had heel schattig witte strikjes in zijn manen
, en na afloop werd hij helemaal volgestopt met appels, wortels en manderijnen. Jim wordt op zijn oude dag nog gewoon een ouderwetse Penny-pony!
(loop al drie dagen te miepen of de merrie zondag wel of niet moet lopen...Ben net zo goed op weg en ben bang om het weer te verprutsen door nu weer zonder elastiek te gaan rijden. Misschien deze week toch eens met een lang martingaaltje proberen, als dat gaat durf ik zondag wel te starten
)
Maar het probleem is dat ik altijd zoveel tijd kwijt ben als ik 'even' wil rijden. Ik moet er namelijk eerst nog heenfietsen (halfuurtje) dan rijden en alles verzorgen en weer terug. Ik hoop dat ik morgen tijd heb, ik ga nu in ieder geval nog even leren voor donderdag.
)
Simmie schreef:Bedankt Canter en RT.
Mag je tegenwoordig dan misschien ook met 2 personen 1 paard starten. Bv persoon 1 het oefen en persoon 2 het B of L met hetzelfde paard? Voorheen mocht dat namelijk niet.

..ben bijna klaar met hbo en vind het nou niet geweldig..ook niet drama maar toch. En weet nooit wat ik leuk vind..tis wat.