Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
'k Heb nu wel springlesgever waarvan ik heel tevreden ben, maarja een fris paar ogen die je beoordelen kan ook wel interessant zijn.
Heb nu ook 1 lesgever voor dressuur, maar zal in toekomst wel eens afwisselen met iemand anders.
Had vorig jaar het topic al gespot maar had toen net m'n merrie waar ik mee crosste verkocht dus niet veel meer om over mee te praten

Hij heeft zelf les gevolgd van Al.bert Vo.orn heb ik gehoord. Das ook niet de minste.
en kben toch nog lang niet ervaren genoeg om bij een hele professionele te gaan. Ik kan nog veeeel leren van mijn springlesgever.

madelene schreef:Hallo sofie![]()
ik zoek een voorlezer voor de zaterdag ik moet om 12.50 rijden als 1ste van de ring.

Maar ze is nog op congé tot midden september dus nog eventjes wachten. Tot dan ga ik niet te veel zotte dingen doen.
Hij kan in de piste lichtjes gereden worden op touwhalster. Maar dat hou ik puur en alleen in de piste. En maar af en toe voor afwisseling. Maarja wie weet vindt hij dat wel fijn een hackamore en tis reglementair voor jumpings.
Luxor heeft al een cob-hoofdstel en denk dat er nog wat ruimte is om de bakstukken korter te zetten.
't Is goed 10 minuten fietsen van stal naar de manege, dus gaat wel lukken normaal.