Ja, super lang en door die natte kranten gaat de klei er ook heel makkelijk weer af thuis. Winch krijgt na de cross best snel dikke benen en dit raadde Rob mij aan.
Haha Noor niet? Het is vaak leuk als het van een ander is
Leliaardje
Geplaatst: 18-06-12 14:10
Wat een koppie .
Eef: wat een sprongen . Gaaf hoor. En: ik vind setjes helemaal niks, maar dit zwart/wit-geblokte vind ik toch wel erg gaaf.
bvw
Geplaatst: 18-06-12 14:13
Leli dat geblokte staat vast ook wel stoer op een schimmel zoals giga! Margreet wat een prachtige kinderen! Ik hoop dat ze net zo lief zijn als ze eruit zien Evie ondanks dat Bam boos kijkt ziet het er wel top uit!
Ik zit echt zo : Nog 9 uur stage en dan klaaaaar. Mijn stagebegeleider zei: 'alle vorige stagaires gingen hier huilend weg'. Ik ga morgenmiddag zo weg:
Rosa, Waarom ging iedereen dan huilend weg? Omdat ze niet weg wilden of juist het tegenovergestelde
bvw
Geplaatst: 18-06-12 15:14
Mootje schreef:
Rosa, Waarom ging iedereen dan huilend weg? Omdat ze niet weg wilden of juist het tegenovergestelde
Dat vraag ik me nu ook af!
Kris veel plezier bij Rob! Ik ben echt jaloers ik wil ook!
Eef_Bam
Geplaatst: 18-06-12 15:19
Bedankt Leli, ik houd dus ook niet zo van setjes maar dit vind ik zelf dus ook leuk. Veel plezier Kris!
Ik denk omdat die andere stagaire's het jammer vonden om weg te gaan, en Rosa niet kan wachten om weg te gaan en zij dus juist blij is, tenminste zo lees ik het .
Haha, nou schijnbaar omdat ze het hier allemaal zo leuk en gezellig vonden. (Is het ook wel hoor, mensen zijn heel lief en aardig, maar brr ik word er benauwd van zo'n kleine organisatie, zo'n bureaustoel 8 uur per dag enzovoorts) Eef heeft het goed gelezen