Ben net terug van mijn werk, heb nog even op een kameel gezeten.Dat zit gewoon hetzelfde als een draver.

Ik had tegen de directeur gezegd: Als ik op de kameel ga, ga jij dan ook? En ja hoor, de directeur ook op de kameel!

Niet zo een beest die de hele dag werd afgeragt hoor, er mochten maar een paar mensen op, verder stond hij lekker in een kinderboerij die voor deze dag was opgezet.
Tg, wat een cool hondje!!! En een stuk minder huidproblemen bij cairns tov westy's. goede keuze!
MM, van harte, wat onwijs goed zeg en dat met zo een start, helemaal geweldig.
Leuke filmpjes gezien van de indoorcross. Jammer dat indoor Lisse niet doorging, maar heb wel genoten van jullie filmpjes.
Suikermeisje, jij vroeg nog B of L in Ermelo toch? nou is er waarschijnlijk ook geen keus, maar als ik jouw was zou ik sowieso nog ff in de B blijven. De afstanden in de springparcoursen zijn voor de pony's best lastig en met een beetje pech heb je een lastig springparcours voor je cross, dat zou zonde zijn. Daarom zou ik wat langer in de B blijven en ondertussen flink oefenen op de paardenafstanden in de dubbels ed. Zelf heb ik met mijn D-pony tussen de paarden gereden. Crossen ging prima, maar springen vond ik echt wel pittig. (maar die was dan ook wel nog een heel stuk kleiner moet ik toegeven)
Ik ga mijn bedje opzoeken.