Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou spring ik nooit met sporen dus opzich is het niet zo'n enorm drama maar het ziet er zo stom uit. In de cross heb ik wel altijd sporen om, in de training eigenlijk ook niet.
, was er de afgelopen week niete cht van gekomen en nu had ik alle tijd, heerlijk is dat.
Ben wel benieuwd naar jullie Brugge-foto's. In training spring ik meestal om en rond de 1,30m/ 1,35m. Dan valt het op concours mee haha!
Dressuur ook, alleen moet daarvoor eerst die basis goed zijn. Dan lijkt het op concours toch allemaal stuk makkelijker! 

bvw schreef:denk ik ook niet mandy!
Ik mis nu helaas een "vriendlief" ik verveel me echt dood
. En zag je broer ook, jeetje wat lijkt die veel op jou! Heeft alleen niet zulks lang haar 
. 
dus heb mezelf maar verwend). Het was echt superwarm dus de paarden nog lekker buiten gelaten, die stonden natuurlijk ook pas later buiten. Even bij Nudientje geweest. Meisje (oké we zijn even oud, ik ben ook nog een meisje toch?) waar ze nu staat vroeg of ik haar een keer wilde helpen met wat springen. Leuk! Wil ik wel
En verder lekker op de bank en vroeg naar bed!