Succes vandaag!! En het wordt inderdaad aardig mooi weer ..
viefdepief
Geplaatst: 01-06-10 08:44
Goedemorgen
- PB en Dorien: Veel plezier - Jetske: Wat vervelend van je rug - Mistid: Hoe is het nu met je vingers? - Lotte: Lekker geslapen?
Ik had gisteravond nog een ALV. Was wel een prima vergadering en na de tijd nog even gezellig bijgekletst met een paar mensen. Mijn antibiotica druppels voor mijn oog lijken al wat te helpen. Mijn ogen gingen al een stuk beter open vanochtend. Wel erg lastig om die dingen in je oog te doen vind ik want zodra ik zie dat die druppel gaat vallen lukt het bijna niet om mijn oog open te houden
Heb verder een mailtje gestuurd of ik van het weekend nog kan starten en dat leek zo wel te kunnen dus ben erg benieuwd Nu maar eens mijn spulletjes gaan pakken hier, ontbijten en weer naar Enschede. Woll zal me wel gemist hebben.. en er mag ook wel weer wat gestudeerd gaan worden
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 01-06-10 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Mo: Nog geen tijd voor gehad. En aangezien mijn moeder volgende week dinsdag wordt geopereerd zal het nog wel even gaan duren. Zou gisteren eigenlijk worden teruggebeld over of dat ik aankomende vrijdag op kon voor de trailer maar nog niks van gehoord.
Vief, anders kan je altijd nog naar Laren komen van het weekend
Aankomende zaterdag heb ik mijn vuurdoop als jury. Mag de klasse B cat C/D en de L1 A/B jureren. Voor de eerste keer officieel. Heb verder alleen nog onderlinge gedaan.
Spannend Tientjeh! Wel schattig, die pownies. Nu hopen dat de ouders ook een beetje normaal zijn
viefdepief
Geplaatst: 01-06-10 09:09
Ik blijf nog even in de B. Pas als ze braaf en met een stuk minder spanning door de proefjes gaat maar eens verder kijken Als ze stom doet is zelfs een B-proef al best wel lastig.
haha ja, dat is het probleem vaak met de pony ruiters. Gelukkig weet ik zeker dat er een paar normale mensen bij zitten. heb er ook een aantal van eigen ponyclub.
Paarden jureren is in ieder geval een stuk makkelijker dan de pony´s. Daar ben al wel achter.
Mootje
Geplaatst: 01-06-10 09:10
Vief, dat had ik ook toen ik vorige maand voor het eerst met dit paard startte
viefdepief
Geplaatst: 01-06-10 09:12
Tientje: Mocht het niet lukken, dan zal ik het bij jullie eens lief vragen Leuk dat je voor het eerst gaat jureren!!
Mo: Haha Best ernstig he als wat voltes, van hand veranderen en een paar pasjes verruimen opeens al lastig wordt
Damelza
Geplaatst: 01-06-10 09:17
wat balen Jets dat je weer last heb van je rug
iedereen veel plezier die training heeft
Vief, leuk dat je je opgegeven hebt voor die wedstrijd, veel succes en plezier alvast!
Ben ziek thuis... wel balen, bezoekje dokter geweest net toch maar een kuurtje
Vief stoute woll! Pb wel fijn als je je trailer kan halen! balen voor je mam, hopelijk is ze dan van de rug pijn af. En hopelijk gedraagt je schimpie zich bij je trainer Veel plezier met crossen..
Fijn dat je er nog bij kan Vief! Spannend Jantine! Beterschap Corien Leuke foto's Damelza
Ik kom net bij de dokter en het ziekenhuis weg, dokter wilde voor de zekerheid mijn vinger op de foto. Gelukkig niet gebroken, wel gekneusd dus. Moest een week rustig aan doen, maar zondag start ik sowieso in Oudkarspel. Zaterdag ook met Ul&Kino in Veenhuizen. Toen kreeg ik nog een aangename verrassing, ik heb vandaag sportdag (nouja, mijn klas, ik doe niet mee aan gym) dus ben ik sws vrij. Ga nu dus snel de paarden buiten zetten en kijken of ik kan rijden, kan ik Kino vanavond zelf voorrijden.