Ik werd wakker met een dilemma 
Hulp gevraagd dus 
Het zit zo. Ik heb nu met Sam 10 winstpunten in de B. Met 15 winstpunten móéten we over.
De 23e heb ik weer m'n eerste cross in Neede. Hier ga ik sowieso B starten. Het is weer de eerste wedstrijd na de vakantie en vind het zelf ook wel fijn om er weer even in te komen. Het dilemma is dus: "Wanneer gaan we L starten?"
De andere crossen die ik ga rijden zijn:
- 13e/14e Oktober SGW Hattem [Regio Kampioenschappen]
- 21e Oktober SGW Bathmen
- 28e/29e Oktober SGW Diepenheim [NK]
Stukje uit het regelement:
• De combinatie dient tenminste te zijn opgenomen in de klasse L met 2 winstpunten;
• In het betreffende kalenderjaar dient de combinatie aan tenminste 1 wedstrijd in de klasse L te hebben deelgenomen en te zijn geklasseerd;
• Resultaten behaald tot 14 dagen voor het kampioenschap tellen mee.
Stiekem vind ik het wel heel leuk om in Diepenheim mee te doen aan het NK (als ik aan de eis L+2 voldoe)
Als er dus 14 dagen voor moeten zitten telt Bathmen niet mee.. Neede wil ik sowieso geen L omdat ik even makkelijk wil beginnen [zeker na de vakantie] dus dat betekent dan dat als ik me wil plaatsen door L+2 te zijn ik dus in Hattem foutloos moet crossen. Dat is wel gelijk de Regio, dus dat zal wel pittig staan!! Maarja eeuwig uitstellen kan ook niet, maar stel dat ik in Hattem niet foutloos ben dan is alles voor niks 
Help wat is reeël? En wat zouden jullie in mijn geval doen?