daaph, getsiederrie dat is minder. misschien is het inderdaad wel verstandig even een pauze in te lassen. en eens een osteopaat vragen om hem eens na te laten kijken?? misschien heeft hij wel ergens wat vastzitten waardoor het niet gaat.
varekaj, dat klinkt goed, nu nog de hoeven van de andere op orde en dan kun je weer eens wat gaan oppakken.
Antonius, ik ben wel klaar voor deurle, ik had wel al wat gezien, maar dat was op de telefoon, en daar kon ik niks van maken. Ik zit nu achter de computer en gaan we zo eens kijken. Eerst roept werk, en dan de paardjes. Hij heeft afgelopen week beetje strafkamp gehad, hopelijk heeft het gewerkt en gaat hij nu de volle 100% goed over alles heen.
Toevallig is de DA en de osteopaat geweest afgelopen vrijdag, en hebben we ook eens naar zijn ogen gekeken...bij aanschaf van boxser hadden ze het daar af en toe al eens over, en af en toe (echt heel af en toe) hebben we het idee dat hij niet altijd vlot reageert op signalen, hij ziet het wel, maar we hebben het idee dat hij, als hij in de mensenwereld zich zou bevinden hij een brilletje nodig zou hebben...diepte scherpte?? we hebben het maar kort getest, en hij krijgt er nu druppeltjes voor, maar meer in de zin van...baat het niet schaadt het niet.
Misschien verklaart dat ook dat als hij vanuit de verte iets ziet aankomen dat hij daar echt heel geconcentreerd naar kijkt.
Wie weet het??...ik niet in ieder geval, ik laat me hier puur adviseren op ervaren mensen. Persoonlijk vind ik het wat ver gezocht, maar ja je weet maar nooit.