Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

NoaChanel schreef:Jha ik heb een prachtige schimmel gehad voor Noa maar ik ben een vreselijk poetsmiep dat ik dr nooit schoon genoeg kreeg naar mijn zin hihihi! Zoals ik zal zei bij anderen vind ik ze prachtig! Gek dat dat blijft trekken. Noa is donkerbruin met geen enkele aftekening, 4 wittehaartjes op dr voorhoofd maar die zie je niet als je het niet weet....
Ik geloof meteen dat crossen een verslaving is, zo kort als ik er nu in zit zo vreselijk enthousiast ben ik al!!
Renswoude is dus voor mij ook de aller eerste keer en kan dus nog geen vergelijking maken met anderen.... Ik hoop er veel te leren in ieder geval maar dat zal wel want wij zijn nog leek hihihi.
Daniielle, ik ken verder ook helemaal niemand welke aan SGW/ Cross doet..... Ik sta niet op een grote stal o.i.d. en voorheen alleen maar in de dressuur gezeten.... Nu heb ik wel de enige 2 stal genootjes ook aangestoken met het crossen dus misschien dat zij nog ergens een hengeltje uit willen/kunnen gooien.
?muts_marijke schreef:@ Noa moet je na gaan dat Ula bij een balkje op de grond zich overeind nam, achterover liet vallen of voor de sprong door der benen zakte om te gaan liggen. Doodeng! En ik wist echt niet wat me overkwam. Wist niet waar ik moest beginnen want ze was en is zo lief, dit was niks voor haar. Tot Geert zei dat ik haar mee moest nemen naar cross les... ik dacht echt dat Geert effe niet goed wijs was, maar daar deed Ula het fantastisch! Ze sprong alles en bleef relax. Heb haar toen 2x gestart in de cross en ze liep beide crossen foutloos. Maar ik had mijn wp in het springen niet dus kreeg 2 foutbrieven. Toen heeft Geert der overgenomen, 1x B gestart en daarna 1.5jr L gestart. Alles bijna foutloos. En vorig jaar juni overgestapt naar de M. En nu MAG ze zelfs 1*
Einde mijn trotse berichtjes!![]()
Wel echt super van Geert en Ula! Kan me voorstellen dat je trots bent!

voor Corien, gek paard heb je 

Uk is inmiddels weer terug naar huis, en Catweazle heeft zijn wedstrijddebuut gehad! Heb L1 gestart omdat ik geen B meer mag starten.