Wauw gaaf Floor! Ow Mirthe die woont ook nog op fietsafstand volgens mij! Dankje, zal eens even kijken! Corien jakkes wat erg. Sterkte. Anne helaas, maar begrijp het wel. Billy gefeliciteerd! Hoe bevalt je nieuwe werk?
Het is hier droog, dus ga maar snel rijden voor het wel regent!
weule
Geplaatst: 14-12-11 10:30
@ evony: ik zou op de foto staan op de voorpagina van de PK (althans de hengst staat op de foto, en ik erbij op..)
hier stroomt zelfs de sloot voor ons huis...
Sannnn
Geplaatst: 14-12-11 10:34
Ik heb een score van 13 op die test. Sterkte Corien Gefeliciteerd Billy! Jammer Annetje, maar wel begrijpelijk. Hou je ons op de hoogte van Vies?
Ik heb lekker uitgeslapen tot 9 uur. Zou gaan shoppen vandaag, maar met dit weer heb ik er bij nader inzien toch weinig zin in.
Hier ook geen PK Jeroen. De sloot die vanmorgen voor de zaak stroomde is nu gelukkig bijna weg!
Heb zojuist lekker de planning van januari rond gemaakt en de inschrijvingen de deur uit gedaan. Wordt een drukke maand met twee paarden, maar ik heb er zin in!
Krijg ik donderdag te horen dat ik van de wachtlijst af ben voor dressuur a.s. vrijdag. Reken er dus op dat ik kan starten en coupons gelijk op gestuurd. Staat de startlijst gisteravond online, sta ik er niet op. Maar even een mailtje uit gedaan.. Maakt me opzich niet uit als ik er niet bij sta, dan ga ik zaterdag wel springen.
kimdepim
Geplaatst: 14-12-11 12:18
even een snel berichtje.
Hier is het nog steeds droog, de zon schijnt hier zelfs in Purmerend.
Verder een lekker drukke week! Vorig weekend mijn nieuwe leren rijlaarzen opgehaald en er meteen mee gereden met de wedstrijd. Ze zitten heel fijn en zijn erg mooi geworden. Vergeten een foto te maken . Zal ik dit weekend even doen.
Vrijdag als ik terug kom in Friesland ga ik meteen even winkelen . Zaterdag onze laatste wedstrijd voorlopig. Poew, zal even wennen worden. Ze zou nog wel een paar weken langer mee kunnen maar er zijn niet echt dressuurwedstrijden die weekenden helaas. Dus dan maar lekker thuis doortrainen . Ga proberen haar zo lang mogelijk in beweging te houden. Zeker zolang ze geen last heeft van een dikke buik.
Sann: Dat is niet handig.
Evony
Geplaatst: 14-12-11 12:42
Sannnn schreef:
Leuk, wat voor onderzoek?
Dat weet ik nog niet haha, moeten we nog uitwerken, maar iets wat bij hun markt aansluit dus het verzekeren van paarden.
Top dat je een stageplek hebt, Evony! Handig van Rim's dochtertje Vonden de klasgenoten vast niet erg! Hoe lang moet je rijden naar huis vanaf flientje?
Hier weer mega druk aan 't werk. Gisteravond ook tot 10 uur gewerkt
hier schijnt de zon en is't droog, paarden lopen al uur buiten (3 in de buitenbak, 2 in de longeerpaddock) weiland is beetje veel nat/water... zag ook dat er nog een boom was gevallen vannacht over de omheining achterin 't land... (hoeven we hem ook niet te zagen in't voorjaar )
daNiielle_
Geplaatst: 14-12-11 12:58
Eindelijk weer tijd om bij te lezen..
Over klei, ik heb die van de groene Os. Siobhan is gepromoveerd tot 1 kruk, voel je je gelijk weer een stuk mobieler. Evie de koploper wat betreft de test. Ik had er 13. Kris wat een zuur bericht.. Jeroen, ik vroeg me al af hoe groot blingh zou zijn...Vond het echt een reus! Dienke jij bent wel ineens omgetoverd tot dressuuramazone!! Caro wat een stoere foto's! Bianca komt even langs met een jaloersmakend berichtje over Portugal en de zon Corien dat is echt vreselijk... Anne jammer, veel succes met je tentamens! Billy gefeliciteerd
Straks naar oefenparcours met Tessa. En dan zaterdag onze eerste springwedstrijd sinds.....kan het me niet eens meer herinneren...
AntheaV
Geplaatst: 14-12-11 13:14
In Groningen schijnt de zon ook. Paardjes staan hier al weer vanaf half 8 buiten. Weiland is bij ons vrijwel altijd droog, dan moeten er meerdere wolkbruiken zijn wil de wei echt te nat zijn. Alleen hebben we niet overal om de wei beschutting, dus als het stormt zijn ze 9 van de 10x de pineut aangezien de wind meestal komt waar geen bomen staan.
Evony, gefeli met je stage! Danielle, leuk dat je eindelijk weer een parcours gaat springen met Tessa. Jeroen, altijd fijn dat de natuur je wat werk uit handen neemt! San, toch niet toevallig in Ewijk? Haha
In Nijmegen nu wel droog, maar alles is doorweekt. Ik ga zo iig lekker naar stal voor mijn dressuurles!
_lautje_
Geplaatst: 14-12-11 13:46
Mootje dwars door de polder en met de pont 15km. Dow daar een 25min over door die snert pont. Kan ook via de snelweg dan is het 30km in iets meer Dan 30min. Maar dichtbij genoeg om regelmatig naar hem te gaan. Meestal zo om de dag nu als het lukt.