[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:37

bvw

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:40

ziet er mooi uit Mo :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:45

hoi hoi

Wat een super super super gave inrichting heb jij Mootje!!!!!!!!!
Evi gefeliciteerd
Balen Mandy dat Avi aan zelf service heeft gedaan.
Voor de rest weet ik het echt niet! Moest gewoon 6 pagina's bijlezen!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:58

Middag!
Heb jullie discussie in het WW topic gelezen, lang en verhit zag ik :=
Ga er niet op in wat ik vind, geen zin in en geen tijd voor. Heb vandaag een horloge gekocht bij een neger op het strand. Wilde weer een horloge, heb er sinds mijn kindertijd al geen een meer. Helaas doet deze het niet, dus morgen die neger maar weer proberen te vinden :P Het is een automatische, maar als je hem aantikt stopt ie na een paar seconden weer, ook al beweeg je. Helaas. Tis al niks voor mij om iets bij zo´n strandfiguur te kopen, en het blijkt maar weer dat dat niet goed kan gaan :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:01

@ Evie van harte gefeliciteerd
@ TG mooie foto's van Vos, Schimpie en je laarzen
@ Mootje is dat jouw eigen inrichting? Gaaf behang heb je. Zowel de roze als de strepen. Ik kan geen behang in huis hebben. 1 van mijn katten haalt het er persoonlijk weer af :(

Verder wel bijgelezen maar aangezien het bijna 10 blz waren in 1 dag! niet veel onthouden. Hebben jullie nog vakantie of is het rustig op het werk :D
Vandaag niet gereden ivm water in de bak. Heb maar vast mijn crossspullen klaargezet voor zaterdag. Ik heb een beetje tijdgebrek deze week. Daarnaast heb ik behoefte aan een week slaap of zo. mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:27

Balen Snoek! Hopelijk kun je hem weer vinden morgen. Sterkte met je hoofdpijn.
Mootje, deze inrichting had ik ook niet bij je verwacht, maar ik heb geen idee wat wel eigenlijk..
MM: Zeus nog steeds goed?

Hier nog steeeeeeeds geen veulen. Straks wordt het nog een "kerstkindje"..... of we zijn straks minder scherp omdat het zo lang duurt, en dan is het er opeens, zonder dat we er bij zijn. Als het maar niet op 10 of 11 september is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:32

@ Kim; druk druk dus nu met Purmerend en je paardjes thuis. Is Bobo er eigenlijk nog?
En je pa traint nu Sofie door de week?

@ Mootje: k vind je behang echt mega stoer! Had jij niet ook zo'n mooie slaapkamer?

@ Snoekiej: over het algemeen verkopen ze idd rommel. Mooi balen dat ie het niet doet. K zou idd maar eens op zoek gaan naar die neger :D

Ik ben weer thuis en net ff gegeten. Ben nu mijn rondje L van vorige week aan het uploaden. Zo ff afwassen, de wc schoonmaken en stofzuigen. Als ik er 1,5 week amper ben doet vriendlief ook niets in huis :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:38

Sim, de rest is inderdaad wit, grijs en glas :)
Caro, dat is inderdaad mijn eigen woonkamer :j jammer dat jouw poezel het zou slopen!
Snoek is afgezet door een neger op t strand!
Kim, nog naar je zin in purmereutel?
Texelse kijkt een veulen uit de merrie!
Mijn slaapkamers zijn trouwens beige met cognac en walnoten meubels. Dat is dus weer iets anders!
Voor de geïnteresseerden:
Andere kant woonkamer http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... EuanBn.jpg
http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... anBn-1.jpg
Keuken http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... guanBn.jpg
Slaapkamer: http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... AG0276.jpg
Margreet, heb je pb gezien. Ik zei toch dat je niet speciaal voor mij naar de winkel toe hoefde ;)

Ik heb net drie jaar administratie opgeruimd O:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:44

@ mootje ben jaloers op jouw woonkamer :D

Voor degene die in de buurt van Geesteren wonen een vraag: Is er bij jullie nog bouwvakantie? Probeer al een week Huzink bouwmaterialen te bereiken maar zonder succes |(

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:44

Rowo: Ik werk nu 2 weken op --> maandag, dinsdag, woensdag en donderdag, dus dan train ik d'r zelf op donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag. Paps/Mams longeerd haar 2x en paps rijdt haar 1 keer :). Vorige week was de eerste week dat we het zo deden en had ik geen wedstrijd in het weekend. Dit is de tweede week en heb ik wel een wedstrijd. Eens zien of dat wil met deze trainings wijze.. Ik denk het wel.

Sofie is vorige week trouwens nog een keer op de scan geweest (op 3 weken was ze voor het eerst en laatst op de scan geweest), en ze is nu 4 maand drachtig :D.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 19:45

Weet ik Mootje, maar dan had ikzelf ook weer eens kunnen smikkelen.
Mooi hoor je huisje, had eigenlijk ook niets anders verwacht.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:49

Mooi Mootje!! Heel mooi :j Goede smaak heb je.

@ Kim: je boft met je ouders, anders had het niet gekund. Wel ideaal trouwens. Kun je iig met een gerust hart weg.

Mijn (heftige :+ ) L rondje van vorige week. Ff wat verder door spoelen, mijn nichtje begon onwijs vroeg met filmen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:50

Haha, je hebt mij gewoon als smoes gebruikt :D
Dank je wel, Caro!
Kim, met welke hengst? Ik ben benieuwd hoe het veulen eruit komt te zien!
Rowo, mooi rondje! Zou een martingaal niet iets schelen?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:59

Mootje: Ultimo ;). Ik vermaak me hier prima in Purmereutel :D

Rowo: Een beetje en onstuimig rondje :P. Maar ze blijft wel braaf doorgaan, ze wil wel naar de overkant iig!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:59

Martigaal heb ik er sinds een tijdje af. Dat belemmert haar enorm. Als ze dan omhoog komt met de kop slaat ze zowat af. Das niet helemaal de bedoeling dus :+

@ Kim: Ultimo geeft fijne beesten. Ben benieuwd wat er uit Sofie komt!
En naar de overkant wil ze zeker. Maar t is een tijdje heel wat minder gegaan, dus dan liever zo.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:10

Wow Mo, vet mooi! Als ik eens hulp nodig heb op dat gebied weet ik wie ik moet vragen. ;)
Leuk filmpje Rowo, was dit bij jullie in Haaksbergen?
Fijn dat je het naar je zin hebt Kim en helemaal fijn dat je het zo op kan lossen met Sofie.

Hier net lekker springles gehad. Ging wel lekker, kreeg alleen de tip om een dubbel gebroken bit te gaan gebruiken. Rij nu met ongebroken geribbelde trens, maar de laatste paar weken is hij er zo niet fijn op. Wil mijn hand niet volgen en aanleuning is knudde. Instructeur dacht dat het aan het bit lag, nu moet hij echt aan het werk en met dit bit kan die er makkelijk onder uit komen omdat hij zo recht in zijn mond ligt. Hoop dat hij gelijk heeft. Dus maar eens proberen. :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 23-08-11 20:16, in het totaal 3 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:11

Mandy: Dan inderdaad liever zo ;).
Ben inderdaad heel blij dat we het de komende maanden zo op kunnen lossen met Sofie. Zo kan ik toch wat door blijven rijden :). Bobo staat trouwens bij iemand in trainen maar staat wel te koop. Ik heb zelf geen tijd om hem ook nog te trainen en hem een jaar stil te zetten vind ik niet een goed idee. De gene die hem nu rijdt gaat hem ook uitbrengen op wedstrijden omdat hij het zo'n fijn paard vind :P. Maar als er een koper komt gaat hij wel weg helaas.

Mootje: Ik ben ook erg benieuwd wat er uit komt. Ik heb nakomelingen van Ultimo gezien en die zien er goed uit met maat. Dat heeft Sofie wel nodig ;).

Fijn van je springles Sannn. Hopelijk helpt de verandering van bitje :).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:13

Sann, ik heb bij Zetje nu ook een ander bitje en dat heeft mij iig goed geholpen. Soms is het gewoon ff aftasten en is een verandering alleen maar goed.
Dit was idd bij ons in Haaksbergen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:17

Hoop het ook, zaterdag wedstrijd dressuur en springen. Als ik op deze manier de dressuurring in moet ga ik liever niet. :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:19

Rowo, fijn dat het nu wat beter gaat! Dat omstuimige komt wel goed, gewoon veel starten. :)
Mo, wat heb je een mooi huis!

Ik had prachtig weer tijdens de springles, dat viel weer mee. Caap sprong goed en ik heb spierpijn en een stijve knie. Had mijn beugels vast aan mijn singel, dan merk je wel dat je de spieren anders gaat gebruiken. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:21

EvelienH schreef:
Ik had prachtig weer tijdens de springles, dat viel weer mee. Caap sprong goed en ik heb spierpijn en een stijve knie. Had mijn beugels vast aan mijn singel, dan merk je wel dat je de spieren anders gaat gebruiken. :D

Ai, vind je dat niet eng met springen?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:24

Nope, wordt heel veel gedaan. Je moet het alleen niet te kort doen, ik gebruik sporenriempjes en dat werkt prima. Ik vroeg me ook af of het ook nog ging als het hoger zou staan maar dat was geen probleem.
Mijn rechtervoet heeft een afwijking en dat ben ik beu. :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:27

Ik zie het met dressuur wel veel maar met springen niet. Met niet te kort bedoel je dat je de beugel niet de dicht bij de singel moet vastzetten zeker? Je voet moet toch nog wel genoeg ruimte hebben om naar achter te kunnen bewegen?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:39

Ongeveer 15cm denk ik. Het is vooral handig als je benen te ver naar voren of naar achteren gaan of je je voeten naar buiten draait. Een aantal keer zo springen en het wordt een gewoonte en je spieren worden correct getraint.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:47

Dat is dan ook nog wel eens wat voor mij. Doe mijn benen vaak naar achteren.
Zit elke dag te kijken op de sites of de foto's van Brugge er al op staan. Maar nog niets jammer genoeg! :+