Briljant hier is het ook allemaal erg netjes en ik ben toch een van de heel weinige vrouwen. Die mannen zijn wel allemaal techneuten. Alleen masr opmerken 'Christine le duc' is al bron voor hilariteit
Ik hou daar wel van. Maar die met dat zere oog vergeet ik nooit weer!
Mootje
Geplaatst: 07-02-11 23:09
Lielle, computertechneuten of andere techneuten? Ik zit met werktuigbouwkundigen, vliegtuigbouwers, scheepsbouwers en civielers, maar wat een stel ransapen bij elkaar
Nou ik leef ook nog hoor . Druk maar leuk weekend gehad.
Vrijdag met Bobo 2x BB gesprongen in Exloo. Ging erg fijn, 2x foutloos en een 2e prijs . Zaterdag voetbal wezen kijken bij vriendlief en 'savonds naar de bios geweest. Zondag heerlijk uitgeslapen en 'savonds weer op stap geweest. We waren vandaag vrij . Net even dressuurles gehad met Bobo. Sofie mocht lekker uitwaaien tijdens een buitenrit. En daar had ze wel zin in .
Verder een drukke planning deze week. Morgen naar school, daarna meteen de paardjes rijden. Woensdag school + werken (niemand anders kon, dus was ik het bokje ). Donderdag naar school stom rooster. tot 11.15 en 'savonds van 17.30 tot 19.00 les. Dus tussendoor maar naar huis. Paarden rijden ofzo. 'Savonds kan ik gelukkig met de auto naar school. Vrijdag ochtend naar het ziekenhuis. Weer een echo van mijn buik laten maken (van die val van laatst toen ik een poot in mn buik kreeg). Er zit nog steeds een rare knobbel en de HA wou het voor de zekerheid toch nog even laten checken .
pff, bijgelezen, maar niet veel onthouden. Wel even een dikke knuffel voor Marijke en Zeus. Ik duim mee. Bianca, raar van Bull dan. Ik ben iid niet gestart zaterdag. Verder is het niet blijven hangen. Hoofd zit vol met van alles en nog wat. Solly. Voorgevels, tja, daar heb ik wel wat van. Redelijk vooraan gestaan.
Kim, wat een rare schooltijden zeg! Fijn dat alles zo goed gaat met de paardenbeesten!
_Noor
Geplaatst: 07-02-11 23:19
_Sim_ schreef:
Verder is het niet blijven hangen. Hoofd zit vol met van alles en nog wat. Solly.
Gewoon snot hoop ik, Sim? Geen ernstige dingen?
Heb een mooi lijstje met springwedstrijden gemaakt. Kan ik mooi uitkiezen wat we gaan doen Heb nog 2 dressuurwedstrijden staan, allebei bij de club. Dus hopelijk pakken we daar de laatse wp en dan even klaar met dressuurprikken!
Verder is het niet blijven hangen. Hoofd zit vol met van alles en nog wat. Solly.
Gewoon snot hoop ik, Sim? Geen ernstige dingen?
Nee, geen snot. Zijn wat andere zaken die mij even bezig houden op het moment.
_Noor
Geplaatst: 07-02-11 23:22
Ow, niks ernstigs dan hoop ik.
Ga wat postzegeltjes plakken. Dan kunnen er wat coupons op de bus morgen. Dan lekker douchen en slapen (als vriendje nog eens komt tenminste).
EvelienH
Geplaatst: 07-02-11 23:22
Mootje schreef:
Hihi! Eef, Wie neem je vrijdag mee? Spring je zondag samen met mij in beebee, of ga je b starten?
Geeeen idee! Ga zondag zowieso met Caap springen, wil Borex eigenlijk BB & B rijden maar wil eerst kijken hoe laat ik op moet. Anders ga ik do. avond de 17e naar Hulten met Borex.