net weer wat meegemaakt, zit ik rustig op internet te bokken gaat het brandalarm af in de flat.. paar van die 1e en 2e jaars met water lopen klooien eronder en dat is er in gekomen.. nooit geweten dat die dingen daar op reageren. pff iedereen beneden voor niks.. Gelukkig
Nu je toch in Duitsland zit zou ik even op http://www.ebay.de kijken. Kijk ik zelf ook vaak (mooie Kingsland spulletjes vandaan voor een veel leuker prijsje dan hier in Nederland.. ) en dan kun je ze gewoon naar je Duitsland adres laten bezorgen
Lieve schoffie merel !!!!! zag het net ook op je hyves al maar hier dan ff reactie.
mijn paardje Bull's Eye is vandaag rontgenologisch en klinisch helemaal goed gekeurd. Morgen langer verhaal, moet morgen ochtend vroeg eruit. Werken.... Ik werk zelf bij de beroepsbrandweer, maar ben wel goed beschermd alhoewel het idd best weleens flink heet kan zijn.
@Shanouk: Het is zeker fijn om een eigen trailer te hebben, wij hadden er twee, hebben nu de tweepaardstrailer nog, maar die moet gemaakt worden.. al een hele tijd . Hebben onze 1,5 paardstrailer verkocht. Wo wordt vervoerd in de trailer van mijn instructrice/natuurgeneeskundige, die heeft een hele fijne trailer speciaal ook voor haar werk als ze paarden vervoert naar de kliniek enzo, zoal Wo,of ergens vandaan ophaalt. Ze kan haar tussenschot schuin zetten, zit een speciaal gat in de vloer, Wo staat met schuin schot. En ze kan de klep, aan de zijkant vastmaken en dan heeft ze een instaptrailer. Echt super!! @Bianc: Fijn hoor!!! Gefeliciteerd!! Wanneer komt ie? @Lux: Lekkere naaistreek
Wo even gereden weer, ze was aardig braaf. Erg heet, maar wel braaf. Klein stukje gedraafd, even kijken hoe haar pees zich houdt. Wondverband verschoond, wond zag er fraai uit, alweer zo wat dicht, dus het is weer helemaal schoon met een schoon verband . Kan niet alleen kijken voor andere peesbeschermers, maar nu ook voor andere springschoenen. Ze heeft een snee ervan, aan de binnenkant koot. Maar gelijk ook even gewassen en ingespoten met wondspray..
Bianca: Goed nieuws!! Lotte: Fijn dat het wondje goed geneest! Hilde: Ben benieuwd naar je verslagje
Zooooo... heerlijk alleen maar relaxte muziekjes geluisterd de afgelopen uurtjes En gekeken naar leuke weekjes-weg-bestemmingen. Heb morgen om 9.00 uur een afspraak met de kapper gemaakt. Mooi op tijd, kan ik daarna nog even een paar uur werken. Nu maar eens slaapjes doen!
Goeiemorgen! @Bianca: Fijn dat je paardje goedgekeurd is! Ga je hem nu ook al naar huis halen? @Floor: Lijkt me wel erg interessant die stage in Berlijn! @WL: Fijn dat Wolin braaf was en haar been er weer goed uit ziet.
Ik heb gister beide paarden gereden, allebei een beetje gedressuurd. Jipje liep erg fijn, heerlijk los en hij wil ook steeds makkelijker lang en laag gaan lopen. Nika was in het begin erg strak en stug, later werd ze gelukkig weer wat losser. Ben nu weer op stage, moet allemaal gegevens van mijn enquete invoeren in de computer. Is dus behoorlijk saai werk. Maar ik kan om 12 uur weer weg, moet alleen van 2 tot 9 nog bij de baas werken. Dus ben nog wel even onder de pannen
Goedemorgen! Springen ging gister weer goed, paar foutjes. Hij was volgens mij ook niet helemaal wakker . De eerste hinderns gooide die der ook flink vanaf. Had het idee dat ie gewoon niet sprong, maar volgens mij schrok die er zelf ook wel van
Ga zo maar naar stal even longeren en daarna werken.
Zo ik ben gewoon nog geen 25 minuten bij de kapper geweest Wassen en föhnen duurde nog langer dan het knippen. Was echt een atje koffie Duur grapje voor die paar minuten dat ik er gezeten heb. 't Is wel weer een heel stuk korter (tot m'n schouders).. Beetje jammer, maar moest echt even wat af. Ga wel aan de pokon ofzo
Vief nu snap ik het, nou jah als jij het zo red waarom niet ze is ook nog jong lekker ding zeg der papa
ing, even een tip wat ik gister zag, laat hem wat meer naar een hindernis lopen, en hou goed je been er aan, hij kwam vaan wat te dicht, of te vroeg bij een hindernis.. mischien helpt het
Rowo gewoon in de gaten houden, schommelt idd flink..
Bianca goed nieuws
ik ga vanmiddag bambi scheren Voel me gelukkig niet zo moe, gister avond ging ook goed.. dus we zijn op de goede weg, al hou ik me zelf wel in de gaten dat het er niet insluipt.. dat ik toch te veel doe
bianca: gefeliciteerd goed nieuws rowo: zo dat schommelt nog aardig, gelukkig ziet ze er wel fitter uit. corien: mooi dat het de goeie kant op gaat, en anders merk je vanavond wel als je teveel heb gedaan.
Vandaag een vrij dag , vanmiddag les met Armani, gelukkig blijft het droog zegt buienradar.
ik krijg zo even de hoefsmid en dan vanmiddag nog even werken..maar ik heb al weer bijna weekend ahha.. vanavond feestje van m'n tante die heeft d'r verzorgende diploma gehaald.. en met vlinder gaat het iets beter, haar kogel is weer helemaal dun. en ze staat iets minder op rust en ze zet al meer kracht met haar been.. we wachten nog rustig af tot aan de kerst.. en dan nieuwe echo maken..