Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Voor een mooie prijs een deftige kunnen kopen. Voor de nieuwsgierigen een filmpje op facebook van onze eerste testrit. Solowandelingetje met Luxor! Hij was super vandaag!
Heel braaf ondanks die felle wind. Hij gaat graag wandelen, zoals je ziet vertrekt hij meteen zonder aarzeling. Toch wel fijn zo!
Hij roept soms wel, maar gaat niet paniekeren zonder andere paarden ofzo.
leuk dat je met een fijn gevoel kan rond rijden.
zaterdag was het 6 maand dat mijn paard op rust sta, ik mocht dan op controle gaan maar de veearts is in verlof. dus ik hoop deze week te kunnen gaan. benieuwd hoe het zal zijn
juffie begint toch wel een beetje last te hebben van haar hormonen. vrijdagavond uit het niets een serieuze beet gekregen
sinds dien is ze wel als een lammetje
ik hoop dat ze binnenkort terug aan het werk kan dat ze haar energie daar kan insteken.
en er is niks van aanleiding? Je was nogthans jou seizoen goed gestart toch?
ze was echt zeer geweldig en echt brutaal.
hij heeft normaal ook 6 weken stalrust maar wij hebben grote stallen (4x5m). we hebben op de weide een gang die naar de laatste weide loopt. daar hebben we een stukje afgespannen de grote van zijn stal zodanig dat hij ook wat buiten kan grazen