[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Beli

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:35

Mooie foto's! Vond het water best diep trouwens!

Over de te grote cap, daar heb je een soort speciale zwarte maandverbandjes voor.

Bianca: Vrienden kan je kiezen en familie niet, je zal het maar net moeten treffen...
Maar de juiste vrienden op je heen is goud waard

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:05

moggel
hier schandalig lang geslapen
over papa's en mama's ... ik heb de liefste ;-)
mooie foto's noor!! bij wieler zaken kun je inlegpads kopen voor in je cap met plakstrip. samshield stukjes heeft geen zin want die hebben puntjes die je weer in gaatjes moet klikken
bianca wat erg dat jij al zo vroeg zonder jou ouders moet leven

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:07

zijn mensen in relatie crisis en zijn mensen blij gemaakt met een dode mus :(:)
zag gave foto's voorbij komen :D

en voor de rest weet ik het even niet meer :o

ik ga waarschijnlijk alsnog crossen zondag in hoogenweg *\o/*

_lautje_

Noor: Ja ik vind het wel een risico altijd een te grote helm. Zeker in de cross moet het gewoon echt perfect passen. Heb mijn lesje wel geleerd en was er altijd ook wat makkelijk in.

suikermeisje

Kris: Lekker zeg dat het goed is gegaan :)

@overleden ouders, die van mij zijn er ook nog, maar doen niets aan vaderdag etc hier. Maar dat vinden ze hier ook niet nodig.
Hier hebben we ook ons eigen kruisje... Maar ben blij als ik het huis uit kan gaan (als ik een baan heb). Ik ben het thuis namelijk best wel zat, altijd strijd met mijn zus... Die voelt zich heel wat. Ze is afgelopen weekend voor het eerst gestart in de B. 174 en 180 punten gereden. Was ze helemaal boos thuis gekomen want ze had minstens 2 winst willen rijden >;)
vorige week had ze mijn andere zus al gemeld dat ze niet tegen mij wilde rijden in de B want ze was te goed daarvoor en dan zou ze van mij winnen en dat vond ze zielig... Nou daar heb ik helemaal geen zin in om daarom strijd te maken.

Edit: Nog even verder bijlezen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:15

Ik probeer Do aan te melden op mijn KNHS maar hij zegt steeds Relatie ID bestaat niet?
En als ik op nieuwe startpas klikt zegt ie: nu niet mogelijk voor u, neem contact op met service desk :(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:17

Lelie: lekkere buitenrit gehad dus. Was ook wel een prima weertje voor.

Noor: gave foto's zeg! Ik hou van waterfoto's!

Rosa: Het is dus erg leuk geweest! En ik zou dat ene dagje nog gewoon overslaan hoor, paardje wordt toch verzorgd? Waarom zou je dan 4,5 daarvoor gaan reizen als je na morgen weer elke dag zou kunnen gaan..

Margreet, leuk zo'n cheque alleen jammer dat die reizen zo duur zijn -O-

TG: Die KNHS schijnt vaker dat soort stomme dingen te hebben, heb er absoluut geen verstand van.

Ik heb weer geluk dat ik niet naar school hoefde vandaag, blikseminslag in Utrecht Centraal geweest dus rijden bijna geen treinen.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:21

suikermeisje schreef:
Rosa: Het is dus erg leuk geweest! En ik zou dat ene dagje nog gewoon overslaan hoor, paardje wordt toch verzorgd? Waarom zou je dan 4,5 daarvoor gaan reizen als je na morgen weer elke dag zou kunnen gaan..

Ja, hoor net van mama dat de hele groep ook gewoon op het land staat (ze reed erlangs) dus denk dat ik het inderdaad maar oversla. Vind dat wel altijd heel moeilijk, leg de lat snel hoog voor mezelf als het om m'n paard gaat. Heb in de 21 weken stage nooit minder dan 5 keer per week getraind terwijl ik daar ook zo ver voor moet reizen :')

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:22

Opnieuw ingelogd en nu doet ie het wel :S

Rosa, balen datje zo verbrand bent, dat drankje ziet er wel erg lekker uit!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:26

Rosa: gelijk heb je hoor, en als hij op het land staat geeft het niets voor het paardje.
Ik leg voor mezelf de lat vaak te hoog, maar zolang het allemaal nog te halen is voor me maak ik me er niet te druk om.

Maar is jouw hogeschool ook zo ver van huis? Of was alleen je stage zo ver weg?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:34

Goedemorgen.
Tg: fijn dat hij het nu wel doet.
Sm: Dan ben ik ook heel blij dat ik vandaag niet naar Utrecht hoef!
Noor: Gave foto's zeg, ik heb helaas geen waterfoto's -O- .
Rosa: herkenbaar dat van het trainen, maar paardje is net zo blij en fit met een dagje op het land! Foto ziet er heerlijk uit, balen dat je verbrand ben.

Ik geloof dat ik ook maar een nieuwe helm moet gaan aanschaffen, ik rij nog steeds de cross met mijn dressuurcap van twee jaar oud die al meerdere keren op de grond is gevallen (zonder mij ;) ), en nu begint hij ook wat los te zitten :o . Zaterdag al even gekeken bij de eventingshop maar daar hadden ze mijn maat niet helaas.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:35

Ik ga bij de eerstvolgende cross (WW) ook maar een nieuwe aanschaffen dan. Kan ik tenminste even passen.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:39

suikermeisje schreef:
Rosa: gelijk heb je hoor, en als hij op het land staat geeft het niets voor het paardje.
Ik leg voor mezelf de lat vaak te hoog, maar zolang het allemaal nog te halen is voor me maak ik me er niet te druk om.

Maar is jouw hogeschool ook zo ver van huis? Of was alleen je stage zo ver weg?

Ja, op het land is het net een 2 jarige, loopt de hele dag te vliegen en te doen dus haar beweging krijgt ze wel. :+

Nou ik studeer in Groningen, maar mijn stage loop ik in Ten Boer. Vanaf hier in de aansluiting gewoon héél slecht. Bus naar Groningen Centraal sluit weer net niet aan op trein enzo. Daarnaast is Groningen-Wolvega niet rechtstreeks, ik moet of over Meppel (20 min wachten) of over Leeuwarden (soms aansluiting halen, anders half uur wachten). Vanaf Groningen rijd een bus naar Heerenveen die ik ook wel vaak neem, dan wordt ik daar opgehaald, maar die bus rijd 's avonds na stage maar weer 1 keer in het uur en die mis ik dan altijd weer net door de bus uit stage. ^)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:45

moguh kletskousen!! jullie zijn amper bij te houden!!!! wel braaf alles bijgelezen!!!!

bij iedereen weer droog, hier buitje van half uur, 6 mm, en paar onweersklappen.., daarna de paarden lekker naar buiten gegooid.

Gister nog paar foto's gemaakt van de veulens: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6661_n.jpg en dan nog een paar erbij op facebook.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:47

Evie, ik heb gister je foto's nog gekeken op FB, was wat klein de op telefoon maar zag er goed uit :)
En het wordt nu wel tijd voor een echte crosshelm :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:47

Noor, welke maat heb je van crosshelm? Ik heb er nog 1 liggen die ik niet gebruik en max 10keer heb opgehad en waar ik nooit mee ben gevallen.
Bianca, dat is ook heftig :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:48

55 Mootje.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:49

trouwens..., Dropke, dienke d'r crosspaard is ook bevallen, een hengstveulen van Canabis Z, (een verwende poepzak is ook trouwens...) Dropke is een super moeder..., binnenkort maar eens paar keer van het veulen af, keer longeren, kijken hoe dat gaat!

las inderdaad een boel 'familieverhalen', volgens mij zijn er overal wel minder leuke dingen te vertellen.., maar het blijft altijd naar om te horen en mee te maken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:01

:wave: Ik leef ook nog :o

Bijna klaar met mijn afstudeerscriptie, dus dan zal ik weer meer aanwezig zijn hier ;).
Stage is al 2 weken afgelopen, maar kon terug in Friesland meteen weer aan de slag in het hotel en bij Randstad op kantoor. Dus druk druk druk.

Nog een :(:) voor Laura!

Verder zal ik morgen even aan stuk bijlezen ;).

Las wat over een nieuwe meeting, maar dat dat eigenlijk al vol is door het gezellige middag programma. Jammer ;). Had me wel leuk geleken iedereen weer een keer te zien, is namelijk lang geleden! Een volgende keer dan.

Gefeliciteerd met het veulen Jeroen! :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:05

Anders maak je even een 'wachtlijst' aan in het meetingtopic Kim, de ervaring leert dat er meestal nog wel wat mensen afvallen, dus wellicht kun je er dan toch nog bij. :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:25

_Noor schreef:
Anders maak je even een 'wachtlijst' aan in het meetingtopic Kim, de ervaring leert dat er meestal nog wel wat mensen afvallen, dus wellicht kun je er dan toch nog bij. :)

en de meeting kun je ook wat later komen toch als de boot en traim wel echt vol zouden zitten, het vreten gaat daarna bij Margreet weer door... :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:26

Precies!

Bianca, ik lees nu pas waar de :(:) van Mootje voor jou voor was. Ook een :(:) van mij want dat klinkt allemaal verschrikkelijk heftig.

Edit: Evie, ik zag jullie zaterdag druk bezig met de benen van Bam. Jullie doen eerst klei, dan (natte?) onderlappen en dan vastzetten met bandages?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:34

Net even boodschappen gedaan....
Mensen halen gewoon van die knijpfruit uit de verkapping en geven dat aan hun kind, zonder eerst af te rekenen. Ik vind dat zo raar! en mensen die dr kinderen alles laten beslissen in de winkel, ook irritant en dan ook nog mensen die bij ALLES zelfs de pasta het achterste pak uit het schap willen hebben?!
Ik let normaal nauwelijks op andere maar dit irriteerde mij mateloos!

Sorry moest ik even kwijt!

verder komen er vanavond al mensen kijken voor red :oo

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:35

Kim ik heb me ook nog niet opgegeven. Ik kan ook alleen 's avonds/eind van de middag.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:38

Beli schreef:
Net even boodschappen gedaan....
Mensen halen gewoon van die knijpfruit uit de verkapping en geven dat aan hun kind, zonder eerst af te rekenen. Ik vind dat zo raar! en mensen die dr kinderen alles laten beslissen in de winkel, ook irritant en dan ook nog mensen die bij ALLES zelfs de pasta het achterste pak uit het schap willen hebben?!
Ik let normaal nauwelijks op andere maar dit irriteerde mij mateloos!

Sorry moest ik even kwijt!

verder komen er vanavond al mensen kijken voor red :oo

Hopelijk gaat het net zo snel als met je stalgenoot van de overkant. Die stond vrijdag op MP en zondag verkocht.