[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:20

Dankje! Nadat ik eraf was gestapt was ze er zo af. Maar terwijl ik erop zat stond ze telkens op het randje te wippen. Dan dacht je daar gaat ze, maar nee toch maar niet. Ik weet niet hoe lang ik daar heb gestaan eigenlijk.

Dat is zwaar met de dat verse sneeuw of niet?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:26

Lekker genieten Mootje!!! :D

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:55

Ja, verse sneeuw is idd erg zwaar. Ik was helemaal kapot en voelde mijn knieen, dus een lekker rustig dagje vandaag.
Morgen ga ik in mijn eentje op pad, want die jongens hebben een clinic. Dan doe ik een tour door het gebied. Er is namelijk een puzzeltocht uitgestippeld die ik de afgelopen 2 jaar al heb gewonnen... Die wil ik natuurlijk weer winnen O:)

Haha, die C :D

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:05

haha go mootje! dit jaar weer winnen he :D veel plezier!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:13

Succes Mo!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:06

Succes Mo morgen :)

Vandaag krimpie lekker buiten gestapt, vos in de buitenbak.. Daarna beide nog heerlijk in het zonnetje buiten staan genieten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:44

Jezus ik heb net het hele dorp rondgefietst! (ik fiets echt nooooooit!) en ben me toch buiten adem
Maar wel bij de bakker, groenteboer, ter stal, zeeman (wil goedkoop ondergoed want het is toch tijdelijk :+ ) en de kruidvat geweest! Nu aardappels schillen, bietjes met uitjes, andijvie en slasaus, en een gehaktbal met een uitje klaar maken :9

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:35

Goed bezig MM, en lichaamsbeweging is altijd goed!!! :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:40

Ik zit gezellig op de ANWB te wachten, hopelijk is het alleen maar de accu, daar lijkt het wel op.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:40

lekker bezig MM :)

leuk mootje!
Veel plezier en succes morgen :)

Zag eerst allemaal leuke foto's. En dus ook een paard wat afsprongetje niet af wilde :') zag er leuk uit!
En leuke crossverhalen zeg, heb er zelf helemaal zin in!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:43

Ben weer thuis! Heerlijk gehad.
Morgen bijlezen (gaaaap)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:46

Ha die Noor!
Welterusten. :D
Lielle, ik krijg een Hongarije Dèja vu. Hopelijk valt het mee.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:54

Succes lielle...
Goed bezig geweest MM!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:56

Lielle sterkte met de anwb
Margriet leuk filmpje
TG hij is cute

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:04

@ Fe balen dat jij ook al zo lang pijn heb. Ik loop sinds december.januari met een pijnlijke heup (zitbeenknobbel) en niks helpt.
@ mirthe het wordt zo langzamerhand toch echt tijd voor lijm aan de kont :P
@ evie ik kreeg vaak aan het eind van de cross steken in mijn zij en werd vaak licht in mijn hoofd. kreeg toen de tip om na elke sprong paard te belonen met de stem. Dan haal je gelijk weer goed adem. Voor mij helpt het.
@ Tg wat een schatje
@ noa welkom
@ margriet Jouw schimmel is voorzichtig genoeg. Ziet er goed uit toch. Nog wat onhandig op zijn tijd maar ze heeft iig veel geleerd.
@ Mootje succes!!

Schimmel heeft 2 dagen vrij. Ze is zo gevoelig in de buurt van de singel, plaats van mijn been en de ribben dat ik de fysio heb gebeld. Gelukkig komt hij overmorgen dus mag hij mijn paard weer blij maken met zijn maaldjes. Helaas zit paard er de humor nooit van in dus ik ben blij dat ik aan het werk ben.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:13

Eindelijk eens tijd om bij te lezen op de laptop, gaat toch makkelijker!

Mirthe balen dat je weer bent gevallen, aparte aanpassing in je dagelijkse schema..... :+
Noa (hoe heet je eigenlijk) zie nu je foto, je paard moet nog wel wat springmanieren bij leren! Ze is wel erg leuk!
Jeroen spannend dat het eerste veulen er bijna aan komt! Super dat het parcours dan buiten staat, dan ben ik aanwezig als we het erf tenminste af mogen..
Anne fijn zeg dat het longeren nu goed gaat.
Anthea leuk dat het goed ging in gieten.
Evie jammer zeg dat je moe werd, maar toch verstandig om dan te stoppen (of begrijp ik dat nou verkeerd?)
Karen leuk zeg, voelt jockey zich al helemaal thuis?
Mannen en eten, kan niet zonder elkaar..
Margriet leuk filmpje hoor, wat heeft je paard een leuke manier van springen.
Mo veel plezier morgen en doe je best!

Nou tot zo ver mijn dressuurplan. ;) Zaterdag hopen dat we kunnen crossen voor de afwisseling.
Wil ze graag allebei meenemen, maar ik denk dat ik met Tessa de rest in de weg loop.. :o Weet niet hoe ze nu zal reageren op crosshindernissen. Vermoed dat de eerste paar hindernissen niet van harte zullen gaan.
Het irriteert mij namelijk zelf wel erg als mijn voorganger een paard heeft dat nergens over wil. Hoewel ze na 3 sprongen de knop meestal wel om heeft.
Twijfel twijfel...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:24

Goede avond dames!!

Lielle balen best al vaak wat pech met je auto?
vief :~ WOUW wat een mooie badkamer.
marijke aach :(:) jaje conditie word nu minder.
MO succes!

Ik had het gister niet koud ja bij de trailer aangezien ik nog vol adrenaline zat.
Jack heeft idd humor ik stond me Air-jacket te vervloeken dat hij niet los ging aangezien ik koppie onder ging en dat ding vol lucht zat.
Gaat die geit }:0 staan drinken :')

Ach ja heb een hoop geklap gehoort van mensen die me nog een hart onder de riem wilde steken erg lief! :o

Dus hij is omgedoopt met zijn naam naar : Rode draak of rood duiveltje :P

Vandaag heeft hij lekker buiten gestaan met zijn vriend, en vanavond even gelongeerd met een longeer-touw.

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:30

TG wat een geweldig cool hondje!! Lijkt idd op dat hondje van die kleding ja!!
Margriet, wat een leuke schimmel! Zelf wil ik nooit geen schimmel meer maar ze blijven mijn aandacht trekken!!
daNiielle, mijn naam is Tanja, goed dat je het zegt. WE moeten zeker BEIDE nog spring manieren leren hahaha! WE komen net pas kijken en zijn zoals het hier zo mooi omschreven word nog aan de babygym!
Het is blijkbaar alleen niet heel eenvoudig om een springinstructeur te vinden in mijn regio.......

Er is nog veel meer gekletst maar het voelt nog een beetje raar om op iedereen te gaan reageren.... Ik probeer eerst wat meer van jullie te herkennen en kennen.
Profielen spieken is altijd handig natuurlijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:34

Auto is idd eentje met problemen, maar dit was gelukkig alleen een kapotte accu. Meteen vervangen door de ANWB en ik
Rijd dus weer.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:42

NoaChanel schreef:
TG wat een geweldig cool hondje!! Lijkt idd op dat hondje van die kleding ja!!
Margriet, wat een leuke schimmel! Zelf wil ik nooit geen schimmel meer maar ze blijven mijn aandacht trekken!!
daNiielle, mijn naam is Tanja, goed dat je het zegt. WE moeten zeker BEIDE nog spring manieren leren hahaha! WE komen net pas kijken en zijn zoals het hier zo mooi omschreven word nog aan de babygym!
Het is blijkbaar alleen niet heel eenvoudig om een springinstructeur te vinden in mijn regio.......

Er is nog veel meer gekletst maar het voelt nog een beetje raar om op iedereen te gaan reageren.... Ik probeer eerst wat meer van jullie te herkennen en kennen.
Profielen spieken is altijd handig natuurlijk.

Ik wilde juist een schimmel.
en welkom trouwens :j!
En pas maar op, crossen geeft een verslaving :P

Zag dat je trouwens in Renswoude training gaat doen! Leuk, ben er ook 1x geweest al vind ik Rob leuker en overtuigender lesgeven :j
Mocht toen vrij weinig eigenlijk en pony deed alles gewoon, keek nergens naar. Maar kwam ook omdat die andere 2 eigenlijk helemaal niets konden...
Is ook mijn enige training geweest, vorig jaar toen maarsbergen gestart en sprong gewoon alles. Oktober had hij een pestbui en geen zin erin.

Mensen even jullie advies...
Zal ik in Ermelo met mijn 4-jarige BB gaan doen, of met mijn E pony B of L (paarden) (ligt eraan hoe MB en castenray gaan (en of ik daar wel kan rijden aangezien ik op wachtlijst sta.)) tussendoor pik ik dan nog wel traininkjes mee, helemaal als ik L wil gaan rijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:46

Lielle oke dat scheelt idd!

lau en eef ik pb julie even!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:46

4 jarige = dakar? Kunnen ze niet allebei mee? :P

Tanja, kan je niet aan mensen die je kent vragen welke instructeur zij hebben?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:55

@ Texelse beweging is goed, maar jemig was blij dat ik thuis was! hahaha
@ Lielle wat balen! Maar goed dat je auto gisteren niet kapot ging!
@ Noor welkom thuis!

Zo eten op, was goed gelukt. Vanavond lekker niks. Heb appelflappen gekocht als verrassing voor Geert. Hij en Ula hebben het geflikt dat ze nu ook officieel 1* mogen starten! *\o/* Vind ik toch effe leuk omdat de meesten Ula al af hadden geschoten toen ze nog B startten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:55

gaaf marijke!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:00

Jha ik heb een prachtige schimmel gehad voor Noa maar ik ben een vreselijk poetsmiep dat ik dr nooit schoon genoeg kreeg naar mijn zin hihihi! Zoals ik zal zei bij anderen vind ik ze prachtig! Gek dat dat blijft trekken. Noa is donkerbruin met geen enkele aftekening, 4 wittehaartjes op dr voorhoofd maar die zie je niet als je het niet weet....

Ik geloof meteen dat crossen een verslaving is, zo kort als ik er nu in zit zo vreselijk enthousiast ben ik al!!

Renswoude is dus voor mij ook de aller eerste keer en kan dus nog geen vergelijking maken met anderen.... Ik hoop er veel te leren in ieder geval maar dat zal wel want wij zijn nog leek hihihi.

Daniielle, ik ken verder ook helemaal niemand welke aan SGW/ Cross doet..... Ik sta niet op een grote stal o.i.d. en voorheen alleen maar in de dressuur gezeten.... Nu heb ik wel de enige 2 stal genootjes ook aangestoken met het crossen dus misschien dat zij nog ergens een hengeltje uit willen/kunnen gooien.