[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:10

Jeetje corien wat heftig!
Mirthe: dat kon ik niet zeggen van de softshell jasjes die ik daar in mijn handen heb gehad, die vond ik erg mooi. Hangt ook miss net van de maat af?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:21

Nee hoor, lijkt maar zo. Ik heb hem 1x laten winnen met 1 puntje. Net kreeg hij alweer een dik pak slaag.

Edit: Corine sterkte meid.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 13-12-11 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:21

~~}>

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:22

Hey dames! Sorry, maar ik kom me toch weer een soort van afmelden. Jullie kletsen me echt veel te snel. Elke keer als ik eindelijk tijd heb, dan moet ik wel 10 pagina's bijlezen en daar is gewoon geen tijd voor.
Ik heb net mijn tentamenplanning gemaakt en pfoe! dat gaat nog heel erg moeilijk worden en hard doorleren. Het is weer eens superveel en ik vraag me af of ik het erin ga krijgen. Daarbij nog het gezellig doen met de feestdagen, het paard dat opgebouwd mag en het vriendje dat ook aandacht wil en ik kom gewoon niet echt actief toe aan bokt.

Ik zal als ik tijd heb nog wel hier en daar bijlezen en wat posten, maar heel actief meeposten en meelezen lukt me helaas echt niet. :wave:

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:46

Leliaardje jammer dat de les nog niet helemaal goed ging
Anne jammer dat je ons weer (tijdelijk) gaat verlaten. Succes met je tentamens

Ik heb de test gedaan en scoorde 18, viel me eerlijk gezegd wel mee

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:48

Jammer Anne maar wel heel begrijpelijk! Succes met alle dingen :)

Ik heb de test gedaan en 17 gescoord. Viel mij heel hard mee!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 00:08

Hoihoi
Heb wel netjes bijgelezen maar ivm drukte van mijn nieuwe werk heb ik helaas niet zo veel tijd om de reageren.
Wil wel even heel trots vermelden dat ik gisteren tante ben geworden <3

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 00:12

Jammer Annetje. Succes met je tentamens! En kom zo nu en dan nog maar even langs.

Ik ben nog vergeten te reageren op de mensen die ook Connemara's hebben gehad. Leuk om te lezen!!!
En volgens mij staat Wiske weer in Nederland. Ze heeft van de zomer met de oefencross in Helden mee gedaan.

Al met al zijn Eef en ik dus degene met de autistisch-achtige scores {:) . Op zich ben ik nog wel een redelijk persoon volgens mij, maar ik heb dus echt vreselijk de schurft aan sociale gebeurens (recepties en zo) en kan erg slecht tegen veranderingen. Ik was ook best wel benieuwd wat ik zou scoren bij zo'n test en ik hik er dus inderdaad beetje tegenaan. Nou ja............ kan me er aardig mee redden :P .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 00:14

Leliaard, ik geloof dat mijn score jullie overtreft? Ik had 33! Schrok er zelf zowaar van :o En ik ben niet helemaal weg hoor, ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om al die pagina's elke dag te lezen, maar jullie zien me nog steeds wel af en toe om het hoekje gluren. Ik ben er alleen iets minder actief bij dan de meesten van jullie.
Thanks voor de succeswensen trouwens.Ik heb pas de eerste over 3 weken (herkansing) maar als je kijkt naar wat er allemaal nog gelezen en geleerd moet, dan heb ik ook echt 3 weken nodig.

Billy gefeliciteerd! leuk!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 07:59

Ik kom ook weer een keer om het hoekje kijken. Ik lees wel iedere keer bij, maar kom er dan niet toe om overal op te reageren.

Annetje: succes met alle dingetjes die op de planning staan!
Billy: gefeliciteerd!
Leliaardje: jammer dat de les niet helemaal ging zoals gehoopt.
Joki: fijn dat je met Ferosse weer wat dressuuroefeningetjes kan aanstippen.
Evony: fijn dat de hond opknapt!
Texelse: heeft akelige prikken gehad. Sterkte!
Kris: dat is een berg geld! Hopelijk wil de 'koper' je nog ergens tegemoet komen. Is een harde les voor de volgende keer.
Caro: leuke foto's!
Floor: dat is nog eens een aparte sectie! Wel leuk!
Corien: wat een verdrietig bericht. Veel sterkte!

Wat een vreselijk weer. De regen komt hier met bakken uit de lucht. Mooi niet dat ik nu op de fiets ga werken. Dan maar 10 minuten in de auto ipv een kwartier fietsen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:50

Het regent hier ook pijpestelen. Vreselijk. Moet eigenlijk de beestjes gaan voeren, maar heb niet zo'n zin in die regen :( . Maar ja, duurt nog 1,5 uur volgens buienradar voordat het droog wordt, dus ik ga toch maar aan de gang.

Fijne dag allemaal!

Oh ja: Billy: gefeliciteerd!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:01

EvelienH schreef:
Kris schreef:
Ik kan me er heel erg druk over maken, maar dat doe ik maar niet Evelien.
Wanneer besluiten we wel of niet te gaan vrijdag? Vanmiddag was het weer best goed te doen!

Daar heb je ook wel een punt! Zullen we de weerberichten nog even afwachten? We kunnen Rob vrijdag van te voren altijd nog even bellen.

Floor, ontzettend gaaf zeg!
Corien, wat enorm naar!

Is goed Evelien. Ziet er nu iig niet goed uit en daar baal ik wel een beetje van.
Terwijl iedereen om mij heen ziek was heb ik geroepen, dat krijg ik toch niet. Ik heb een hele hoge weerstand.... en nu..... hoofd vol watten, snotneus, hoesten en de rest is vast wel bekend %)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:15

Ach Corien, wat ontzetten errruuugghh!! Dat slaat in zo'n klein gemeenschap altijd in als een bom. Die arme man en kindertjes, je moet er niet aan denken!! Bah. Sterkte hoor.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:17

Moggel!

Corien, wat een vreselijk nieuws zeg. Bah. :(:)
Billy, gefeliciteerd! :D Van een meisje toch?
Kris, nog wat gehoord over de kosten? Lijkt mij niet meer dan normaal dat zij de kosten voor die echo betaald...

Las nog iets over mok. Nudine had er altijd verschrikkelijk last van. Jer tot nu toe nog nooit (*kloptaf*), maar hou het wel goed in de gaten met die natte bende overal.
Gister hadden ze niet buiten gestaan (paddocks stonden blank ;( ), maar hij was erg braaf met rijden. Ook de bak was natter dan ik verwacht had, dus dan is de lol er voor mij gauw af.. Daarna heeft ie nog even in een andere paddock gestaan. Hopen dat het vandaag wat beter is allemaa.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:25

Helemaal geen reactie meer gehad, ik kan er dus naar fluiten. Vind het schandalig en diep triest. Ik heb 260 km gereden en 726,- betaald en koper laat gewoon niets meer van zich horen.
Startkaart gister wel aangevraagd en voor de eerste wedstrijd aangemeld. Ik ga nu gewoon dubbel en dwars van hem genieten!

Hier mogen ze vandaag binnen blijven. Verschrikkelijk nat en vies weer. Blugh.... Straks les, kunnen ze dan lekker de benen strekken!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:38

Las get op Facebook Dorien! Gaaf joh tante zijn is leuk <3

Ik Ben net Thuis bij mn ouders. Wel lekker vriendje dat vlakbij woont. Kan er zo heen en s'ochtends Ben ik zo hier voor de paarden.
Ga zo al beginnen met de eerste kerstvoorbereidigen en kookdingen. Ga alvast de kerstcupcakes maken. Kunnen zo de vriezer in en dag ervoor eruit halen. Zondagavond konden we onverwachts ook nog muffins maken om 8uur. Rims dochter dacht maandag kerstlunch te hebben en moest cakejes meenemen. Kerstlunch bleek echter volgende week te zijn :Y)

Corien: wat heftig joh! Heel verschrikkelijk

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:39

Kris :(:) Dat is echt niet netjes! Beterschap, geloof dat half NL ziek is. Ik vrees dat het vrijdag niets wordt maar we wachten het wel af.

Billy: gefeliciteerd!

Straks weer eens richting werk, vriendlief is deze week nog vrij. Niet eerlijk. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:42

Echt het heerst gigantisch! Ik ben meer Dan een week aan get kwakkelen.

Trainen in dit weer lijkt mij ook geen lolletje we en Chris!

Corien: kan ik voor vrijdag reserveren?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:46

Nee, dat is niets. Daarvoor is het ook net te ver rijden. Gistermiddag viel het wel mee maar nu is het weer verschrikkelijk. :( Ik heb ook maar peeskappen besteld voor op de wei, met dat natte weer vind ik het toch wel een beetje eng. Helemaal omdat Caap zo debiel kan doen op de wei.
Lau & Corien, heb zin in vrijdagavond!
Noor, hebben jullie geen binnenbak?

Zondag ga ik twee rondjes L springen, er was nog plek. :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:54

moguh ladies...

wat een weer!!!!!, het regent hier al 1,5 uur volle bak..., volgens mij gaat dit de eerste dag worden dat de paarden op stal blijven (al hoop ik stiekem op een droog uurtje vanmiddag, gooi ik er 3 in de bak en 2 in de longeerpaddock...)

@ tante billy: proficiat!!
@ floor: een giraffe in de kliniek lijkt me idd best bijzonder!
@ kris: heel onfatsoenlijk dat ze ook gewoon niks meer laat horen...
@ Corine: zoiets hakt er toch altijd weer in..
@ margreet: op dit moment sta ik wel weer voor hoor ;)
@ marijke: rattengif wordt weleens bijgevoerd om ze 'scherper' te krijgen voor de keuring (nooit geprobeerd hoor, maar je hoort weleens wat...)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:56

Niet waar Jeroen, goed kijken.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:58

grmbl......... (snel even een woord van 52 spelen... pffff)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:02

Ik ook!! Al te Lang geen sushi gegeten!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:03

Jeroen volgens mij wordt je nu ook door mij afedroogd ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:06

@ lautje: heb helemaal niet gedoucht hoor?? :P