Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Op zich ben ik nog wel een redelijk persoon volgens mij, maar ik heb dus echt vreselijk de schurft aan sociale gebeurens (recepties en zo) en kan erg slecht tegen veranderingen. Ik was ook best wel benieuwd wat ik zou scoren bij zo'n test en ik hik er dus inderdaad beetje tegenaan. Nou ja............ kan me er aardig mee redden
.
En ik ben niet helemaal weg hoor, ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om al die pagina's elke dag te lezen, maar jullie zien me nog steeds wel af en toe om het hoekje gluren. Ik ben er alleen iets minder actief bij dan de meesten van jullie.EvelienH schreef:Kris schreef:Ik kan me er heel erg druk over maken, maar dat doe ik maar niet Evelien.
Wanneer besluiten we wel of niet te gaan vrijdag? Vanmiddag was het weer best goed te doen!
Daar heb je ook wel een punt! Zullen we de weerberichten nog even afwachten? We kunnen Rob vrijdag van te voren altijd nog even bellen.
Floor, ontzettend gaaf zeg!
Corien, wat enorm naar!

Van een meisje toch?
), maar hij was erg braaf met rijden. Ook de bak was natter dan ik verwacht had, dus dan is de lol er voor mij gauw af.. Daarna heeft ie nog even in een andere paddock gestaan. Hopen dat het vandaag wat beter is allemaa. 

Ik heb ook maar peeskappen besteld voor op de wei, met dat natte weer vind ik het toch wel een beetje eng. Helemaal omdat Caap zo debiel kan doen op de wei.