Fijne avond Noor, Mandy wat een super slecht nieuws. Probeer positief te blijven denken!
rowo
Geplaatst: 23-08-11 16:57
_Noor schreef:
Zo. Einde werkdag.
Jaloers
Net maar besloten de paarden nog een dagje extra rust te gunnen. Morgenavond ga ik toch uit eten dus worden ze weer niet gedaan. Vanaf donderdag ze maar weer oppakken na een weekje rustig aan doen. Vriendlief vind het vast niet erg me ee nkeer weer s avonds op tijd thuis te zien
bvw
Geplaatst: 23-08-11 17:17
denk ik ook niet mandy! Ik mis nu helaas een "vriendlief" ik verveel me echt dood
Kan ik me wel voorstellen bianca Ik ben de laatste tijd echt amper thuis gweest en ben bijna elke week weg. Hij klaagt nooit, maar vind het soms wel banketstaaf voor hem. Vnvd dus maar niet rijden en morgen uit eten
ik kom er nu achter dat ik tijd over heb. Echt saai
Joki
Geplaatst: 23-08-11 17:28
Leuke foto's van GG Vief Fijn dat T braaf zwemt TG Avi vond dat ze te wenig eten kreeg en heeft het zelf geregeld Mooie laarzen TG 6 paarden is wel heel veel Evelien EB gefeliciteerd met je verjaardag Ferrose is bang aan de longe maar galoperen eraan kan ze al vanaf 4 Texelse is nog niet rolstoel-proof Interessant aanbod, jammer dat het er nu niet meer inpast Vief San dat is nog wel lang niks doen zeg Filmpje ziet er goed uit EB Leuk Evony Heftig Rowo
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik mijn proeven vrijdag uit mijn hoofd ga rijden. Ik train ze altijd al uit mijn hoofd en ik heb het idee dat ik dan beter geconcentreerd ben dan als ik wordt voorgelezen. Maar ik ben als de dood dat ik net in de ring vergeet welke kant ik op moet.
"gooi je stofzuiger uit het raam, en je laptop er achteraan" variatie op "gooi koelkast uit het raam, en je schoonmoeder er achteraan" , want volgens mij ben je op dit moment ohne schwiegermutter...
foutje, die schoonmoeder en die koelkast gingen in de andere volgorde.
Ik begin steeds minder dingen te snappen, waarom zetten ze dat nou op bokt? Dan bel je toch eerste de DA en vertel je het eventueel later hier??? Dat paard heeft al al een hele tijd.
Leuk Mootje, straks wordt je nog een echt penniemeisje.
Ik heb nog niet alles bij gelezen, zal dat straks even doen. Las wel dat Vief toch nog gebeld was . Jammer dat ze er zo laat mee komen. Evie: Gefeliciteerd! Sannn: Arme hond . Het is voor z'n eigen bestwil.
Ik heb mijn werkdagje er ook weer opzitten. Eventjes lui op de bank en zo even eten maken. Ik was echt blij dat ik afgelopen weekend Sofie lekker kon trainen. Dat mis ik hier toch wel in Purmerend. Sofie liep ook nog eens super fijn dus dat was wel leuk. Donderdag avond naar Friesland, zodat ik zelf weer kan trainen. Zaterdag hebben we wedstrijd .