Mootje je had het net er over of ik de naam onder in zag staan, waar kun je zien wie er mee leest? Buiten om die balk onder aan deze pagina waar nu vickers EvelienH en 2 bezoekers staan? Kun je zien wie die 2 bezoekers zijn???
Nee, bezoekers zijn mensen die zich niet hebben aangemeld Mensen die 'offline weergeven' hebben aangevinkt, staan er uberhaubt niet tussen! Noor: google even RV SPA
_Noor
Geplaatst: 07-02-11 22:55
Soms staat daar nog andere namen, MM. Daar kun je het aan zien Dat probleem met de boobies heb ik (helaas/gelukkig net wat je wilt ) niet!!
Edit: thanks Mootje.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 07-02-11 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook geen boobies probleem Ik had laatst zelfs een collega die mij een maat groter schatte (ps. Vraag mij niet hoe wij op dit onderwerp gekomen waren )
Ik pas mijn anky jasje niet meer door de voorgevel.. trekt heel erg nu
_Noor
Geplaatst: 07-02-11 23:01
Mootje schreef:
Ik heb ook geen boobies probleem Ik had laatst zelfs een collega die mij een maat groter schatte (ps. Vraag mij niet hoe wij op dit onderwerp gekomen waren )
Waar hebben jullie het toch allemaal over op het werk??
Ach ik heb ook wel eens van die gespreken in de kroeg hoor hahaha
Mootje
Geplaatst: 07-02-11 23:02
Dit was in de kroeg in Oostenrijk... meneer heeft een aubade 'fetisj' en waren hem een beetje aan 't voeren. Volgende dag aan 't ontbijt begon hij te staren 'Is dat echt een B'
hahahahaha soms komen die dingen ter sprake! Wij hebben 8 dames en 1 heer! Die is een van de jongste en weet soms echt niet waar die kijken moet! Laatst hadden we het erover. 1 meisje had zo'n zeer oog. Had dus zaad in der ogen gekregen tijdens het se*en . Nou wij kwamen niet meer bij maar die vent wist niet waar die kijken moest!
viefdepief
Geplaatst: 07-02-11 23:04
Hahaha... Ik heb het omgekeerde kom soms gewoon echt te kort voor bepaalde kledingstukken.. Maar goed, zijn ergere dingen om je druk over te maken
Enige nadeel wat ik kan bedenken van mijn Blue Island jas is, is dat ie tocht bij de rits als je op de fiets zit Kingsland blijft trouwens wel favoriet.. Bij mijn rijbroek ook 'stiekem' nog een fijne donsbodywarmer gekocht. Had al een blauwe en heb nu ook een mooie bruine met een strook (nep)leer bij de schouders
_Noor
Geplaatst: 07-02-11 23:05
muts_marijke schreef:
1 meisje had zo'n zeer oog. Had dus zaad in der ogen gekregen tijdens het se*en . Nou wij kwamen niet meer bij maar die vent wist niet waar die kijken moest!
Whahahahahaha Zulke gesprekken hebben wij écht niet hoor!
Ik ben samen met nog één vrouw op een afdeling met 60 mannen Op de middelbare school hadden we met 6 meiden en een jongen het beta-profiel. Wiskundelerares vertelde doodleuk dat zij na de geboorte van haar kind (toen 2.5) zich niet meer geschoren had... Jongen had het schaamrood op de kaken