[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:22

Simmie schreef:
Ik heb net mijn pb-box eens geschoond, was echt nodig; stonden nog berichten in van vorig jaar... Maar, nu heb ik weer netjes 1 pagina.

Ik heb er nog berichten uit 2006 in staan :o , schoon altijd 1 blz als blijkt dat ik niets meer kan ontvangen

Sim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:27

Oei Roos! Dat zijn wel heel oude berichten!
Maar als mod krijg je zoveel berichten, dat je echt wel moet schonen! Soms zie je gewoon door de bomen het bos niet meer...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:38

Ik heb nog berichten uit 2004... :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:44

Jemig....dat is echt oud Andrea!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:17

jemig,oude brichten he,me moeten ze gaan sparen :P

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:24

ik krijg best veel pb's, heb het nu ingesteld dat hij ze zelf verwijderd... :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:39

ik heb altijd maar 1 blz pb's verwijder ze gelijk nadat ik gelezen heb.

Vrijdag de moeder van mijn ruin gevonden in duitsland. Had haar toen ze Z liep verkocht aan Zoer. Ik heb ook foto's gezien. Als jong paard leek ze al erg op haar zoon maar nu nog meer. Gaaf om te zien :D

Net terug van concours. Paard liep met inspringen echt super tot de laatste sprong ging meneer lekker bokken net na de landing dus ik wist alweer hoe laat het was.
In het parcours liep meneer vreselijk te klieren :( . Hij trapte zichzelf een keer na de sprong, was stuurloos en kwam met een achterbeen in het oranje touw. Had 2 balken en een volte gereden en voor de laatste maar afgegroet. Volgende week mag mijn instructeur hem weer even vertellen hoe het wel moet in het parcours. Ondanks dit zaten er fijne stukken tussen.

Verder nog niet teruggelezen maar er is geloof ik weinig nieuws. Zag wel een stoer rijjasje voorbij komen maar ik heb net na een hele lange zoekweg een passend jasje gevonden.

30 augustus ga ik trainen in Bussloo. Als er meer mensen zin hebben om mee te gaan...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:42

jammer caroline... vervelend zo'n schurk....

Leuk van de merrie! :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:49

Het is af en toe echt een doerak. Het is veel erger geweest. Hij stapt over de L hindernissen en vindt het geen uitdaging waardoor hij zijn eigen ding gaat doen in het parcours. Lekker rennen, bokken, stuurloos zijn tussen de hindernissen. Hij heeft nu een pelham in en het gaat met 2 stappen vooruit en 1 achteruit. Als het hoger staat dan kliert hij niet maar ja de wp krijg je toch pas als je normaal doet :o . Ik hou er vertrouwen in :D .
Als je ziet hoe hij begin van het jaar is en nu al een heel ander paard.

Ik had niet verwacht die merrie terug te vinden. Ga proberen in contact te komen met de huidige eigenaar maar moet even uitzoeken hoe we dat gaan doen in Duitsland

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:59

ja jammer caroline,maarja,houd de moed erin ja

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:08

Haha Andrea :D Dat is wel erg lang geleden hoor!

Wat leuk dat je de merrie terug gevonden hebt Caroline :)
En als de streken eruit zijn heb je er vast een heel fijn paard aan!

Vervelend Corien :(:)

Vergeten te vermelden dat Woll ook al weer prima een rondje achter de veulens aan kon rennen :D Zo leuk om te zien. Stonden de veulens en Woll aan de ene kant van de wei en de mama's aan de andere haha. Ze was er nog wel ietsjes gevoelig op, maar niet meer kreupel :) Alle 3 de dagen niet meer warm en dun. Heb er alle vertrouwen in dat het weer helemaal goed komt :j

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:09

fijn viefdepief

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:29

@viefdepief Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Hij is pas 9 haha.
Fijn dat het de goede kant lijkt op te gaan met Woll

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:35

Ja, was ook echt blij toen ik zag dat het al zoveel beter was :)

Afbeelding
Woll met haar nieuwe vriendjes :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:48

Ben weer thuis lekker dagje bij vrienden gehangen :)

Ik ga nu naar bed :wave: tot morgen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 21:29

Goedenavond!
Ik ben gisteren in mijn eentje naar het strand geweest met Vorstin. Ben begonnen in Meijendel, een stuk bos, ongeveer een half uur rijden van het strand vandaan. Vorstin liep ontzettend te snuiven en was heel oplettend, maar bleef wel braaf. Na 20 minuten stappen ben ik lekker gaan draven tot ik een hek tegenkwam. Midden in de duinen lag ineens een veerooster :? Ik moest dus afstappen, en daarna had Vorstin er even geen zin meer in. Toch weer aan de praat gekregen, en op het strand was het ook heerlijk. Flink gegaloppeerd, veel geschakeld. Het ging nog niet hoe ik wilde, maar je moet ergens beginnen :) Onderweg natuurlijk ook de 'meertjes' ingeweest, de golfjes vindt ze nog wel eng. Op de terugweg heb ik haar een stuk helemaal laten gaan, en dat was echt super! Het laatste half uur heb ik lekker aan een lang teugeltje gestapt en heb genoten van de natuur. Heerlijk! Nog een aantal haasjes gezien onderweg!

Vervelend dat ie zo irritant is in het parcours Caroline!
Fijn dat Wolles zich al beter voelt Vief!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:03

Hallo :wave:
Ik kom me ook weer even melden.
Ben de afgelopen dagen erg druk geweest dus geen tijd gehad om bij te lezen/reageren.
Net even snel bijgelezen en gezien dat:
Vief weer even lekker bij Wolles is geweest en die het goed maakt, ook was het erg gezellig met Kim.
Carolien een stout paardje heeft die nog wat extra straftraining krijgt van de week ;)
Corien haar woede op de verkeerde muur heeft geuit en dus een zere voet heeft :(:) Hopelijk is het weer wat uitgepraat met je vriend.
Snoekiej lekker langs het strand heeft gereden.
Meer heb ik eigenlijk niet ondhouden :o

Ik ben vandaag wezen windsurfen met een vriendin. Was erg leuk om te doen, was de eerste keer voor mij maar ik kon uiteindelijk een heel eind komen. Het is alleen wel erg vermoeiend en af en toe was de wind te sterk waardoor het zeil uit mijn handen werdt geblazen :P Ik ben behoorlijk verbrand en de plekken die niet verbrand zijn die zijn blauw van het vallen, maar dat komt allemaal wel weer goed. Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar :D
Morgen alle verslagen op school inleveren, was me vrijdag helaas niet meer gelukt. Dus hopelijk werkt alles mee dan en haal ik ze allemaal.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:47

Klinkt wel heel gaaf Benthe!

Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Wol Vief :)

Heerlijk zeg dat je zo naar het strand kan Shanouk!

Poeh, ik heb me het weekendje wel gehad zeg. Donderdagavond/nacht gewerkt. Vrijdagavond lekker op tijd naar bed gegaan. Zaterdag vroeg eruit en van alles gedaan en 's avonds/'s nachts weer gewerkt. Na het werk + nazitten nog bij mij thuis met een paar collega's nagezeten, lag uiteindelijk om 9 uur 's ochtends in bed :+ En toen kon ik natuurlijk niet zo goed meer slapen. Ben er om half 2 maar weer uitgegaan en om 16.00 uur weer gaan werken. Moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk kapot ben ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 07:33

Goede morgen :)

Benthe lekker man lijkt me wel gaaf om te doen :)
Snoekiej ik wist dat ook niet hoor een wild roster.. hoe heb je dat op gelost? wel lekker dat je even vorstin kon laten uit razen ;)

Vief lekker dat woll het naar der zin heeft :)

Voet gaat inmiddels stuk beter :)

Ik ga richting werk, zo vanmiddag snel naar stal want ik ga proberen te lessen :) Na zo'n clinic van lotje schoots bij ons op stal is het wel erg aanstekelijk om er op te gaan zitten ;)

Tot vanavond :evaw:

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:50

dus jullie hebben allemaal leuke dingen gedaan gehad,

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:01

Goedenmiddag,

Ben weer terug van een heerlijk weekendnje Brugge. Hetje heeft super fijn gelopen. Enige jammere was dat toen we naar huis wouden gaan er een vrij ernstig ongeluk gebeurde in de Z cross. Toch altijd heel naar.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:22

Ben net terug uit 2.5 week Ierland, heel slecht weer gehad.
Vond het niet zo leuk, vind het niet zo een leuk land, :o
maar was de laatste vakantie met heel het gezin waarschijnlijk.
Zometeen Ramona maar even gaan halen, heeft in die tijd bij een vriendin haar pony gestaan,
waarschijnlijk nog 1 wedstrijd en dan is mijn pony-carrière over. ;(
Zoekt iemand nog een leuke d- sportpony?
En rustig aan zijn we opzoek naar een paard maar m'n vader heeft er niet zo een zin meer in.

PB had fijn met Hetje gereden in Brugge :D
Voor vief is het heel erg balen van Wol! :(:)
Zag dat Shanouk en Jetske een fijne vakantie hebben gehad.
Nog een paar nieuwelingen, welkom!
Dat het niet zo goed ging met Pancho en Sussie een beetje op zoek is naar een nieuw paard.
Dat er iets met loempia van Kim aan de hand is? :(:)
En een heel gaaf jasje van vief uit Frankrijk. :~
Zag dat er een paar mensen nog heel fijne wedstrijden hadden gereden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:50

Hoi!!!
Ik ben weer terug van vakantie in Zweden/Noorwegen/Denemarken.
Mijn vakantie was wel leuk, hebben leuke dingen gezien, o.a. Kopenhagen en Oslo en in Noorwegen nog bij de Lysefjord geweest en de Preikestolen beklommen! Was erg gaaf alleen het was niet zulk mooi weer daar dus ons uizicht was niet zo mooi. (lees: toen we boven waren, waren er alleen maar wolken waardoor je tegen één grote witte massa aankeek) gelukkig klaarde het daarna nog even op en hadden we wel een beetje uitzicht. Maar met helder schijnt het één van de mooiste plekjes ter wereld te zijn. In Zweden wel heel mooi weer gehad :)

Alleen hier thuis hebben ze met de elektriciteit zitten knoeien waardoor we bijna nergens meer stroom hebben en het internet er om de haverklap uitligt :(

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:12

Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad Anthea! Balen van de electriciteit, das niet echt leuk thuiskomen.

Ik heb gisteravond nog een buitenritje gemaakt. Ben even wat kleine hindernisjes gaan springen en de waterbak doorgeweest. Ik hoef eigenlijk niet meer te trainen deze week voor WW, hij vond het allemaal zo leuk, hij trekt zelfs naar het water toe! Bij de hindernisjes (paar takjes) snapte hij niet zo goed dat hij erover moest springen, het was meer gewoon de voetjes iets hoger optillen dan normaal.
Even kijken wat ik vanavond met paardje ga doen. Longeren of rijden, ik zie nog wel even waar ik zin in heb :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:43

Vandaag weer gekomen van weekend combine-racen in Mariënvelde, was weer super gezellig!
Had ook nog de eerste plek en sta met nog één wedstrijd te gaan voorlopig op de eerste plek voor het NK :D

Voor WW ben ik denk ik ook al gereed, hoop daar ook veel bokkers te meeten! Gelukkig valt Frits wel op, dus ik ook wel :P
Ga straks lekker naar les, voor het eerst sinds 6 weken weer!

Marieke_xXx ik heb nog een leuk paard te koop staan!