Pfff net vrij van het werk. Was vanmorgen om 9 uur begonnen. Heb net nu wel gehad, en morgen weer om half 8 beginnen tot 's avonds 11 uur ofzo, moeten morgen BBQ-en bij mensen. ( werk in een slagerij)
Psst: Mooie foto's! Ook weer uitgewerkt, ga nu lekker in bad en dan slapen. Paard word het hele weekend gedaan, is ook wel eens lekker Kan ik lekker rustig na me werk zonder me daar druk om te maken
Vanavond crosstraining gehad in het dijkgatsbos. Het ging leuk, mijn paard moet alleen nog wat dapperder worden op het water. Ik heb daar een paar SGWay of life mensen gesproken, goed herkenbaar aan het t-shirt. Leuk is dat.
@Scum: Wat stoer van Bitwise in Breda! Mooie foto's ook hoor! @Psst: Leuke foto's van Max in Vlietland! @Snoekiej: Fijn dat Vorstin lekker liep.
Ik heb Jipje ook weer helemaal klaar voor morgen, dressuur en springwedstrijd. Hopelijk wil hij een beetje fijner lopen als vanmiddag, hij was zo aan het draken
Pssst: Wat een leuke foto's! Zijn er al veel mensen voor Max geweest?
Scum/Bitwise: Weer zeer stoere foto's Gaaf dat je daar zo hebt mogen rijden!!
LZ: Pffft druk gehad dus
JN: Alvast heel veel succes voor morgen!
Vanavond na het eten lekker naar Woll geweest. Die liep echt super fijn Merk wel dat ze alweer een stuk sterker is geworden en dat laat ze soms ook wel even merken. Maar ze deed echt goed haar best. Ook nog even het kolkje in geweest (banjerde ze ook weer zo in) en nog op het gras daar wat gereden. Liet ze zich na 1 rondje ook fijn rijden
Had nog even geinformeerd of ik van het weekend nog BB kon springen. Maar dat was helaas vol. Gaan we maar gewoon 2x dressuren
(Goede) morgen! Ik ga net de paarden voeren bij ons thuis en schrik me een ongeluk. Ik loop de stal in en zie dat onze fries Willem heel raar ligt, kijk nog eens beter, is hij gewoon dood Ik weet niet hoe of wat er is gebeurd, maar ben er behoorlijk door overdonderd. Is niet bepaald een fijn begin van de dag
Ik ga zo alvast rijden, vanaf 2 uur wordt de weg afgezet ivm een autorally Dus als ik nog wat wil moet ik voor die tijd gereden hebben anders kan ik niet meer naar huis
Wat naar Benthe! Zoiets is echt niet leuk om te zien...
Woensdag en gister wedstrijd gehad. Ging allemaal erg fijn. Had ik woensdag 171 en 175 punten :s Echt helemaal niet mee eens. Gister had ik 178 en 189. En die 189 komt iig goed overeen met het gevoel dat ik heb. En het commentaar wat er bij stond klopte ook. Was ik ook nog 5e mee
Vandaag de trailer naar reparatie gebracht. We kwamen er van de week achter dat de kap aan 1 kant helemaal los zat. We kwamen bij Hotra aan en ze hadden zoiets nog nooit meegemaakt. Die man stond er echt van te kijken...
Leuke foto's Jetske!! Jij krijgt les van Erik zo te zien
Net weer lekker naar buiten geweest met Wootjekadootje , ze vond het wel spannend zo alleen, ze voelde ook wat onzeker... Niet zo heel raar, de vorige keer had ze houvast aan mn moeder op de fiets en dit was de eerste keer helemaal in haar eentje naar buiten.. Maar ze reageerde wel heel fijn op m`n stem. Richting het picknick tafeltje stopte ze een aantal keer en liep wat achteruit, zodra ze weer naar voor ging lekker beloond en ik maar ouwehoeren tegen haar .. Na het picknick tafeltje over het bruggetje, vind ze helemaal gaaf , toen gingen haar oortjes naar voren, maakte ze even een vrolijke luchtsprong, zo van: "Jiehoeeee ...Leuuukkk!" en toen hebben we een heel eind gedraafd.. Wolin d'r oren konden niet hoger. Kon ook lekker schakelen in draf, en ze zakte vanzelf al heel fijn in m`n hand. Nog even voorbij een paar enge hekken gereden, en toen zijn we gekeerd. Wootje vond het echt heerlijk, ze bleef maar briesen en d'r oren bleven maar naar voren staan. Het is nu vooral veel herhalen, herhalen, herhalen en heeeeel veeeeel belonen . Ben wel echt trots op haar. Ze moet immers nog 5 worden ..
Toen ik terug was op stal.. zeiden een aantal mensen gelijk..:"Nou ze had wel wat dwang nodig he?" Ben er maar niet op ingegaan ...