[SGW-ITP] Max @ oefencross Vlietlanden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bea was der ook

Morgenochtend ga ik weer naar buiten.. Ben benieuwd hoe mijn Woll d'r pet staat dan..
viefdepief schreef:Pssst: Wat een leuke foto's!
Zijn er al veel mensen voor Max geweest?

Ik weet niet hoe of wat er is gebeurd, maar ben er behoorlijk door overdonderd. Is niet bepaald een fijn begin van de dag
Heel veel sterkte 

)

Dus als ik nog wat wil moet ik voor die tijd gereden hebben anders kan ik niet meer naar huis
Had ik woensdag 171 en 175 punten :s Echt helemaal niet mee eens. 

Heel veel sterkte!!
, ze vond het wel spannend zo alleen, ze voelde ook wat onzeker... Niet zo heel raar, de vorige keer had ze houvast aan mn moeder op de fiets en dit was de eerste keer helemaal in haar eentje naar buiten.. Maar ze reageerde wel heel fijn op m`n stem. Richting het picknick tafeltje stopte ze een aantal keer en liep wat achteruit, zodra ze weer naar voor ging lekker beloond en ik maar ouwehoeren tegen haar
.. Na het picknick tafeltje over het bruggetje, vind ze helemaal gaaf
, toen gingen haar oortjes naar voren, maakte ze even een vrolijke luchtsprong, zo van: "Jiehoeeee
...Leuuukkk!" en toen hebben we een heel eind gedraafd.. Wolin d'r oren konden niet hoger. Kon ook lekker schakelen in draf, en ze zakte vanzelf al heel fijn in m`n hand. Nog even voorbij een paar enge hekken gereden, en toen zijn we gekeerd.
.
Ze moet immers nog 5 worden
..
...