Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Marije112 schreef:Zijn er nog foot's van mij?
't ponyrennen ging super!
Wat was Fjordy retesnel zeg! Wauw!
Ben echt super blij dat we 't dit jaar wéér hebben geflikt.
Ook ben ik super trots op amber..
Wow Dank je wel!!! Haha ik juist op jou..
Ik scheet bagger toen ik tegen jou moest!
moyra schreef:marije mijn mond viel open toen ik jouw zag gaan en angela en ik maar gillen vanaf het crossen maarja mij kon je niet horenik was al schoor en had amper stem
CoriienRN schreef:hahaha.. ja marije ging echt hard.. baan was te kort johjamer dat ik mickey niet mee had
![]()
eeeehm.. jazz4life.. heb je me pb?

Amber_ schreef:Marije112 schreef:
Waarom staat die eerste zo hoog
Oh haha dat hadden we even voor Foto gedaan, zodat Manon even plaatje (ook wel bewijs) kon maken
!

moyra schreef:pardy schreef:Hallo,
Hier een berichtje van dat gekke mens van hoogenboom. Ik vond de cross echt heel leuk! Jammer dat ik nu bijna niet meer kan zitten, maar ja dat heb je als je je paard voordoet hoe je over een hindernis moet springen! Hij ging er langs, maar IK heb de waterbak volgens mij WEL genomen![]()
Manon, je kunt de foto's ook naar mij persoonlijk sturen, kijk maar wat makkelijk is.
In elk geval heeeeeeeel erg, vreselijk, ontzettend bedankt!
jij hebt vandaag gereden nam ik aan? hoelaat moest jij
moyra schreef:dan heb ik jouw zeker weten gezien toen zat ik vrolijk onder die tafel te ''schuilen'' voor de zon maar dat heeft niks geholpen ben nog zo verband als de ..... was jij dat toevallig bij de waterbak ?
CoriienRN schreef:haha leuek vriend trouwens marije
moyra schreef:auw... hoe is het nu met je ? schrok me dood het ging zo snel

!
. pardy schreef:moyra schreef:auw... hoe is het nu met je ? schrok me dood het ging zo snel
ach het ging te snel om te schrikken, maar t doet best zeer moet ik zeggen zitten gaan amper, lopen bijna niet meer en ik durf niet te gaan slapen denk ik want ik ben bang dat ik morgen er niet meer uit kom haha
Ach je moet er WAT voor over hebben toch?

CoriienRN schreef:ik ga pitten mzzzl morgen waarschijnlijk een topic

Haha 

moyra schreef:is iedereen al in slaap gevallen ? nou ik wel bijna hoor vanmiddag op de cross bijna onder het tafeltje in slaap gevallen ( heb vrijdag van half 3 tot kwart over 5 kunnen slapen en afgelopen nacht van half 7 tot tien) dus ben gebroken maar moet tot 1 uur op iemand wachten