Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst gelongeerd en daarna onder het zadel uitgestapt. Hij was met longeren nogal fris dus ik wist nog niet zeker of ik er op ging maar ik kon me niet meer beheersen. Doelstelling was simpel, als hij maar braaf een paar rondjes stapt, waarheen maaakt me nog niet zo veel uit. Hij was heel erg lief!
Halflang teugeltje. Hij heeft wel een net iets te makkelijk halsje, want toen ik mijn teugels heel even op maat maakte werd hij meten al veel te rond. Maar dat is voor later.. Nu ben ik blij!
) en klein liefdinnetje gevraagd of ze ook eens op ons topic kwam kijken. Als we ons nou gedragen
gaat ze zich misschien ook wel registreren!
maar moet even helemaal blij melden dat Salme foutloos M liep, alice heeft haar meteen Z gestart. Ze had echt een l..lig balkje op 1 maar verder top!!!!

rowo schreef:BuenaVista schreef:Heej Rowo: ik heb me gister toevallig opgegeven voor 4 febr in Marienheem. Eerst BB parcoursje en daarna een B parcoursje! Wat start jij?
ey leuk zeg... Ik doe BB (als goed is) en L (zeker). Wanneer is de BB en wanneer de L weet jij dat? Ik heb er over gemaild vnvd maar als jij het toevallig weet....

Sjaan schreef:JJ, netjes hoor! In de Z heb je nu toch ook een winstpunt bij 1 balkje en hoef je niet meer foutloos te zijn?

Je kan het altijd proberen en als dan blijkt dat jullie manier van rijden te ver uit elkaar ligt, kan ja nog stoppen. Ik reed Sunny eerst ook samen met mijn moeder, maar dat werkt bij ons niet. Ook Piet een tijdje samen gedaan, maar was ook bagger. Daarna heb ik ze maar voor mezelf gekregen
!
! Super van je 1e keer op Ultra!
!