[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:15

GvdT, sja als het mijn paard was en mijn zadel had ik er natuurlijk wel een dure singel bij gekocht. Maar aangezien ik zelf gewone lange springsingels heb wil ik er nou ook weer niet een giga bedrag voor neer tellen...
Het klopt dat die losse flappen wel aardig snel schuiven en van de buik af staan. Alhoewel er in Steenderen een paard rond liep waarbij de loss buikflap erg mooi zit!

Ik ben vanmiddag nog met mijn zusje bij Riel geweest in Almelo, daar hadden ze helaas geen losse buikflappen.
Mijn zusje is driftig aan het zoeken geweest naar nieuwe spullen voor L'Amour! haha
We zijn thuis gekomen met Lami Cell pad in de kleur bordeaux!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:16

GvdT, jah ik ben op vakantie, maar we passen op de boerderij van vrienden en omdat m'n vader vandaag jarig en m'n opa en oma er zijn is er nog wel tijd om te bokken

Ghehehe dacht dat wij de enige waren met zo'n raar beest in de vijver Kroko was ook erg leuk, maar uiteindelijk toch voor het nijlpaard gekozen!

Fijne vakantie Lielle

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:26

Bij mijn ruitersportzaak hier in soest verkopen ze losse flappen. Als je het echt niet kunt vinden bij jou in de buurt Chantal, dan geef je maar een gil. Ze zijn nu wel even dicht wegens vakantie, maar dat is maar 2 of 3 weken.

Fijne vakantie Lielle!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:15

Fijne vakantie Lielle!
leuke foto's Vief, idd een leuk vaderdagcadeau

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:19

lielle fijne vakantie!
vandaag wedstrijd gehad in Epe. Het springen met L'amour ging erg goed. was foutloos en in de barrage suppersnel alleen het laatste balkje ging eraf. grrrrr. Met ice ging het springen iets minder, 2 balken. De dressuur met ice was wel weer goed. 172 en 162 punten en een 1e en 4e prijs. Morgen nog naar Kootwijk, mijn laatste springwedstrijd met l'amour!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:44

Die lamicell pads zijn toch zaht rose aan de binnenkant? Vind het wel mooie pads.

Jiska veel plezier met je laatste wedstrijd op l'amour.
Misschien moet je hem even waarschuwen dat hij van een paarse outfit naar bordaux gaat.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:44

Nou netjes gereden hoor Jiska, grrr... is inderdaad erg klote als je de laatste balk eraf gooit..
Hier nog even een leuke foto van de jaarlingen, vind ze wel heel stoer kijken
Foto is helaas een beetje donker, maarja heb hem net gemaakt, en met dit rotweer is het ook al wel erg donker buiten

Afbeelding

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:56

GvdT schreef:
Die lamicell pads zijn toch zaht rose aan de binnenkant? Vind het wel mooie pads.

Jiska veel plezier met je laatste wedstrijd op l'amour.
Misschien moet je hem even waarschuwen dat hij van een paarse outfit naar bordaux gaat.

Ik zal het haar zeggen! anders is het ook zo'n schok he? haha

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:19

Gvdt --> klopt, binnenkant is zacht roze! En deze pads zijn niet zo idioot duur als de Poly Pads, Anky Pads ed.
Maar Muriël is meer van het blauw dan bordeaux hoor... het is dat ik vandaag met haar mee was, anders had ze zo weer een blauw dekje gekocht.. haha

Jiska --> Netjes!!! Morgen ook nog ff knallen hè...

Ik heb ook zin in morgen!! Weer spring- en dressuurwedstrijd met Lucky. Helaas dan zonder Valllie..

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:21

lielle ook jij fijne vakantie !

Nou , alle spullen zijn gepakt , de moter staat aan van de vrachtwagen en we gaan nu binnen 2 minuten weg naar Italie . Ik ga niet specifiek voor medailles , maar ik ga voor 100% genieten van deze unieke ervaring !

Nou , iedereen succes verder met wedstrijden !!

Groetjes Justin & Edje !!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:35

succes

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:54

Jiska, veel plezier en succes met je laatste springwedstrijd met L'Amour morgen!
Chantal, ook succes morgen! wel jammer dat Cheval niet meekan maarja, de gezondheid gaat voor..

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:12

Succes Justin!!!!!!!

Britt --> Ja zeker gaat de gezondheid voor, liever niet starten en een gezond paard dan andersom.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:22

Justin succes!!! (arlette geeft het vast wel door )

Mijn wedstrijd vandaag was bagger...Otje stopte weer in het klassiek. Bodem was hard en glad en kwam ietsje groot...einde verhaal. Heb ook afgegroet.
Meteen doorgereden naar het progressief en daar kreeg ik een stop op de triple, daarna deed hij het wel braaf. En nog een stop op een oxer aan het eind. Hij werd uit de wending al helemaal scheef, kon er gewoon niet meer bijkomen Daarna nog wel die oxer mogen springen, dat was wel fijn. Toen deed hij het weer Kan op de video voor die laatste stop ook echt geen oorzaak vinden :/ (donderdag camera gekocht, die is meteen in gebruik genomen )
Hij was ook weer heel maf met zijn hoofd aan het slaan onderweg. Misschien last van de regen in zijn oren ofzo, anders weet ik het ook niet

Zal me er maar niet te druk om maken, volgende week als alles klopt wint hij bij wijze van spreken weer beide proeven

Thuis de merrie nog even wat gesprongen. Zag er op de video wel heel ok uit (kon mijn zusje mooi even spelen met dat ding )
Laatst bijgewerkt door gomir op 23-07-05 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:27

Ik heb net mijn wedstrijd voor morgen afgezegd. De pees van Oeste is sinds de laatste cross-training toch weer iets warm. Komt bij dat ik hij iets te kort op zijn ijzers is gezet en ik vind Oeste de afgelopen dagen een beetje suf. Hij wil wel, maar niet zo fanatiek als normaal. Volgende week dus maar naar de dierenarts.

Morgen vertrek ik voor een paar daagjes naar Duitsland met mijn zoontje. Lekker even bij mijn ouders langs. Spontane acite: ik realiseerde mij opeens dat ik wel twee weken helemaal vrij heb....de laatste keer was drie jaar terug mijn zwangerschapsverlof...haha...

Jiska, veel plezier met je wedstrijd morgen!

Lielle, prettige vakantie!

Leuke foto's van deze en gene (ben het even kwijt wie allemaal geplaatst hadden)

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:55

Wat jammer Gomir en Missmuts...

Missmuts --> Stertke met Oeste, hopelijk niks ernstigs. Jij ook een paard fijne dagen gewenst!
Gomir --> Op naar de volgende wedstrijd!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 22:49

Iedereen bedankt!

Missmuts, balen zeg. Hopelijk valt het mee.

Gomir, jammer maar komt volgende keer vast weer goed.

Justin, succes!

En iedereen Arriverderci

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:12

Ben ik ook weer.

Foto's zijn altijd leuk! Vief, wat heeft die Sambal een leuk koppie!

Lielle, heel veel plezier met je vakantie.

We zijn net klaar met Ienie. Even gereden (ze deed best wel truttig schudden met haar hoofd ). Daarna helemaal gewassen in ingevlochten. Ze is klaar om morgen mee te gaan naar Zevenaar.
We moeten al om half 5 opstaan! Het is 2 uur rijden en Bitwise is al om kwart over 9 aan de beurt voor zijn eerste proef. Ik hoef pas veel later.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:18

Scum schreef:
Ben ik ook weer.

Foto's zijn altijd leuk! Vief, wat heeft die Sambal een leuk koppie!

Lielle, heel veel plezier met je vakantie.

We zijn net klaar met Ienie. Even gereden (ze deed best wel truttig schudden met haar hoofd ). Daarna helemaal gewassen in ingevlochten. Ze is klaar om morgen mee te gaan naar Zevenaar.
We moeten al om half 5 opstaan! Het is 2 uur rijden en Bitwise is al om kwart over 9 aan de beurt voor zijn eerste proef. Ik hoef pas veel later.

Jeetje..........2 uur rijden voor 2 proefjes??!! Voor een SGW zou ik het wel doen, maar alleen voor dressuur................

Maar evengoed veel succes morgen Scum (en Bitwise).

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 06:21

Idd sucsess Scum en Bitwise!

2 uur is wel errug lang, voor 4 proefjes (toch?)

Maar ja als er niks bij jezelf in de buurt is aan wedstrijden....

Lucky staat ook ingevlochten!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:57

succes iedereen

dit heb ik weer hoor...net de stal uitgemest, vos gewoon los laten lopen, naja die ging dus finaal uit zijn dak in de wei...naja kon het echt niet tegenhouden, hij liep we kreupel, maar hij was zo blij en hij bleef maar bokken en gek doen...daarna weer op stal, stond ik nog ff lief te knuffelen, en daarna weet ik het niet meer, volgens mij schrok hij ofzo, dus hij gaf een ros met zijn hoofd tegen mij en ik vervolgens tegen de deur oid...damn... wat een hardhoofd zeg!!

ik zit hier nu met een koude natte doek op oog/hoofd(precies bij me oogkas...en het dreunt nog door..
ik zie ook geen snars zonder bril, dus als ik typfouten maak...
ik zat net te bedenken dat ik even ging rijden op een paard, maar denk dat ik dat maar even oversla en de bank maar pak

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:46

@ RT, auwwiej, is het al helemaal blauw?? Ik heb zo iets een keer met Q gehad, ze stond in de trailer en was een beetje ongeduldig ik dacht ik ga haar even een aai geven misschien dat ze dan wat rustiger wordt, maar toen sloeg ze ook heel hard met haar hoofd tegen mijn hoofd, zat toen dus tussen de trailer en Q's hoofd geklemd.. (ook auw!)

@ Scum, succes met je wedstrijd, Justinn en Jiska ook succes zet hem op allemaal!

En weer een foto (en wat voor een )
Afbeelding
zo komt Baloe z'n vakantie door...

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:59

auw RT, dat wordt een blauwe oogkas..

iedereen die op wedstrijd gaat/is succes!!

lielle fijne vakantie!!

vief, leuke foto's!! Baloe verveelt zich niet zo te zien

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:07

Ai dat klinkt heel pijnlijk RT, koel het maar goed lang!

Ik ben alweer terug van wedstrijd!
Ik wilde vroeg starten met het springen (vrije opgave), dus ik kom daar om kwart over 8 (9 uur begon het springen) om te parcourslopen en springen op te geven. Parcours was klaar dus die kon ik mooi vast lopen, maar nergens een ringmeester te bekennen.
Na het lopen ben ik dus maar gaan zadelen, kom ik een 20 min later terug hebben ze de eerste 20 plekken al vol gezet. En denk maar niet dat ze me er tussen wilde zetten (ik mocht van ruiter 5 was voor, maar mocht van de ringmeester niet..)
Ik baalde goed, want later kon ik niet starten omdat ik dan moest dressuuren.

Maar goed, ik me maar om toveren naar dressuuroutfit.

Het losrijden voor de dressuur was maar een klein terrein. Lucky schrok iedere keer weer als er een paard van voren kwam of ze tussen 2 paarden door moest lopen, erg fijn.. zo was er dus geen ontspanning te vinden!
Uiteindelijk heel veel stukken met spanning in de proef, maar toch een terechte 150pnt.
De 2e proef ging veeeeeel lekkerder. Ze was weer mooi ontspannen, krijg ik 143 punten!!! Het is me nog steeds een raadsel waar dat vandaan komt, ze liep echt netjes voor een B proefje.
Maar goed gezien de rest van de punten viel het nog mee.... Er waren er een stuk of 4 met hoge punten in deze ring en de rest allemaal tussen de 140 en 150!
Daarna super snel omtoveren naar springoutfit (ik had wel 10min de tijd...) even wat losgesprongen en hup de ring in.

Op 1 hadden we even een miscommunicatie, ik zag wel een lijn, maar Lucky was nog bezig met alles erom heen... Bam, daar ging dus een balk...
Lucky schrok even goed en trok daarna haar benen wel in!
2,3,4ab,5,6 gingen super! Ik kon er mooi onder rijden en ze sprong goed omhoog. 7a helaas een pechbalkje (ik kwam met een boog aanrijden die ik niet had moeten maken.. stom rijden van mezelf)
7b, 8 en 9 gingen weer super.

Kortom 2e dressuurproef en het springparcours ben ik erg tevreden over!

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:20

Jammer van die punten zeg! dat had ik met sgw ede.. had ik een superproef neergezet krijg ik 145 punten..
Wel fijn dat het voor jou gevoel goed ging!

wat spring je trouwens?