Daaphh schreef:[ Video ]
Proficiat! Mooi rondje
. Flinke opsteker allezins
!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daaphh schreef:[ Video ]
. Flinke opsteker allezins
!!
exact 3 jaar geleden spoedoperatie door een val op cross.
En les volgen. Ook zal ik geen 85 meer springen. Max. 80 tot dat ik Luxor meer gewoon ben. Want hij begint sterker te worden, vindt het spelletje leuker en springt hard. En daar zit het probleem dat ik zijn sprongen niet verwacht.
) Intussen is een bordje "te koop" aan een weiland in open veld een reden om ter plekke om te draaien en te proberen rennen alsof hij op het nippertje aan een mijnenveld ontsnapt. Een gewikkelde baal hooi langs de weg, die gaat hem inpakken en verslinden. Een trein die langskomt verdient een wedstrijdje "om ter snelst". (riool)buizen zitten vol vreselijke wezens. En de afgelopen 2 wedstrijden waar er volk langs de (inrij)piste kon staan was hij dààr zelfs op aant spoken...
. Heel jammer van fi. Mss een verstandige beslissing, mr hopelijk kan je nog een mooie afsluiter rijden! Al een hengst op het oog? Noorit (half zusje van Canch) is gedekt nu door diamant, ze moet binnenkort bevallen en daarna wordt ze onmiddellijk opnieuw gedekt. Deze keer dan door curb.y du. Sei.gneur. Noorit zelf is niet de soepelste, ondanks wel netjes bewegen, en blijkbaar is die curby een hele soepele en heeft dat ook zo door. Mss iets voor fi?
.
. Not
.
er is duidelijk opvolging verzekerd
Dan is het inderdaad geen verkeerde keuze om fi nu al te dekken. Heb je al een voorkeur naar een hengst?
heb je geen mogelijkheid om hem regelmatig ergens tussen de hekjes te gaan rijden? of zelf iets in elkaar te knutselen die kan dienen al hekjes of witte lijnen ofzo? Eventueel eens door iemand anders laten rijden om te zien of het een verschil uitmaakt? en ook de osteo eens laten komen dan kan je toch zeker uitsluiten dat het nergens pijn is dat hij niet wilt werken.
hopelijk niet te veel pijn gedaan? Alles gaat met vallen en opstaan! je komt er ook wel hoor
fijn dat het weer goed gaat! je bent weer vertrokken
we hebben tot 20 paarden gekeken en geen enkel paard was nul. Het was een technische parcours met veel bochten en krullen. Onze vos had 1 fout. opzich sprong hij heel goed maar op de voorlaatste hindernis moest hij van veel te groot springen en heeft zo een balk gehad. Maar anders sprong hij wel best fijn
was ook weer al geleden van de cross in waregem dat hij nog een balk gezien had
dus eigenlijk kunnen we niet klagen
Daarna nog even in de waterbak geweest, zijn crosshartje kwam toch weer naar boven.
De mijne is in het begin ook overtuigen, en nadien is het zorgen dat ik hem er nog uit krijg
Nog nagedacht over Colo?
mss nu wel de moment
! 
Eens hij in die flow zit krijg ik hem daar écht niet zo snel uit, toch niet op dit moment. Bij afgroeten/uitsluiting krijg je tegenwoordig geen minpunten meer. Stel dat ik de proef niet afgroet maar wel uitrij, dan is dat hooguit in stap of sukkeldrafje met veel sleuren en trekken. Dat levert mij dan 50% of minder op en dan heb ik juist wél minpunten.