Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb even een berichtje via FB verzonden naar de organisatie maar vrees dat ik er niet meer zal aan geraken. 
Varekaj schreef:Aan de gezichten van heel wat ruiters te zien op de foto's waren ze ook niet bepaald ervaren crossers. Wel grappige grimassen gezien, maar ook dingen waar ik me vragen bij stel. Zoals een dame in de grote cross (90cm) waarbij het paard achteraan bandages om heeft en aan beide benen zakken ze af. Het zijn ook niet echt wedstrijduniformen, op 1 foto lijkt het alsof een ruiter net een straatje over gestoken heeft waar een auto wegrijdt. Kan gewoon foute momentopname zijn uiteraard, maar ik vond het beetje raar
? Op het hoogste niveau zie je de raarste gezichten hoor
.
.
. Kwist niet dar ze nog andere locaties hadden'. Hebben ze dan op drie plekken een waterbak ofzo?
maar tzullen vast wel andere fotograven zijn
.
thuis om 7u vertrekken. Heb anderhalf uur tussen dressuur en de rest, dus zal met de fiets verkennen worden en hopen dat het niet moeilijk te onthouden is, want geen tijd voor een 2e verkenning...
Na de jumping nog eens een paar hindernissen genomen van de cross en had er een topgevoel bij, dus hopelijk blijft het zo.
In Brugge zijn we er ook.