De bovenste rand van mijn lichtblauwe laarzen is van dat spul, daar moet je echt geen hele laars van hebben. Niet vanwege de kleur (lichtblauw is natuurlijk geweldig ), maar vanwege het materiaal. Dat is echt verschrikkelijk zacht Ben ik even blij dat de rest van mijn blauwe laarzen van net wat steviger leer is
Hahaha die gele zijn indd geweldig voor Bianca! Lichtblauwe zijn ook cool! Je kan tegenwoordig blijven kopen.....
@ Bvw paars bruin zie je jammer genoeg bijna niet! Zwart indd wel! Ook gaaf!!
bianca1980
Geplaatst: 18-04-13 22:49
Die laaren zijn geniaaaaaaalllll......... helaas vind ik alleen de DE NIRO goed zitten dus vallen alle andere typen laarzen allemaal af..... heb alles al zo'n beetje aangehad. Maar geweldig zijn ze zeker, alhoewel ik niet alles geel wil hoor, moet de combi blijven van geel EN blauw, daarom wil ik wel graag een gele broek....
Je kan ook zo een broek verven. Ik wilde mijn champagne broek ook iets geliger. maar een heel klrin beetje kleur erbij en hij kwam er kanariepietjes geel uit. Vreselijk, rijp voor de prullenbak. Maar als dat is wst je zoekt, zou je dat met een oude witte broek kunnen doen. kleursel kost ong 5 euro.
Loetie84
Geplaatst: 19-04-13 08:34
Roxxiejj schreef:
Blauw? Als in lichtblauw? Als in Tientje en Loetie blauw?
Pfff, lief dat je aan me denk Rox, maar dat geen Loetie-prijsje hoor Hahaha!! Hou het wel bij zwart...
Ik ben op Equitana geweest en nergens gevonden... maar volgens mij zijn deze broeken alleen kindermaten.....als ik het duits begrijp en is het niet een hele mooie kwaliteit zitvlak voor dat geld.
was ook in dames maat 42 maar denk dat het niet helemaal Bianca haar maat is
precies..... maatje 34 hier , divoza ha dik laatst ook al gekeken met die zomerkleuren maar geel zit er niet tussen, word toch naar Haute Couture te Rotterdam gaan vrees ik....
Ik ben opzoek naar een leuke set, Peesjes+ dekje + oornetje maar niet te duur.. Iemand enig leuke ideeen? en tips? Ook ben ik nog opzoek naar een borsttuig maar liefst redelijk goede kwaliteit en niet te duur onder 50 euro als het kan. setje mag wel leuk kleurtje zijn niet te donker, of donkerblauw mag wel.