Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hennydehart schreef:Lang haar kan als het nat is in een staart en zit dan een soort van netjes! Kort haar wat nat is zit plat en kan je niks mee
NoaChanel schreef:hennydehart schreef:Lang haar kan als het nat is in een staart en zit dan een soort van netjes! Kort haar wat nat is zit plat en kan je niks mee
Jha maar is ook weer snel droog.... Beetje mouse of wat dan ook erin en het zit weer....
Ik weet het ook niet....
Niet alleen mn hoofd is nat maar ook mn staart.... Kan ik serieus uitwringen.....
Dus of dat zo fraai eruit ziet.......
NoaChanel schreef:hennydehart schreef:Lang haar kan als het nat is in een staart en zit dan een soort van netjes! Kort haar wat nat is zit plat en kan je niks mee
Dat heb ik ook! Ik trek me er weinig van aan, ik heb immers gesport
florence123 schreef:ik ook soms, vrijdag heb ik springles met mijn 2 paarden, en kort erna moet ik naar de kapper.
Loetie84 schreef:Af en toe in de wasmachine. Ik knoop er een badlaken omheen tegen het beschadigen in de trommel en dan met een heel klein ietsiepietsie wasmiddel op een voorzichtig programma. Niet laten centrifugeren en gewoon even uithangen om te laten drogen. Kan ie er weer een maandje of twee tegen!
NoaChanel schreef:Ik heb ook naar training extra kleding mee.... Nog even en ik neem een fohn mee.
Zonder cap rijden doe ik eigenlijk nooooit, laatst een keer wel gedaan om te kijken hoeveel verschil het gaf maar ik had nog nat haar. Blijkbaar zweet mn kop graag hahaha.
Denk nu wel steeds serieuser over mn haar afknippen....
hennydehart schreef:Loetie84 schreef:Af en toe in de wasmachine. Ik knoop er een badlaken omheen tegen het beschadigen in de trommel en dan met een heel klein ietsiepietsie wasmiddel op een voorzichtig programma. Niet laten centrifugeren en gewoon even uithangen om te laten drogen. Kan ie er weer een maandje of twee tegen!
Doe ik ook! Alleen ik stop hem in een oude kussensloop! Wel dichtknopen!
En op handwas of wolprogramma!
@ Margriet vind de gele echt veeeeel leuker!! Wel weer hele mooie foto!
Mister T schreef:Loetie84 schreef:Af en toe in de wasmachine. Ik knoop er een badlaken omheen tegen het beschadigen in de trommel en dan met een heel klein ietsiepietsie wasmiddel op een voorzichtig programma. Niet laten centrifugeren en gewoon even uithangen om te laten drogen. Kan ie er weer een maandje of twee tegen!
Best goede tip! ik had echt nooit verwacht dat je een cap kon 'wassen' in de wasmachine!