muts_marijke schreef:Zelf heb hou ik me altijd aan het idee vast dat als ik geen winstpunt waardig B parcours kan springen ik ook nog niet wil starten in de cross, maar dat is dus geen regel. Je hoeft dus geen WP te hebben als combinatie maar als er geen wp waardig springparcours kan worden gereden als combi wat heb je dan wel te zoeken in de cross? Maar goed zo denk ik er over
moet zeggen dat wij Ula daar lang niet altijd onder vinden vallen maar dat blijkt ook vaak genoeg
Met mijn schimmeltje had ik alleen nog maar een paar keer BB springen gestart, en was er nog niet aan toe gekomen om een keer B te starten. De crosstrainingen gingen erg fijn dus me maar gewoon opgegeven voor een B cross, zo ontzettend veel staat er toch nog niet in de B. De eerste cross in Diepenheim direct foutloos gecrosst, en afgelopen donderdag voor het eerst B gesprongen en foutloos

Wat zijn wij ineens verwend hier in het noorden! Westerbork, Vinkega, Oenkerk, Norg! Alleen wel jammer van Texel en Oenkerk dat ze nog tegelijk staan, dat kan elkaars deelnemersaantal drukken...
Daarnaast zie ik Hoogenweg weer staan, vorig jaar was dit voornamelijk een militaire aangelegenheid meen ik. Ik zie nu niets bij bijzonderheden staan, betekent dit dat het nu ook een 'normale' SGW is?