Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Margrietje14 schreef:@Sharon
ik heb tog een foto van jou! alleen je hoofd is eraf gehakt!
Ben benieuwd.. Misschien staat mn paardje er wel tof op

hahaha sukkeltje

heel trots op mijn meisje die in het pikke donker over de weg stapt tussen al het verkeer en ook nog een stukje door het bos
hihi
Nickeltje schreef:Moderatoropmerking:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=96&t=1414584& , in het fotografen topic kunnen fotografen melden wanneer ze van wie foto's gemaakt hebben, het liefst met een link daar bij.
Deelnemers kunnen daar kijken of er foto's van hen gemaakt zijn.
Op die manier hoeft dit topic niet vol te lopen met vragen van iedereen of er foto's gemaakt zijn en kan dit nu een serieuzere nabespreking van deze oefenwedstrijd worden.
toen vroeg die van wie is nummer 43 en toen zei mijn vader dat rode gevaarte daar
Indy_Mouse_9 schreef:Ooo we zijn 5e geworden! Vette kekness!
Ik vond t wel erg spannend, de laatste cross die ik met Pico reed heeft ze op allerlei hindernissen geweigerd, en in de laatste tijd ben ik er een paar keer vrij hard afgevallen (1 keer mn schouder uit de kom, minder :/). Maar ze liep vandaag super! We zijn in een beheerst gangetje door de bosjes gegaan, mevrouw liet zich fijn terug rijden, dus toen durfde ik ook wel een monstergalop op de velden aan
http://www.youtube.com/watch?v=TlZ-iZRTYO0
Geweldig gevoel om nr 60 in te halen! (Lieve nr 60, ik zag dat je hier ook hebt gepost, ben even je naam kwijt - sorry als we wat al te dicht achter je zaten bij hindernis 14 en ik geloof dat je paard wat enthousiast werd toen we voorbij kwamen...?)
Ik heb echt een super dag gehad, heerlijk gereden en t vertrouwen in mijn paardje weer terug
Complimenten voor de organisatie, en wij zijn er volgend jaar weer bij!
(En mocht iemand nog foto's van ons hebben, nr 61, bruin paard, ik droeg een bordeux-achtig truitje met lichte streepjes op de mouw, ik zie ze graag!
jentel schreef:Gefeliciteerd!
Mijn dochter is dus ook 5de geworden bij de junioren maar we waren al naar huis!![]()
Wat heb je eigenlijk gewonnen??
Paard wou graag binnendoor als het kon! Maar hij was verder heeeerlijk te rijden! 
Citaat:Bij de trailer werd Sandra (@illusion1990) door iemand aangesproken met de vraag of een ander paard Camaro was, was dat iemand van jullie? Ik had Camaro namelijk niet mee, maar een paard van een stalgenoot. Ben erg benieuwd wie er nu naar mij vroeg...
Ik had toevallig net zaterdagavond je stukje over jullie cross training bekeken en omdat je bij Sandra was dacht ik automatisch dat het paard waarop je zat dan dus misschien Camaro was ...
Foutje bedankt. Maar vond de foto's die je erbij had staan superleuk om te bekijken, vooral met die balen, had precies dezelfde ervaring bij het oefenen thuis.
... hi, hi 10 jaar en bloedfanatiek). Afijn, foutloos dus in 57 seconden. Tja, ben denk ik niet in de prijzen gevallen, maar heb voor mezelf weer wat grenzen verlegd (tempo in cross wat hoger én parcours er achteraan, had ik in Laren op 9 oktober met m'n andere paard niet gedaan) dus ik ben helemaal tevreden naar huis gegaan. Wanda heeft zich voorbeeldig gedragen
dit soort dingen ga ik zeker vaker doen!
Niene87 schreef:ZO wat een dag zeg! wij waren goed en wel om kwart over 9 weer op stal!
Netjes tot de prijsuitreiking gebleven
zelf was ik 9e en mijn vriendin 5e dus helemaal happy! Mijn pony is net 5 mnd onder het zadel dus ik was super tevreden! Ook heb ik nog foto's op mijn camera deze zal ik so soon as poosible plaatsen![]()
Wie heeft er nog foto's van 79 en 80. 2 tinkertjes
WIj moesten helaas onoverhoopt helemaal terug stappen naar huis :S geen van 2 wilde de trailer op ze vonden het te donker op het grasveld. halverwegen in Rijssen liep er 1 kruepel die uiteindelijk naar half uur klooien toch in de trailer gekregen en toen die naar huis gereden. samen met mijn 'groom' naar huis verder gestaptheel trots op mijn meisje die in het pikke donker over de weg stapt tussen al het verkeer en ook nog een stukje door het bos
![]()
Gelukkig heel aangekomen en alles is goed. behalve nu wat spierpijnhihi
.