Ik moest dit jaar ook werken op het concours en kwam er echt niet onderuit. Ik heb de hele dag moeten werken vanaf 's ochtends. Eerst schrijven en toen nog in het parcours moeten staan. Op zich wel een leuke dag gehad hoor, maar ik moest 's avonds ook nog gewoon werken tot snachts 3 uur en ga dan normaal altijd een uurtje nog even in bed liggen. Nu moest ik meteen door. Echt niet handig, ik was kapot!
Leuke bij ons was ook dat ik drie jaar terug met mijn gebroken pols ook persé moest helpen, allemaal shagrijnige mensen omdat ik niet snel genoeg een ranzige hamburger in elkaar kon flanzen met 1 hand. Andere mensen van de club mochten eerder weg, maar neeeeee Anne moest met haar zielige pootje de hele wedstrijd uitzingen en daarna nog helpen afbouwen.

Handschoenen heb ik sinds kort ook aangeschaft. Best dure vond ik, van een euro of 25? Geen idee welk merk maar ik vond ze wel fijn. Normaal nooit met handschoenen gereden, maar met de springles en crossles reed ik steeds de blaren op mijn handen.