[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:35

Leliaardje, ik heb al een poosje het idee dat we in Gorssel vorig naast jou stonden! Ik was toen met een vriendin mee, toen het zo regende.

Gorssel was idd wel een stukkie lopen maar de cross is het 'm waard!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:01

mistid schreef:
Leliaardje, ik heb al een poosje het idee dat we in Gorssel vorig naast jou stonden! Ik was toen met een vriendin mee, toen het zo regende.

Gorssel was idd wel een stukkie lopen maar de cross is het 'm waard!

Regen hebben we in ieder geval gehad :Y) . Alhoewel wij volgens mij nog mazzel gehad hebben: 's middags regende het veel harder.
We zijn/waren met een schimmel E-pony. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer goed weet wie er toen naast ons stond. We stonden wel met de neus van de auto richting de weg.

De cross is er leuk. Alleen als groom kun je bijna niets zien. Dat is dan wel weer jammer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:05

De deelnemerslijsten van SGW WW zijn weer geupdate, dames :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:05

Ik zei eerder ook dat ik nooit L wilde crossen, maar nu vind ik het een eitje. :D
Heb Gorssel toch maar M opgegeven :o :o

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:17

Oh, wat gaaf Hilde!!!! *\o/*

Na de laatste training met Giga zie ik L-crossen ook nog wel lukken met haar. Maar eerst nog maar een tijdje B-wedstrijden :D .

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:11

Gaaf Hilde :D !

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:01

Ik wacht even af hoe het a.s. zaterdag gaat in Oudkarspel, en dan gaan mijn inschrijvingen voor Wieringerwerf en Texel ook de deur uit :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 20:36

Leuk Hilde!!
Leliaardje, het was iig een witte, volgens mij ook pony. Hebben nog een poosje met hun gepraat over oa samengestelde menwedstrijden :+ . Wij stonden tussen de gewone personenauto's geparkeerd met nog een paar trailers en een klein vrachtwagentje op het terrein

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 23:10

Ik heb net de oefencross Broekelo al opgegeven! Echt al vroeg voor mijn gevoel, maar vorig jaar kwam ik op de wachtlijst, dus ik heb me maar meteen ingeschreven. Het lijkt me toch wel leuk om daar ook een rondje te doen.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:18

Ik heb me ook net opgegeven :j!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:46

Ik weet het niet meer Mistid. Ik heb vroeger ( :Y) ) wel gemend en ook nog paar keer SGWM gestart, maar ik kan me niet herinneren dat we daar over gesproken hebben.

Heeft iemand al een idee of in Ermelo de B ook op vrijdag gaat starten?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 23:50

De B is enkel op de zaterdag toch? Anders moet je er even een mailtje heensturen, dan weet je het zo.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:39

Anne is Broekelo niet tegelijk met Busloo die je ook ging doen of haal ik alles door elkaar?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 10:22

Als het goed is niet! := De datum van Bussloo is nog niet bekend maar was vorig jaar 19 september (even snel gegoogled) en Broekelo is nu op 8/9 oktober. Ik denk dus dat het kort achter elkaar is, maar niet tegelijk. Vorig jaar wilde ik ze namelijk ook allebei gaan rijden, maar volgens mij stond ik toen eerst op de wachtlijst, kon ik uiteindelijk wel van de wachtlijst af, maar viel ik toen met Vies. Ik ben toen namelijk wel gaan kijken, maar niet mee gaan rijden. Bussloo heb ik vorig jaar ook gereden en als dat samen viel, dan had ik niet kunnen kijken bij Broekelo.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:47

Leliaardje schreef:
Ik weet het niet meer Mistid. Ik heb vroeger ( :Y) ) wel gemend en ook nog paar keer SGWM gestart, maar ik kan me niet herinneren dat we daar over gesproken hebben.

Heeft iemand al een idee of in Ermelo de B ook op vrijdag gaat starten?

B dressuur worst eventueel op vrijdag verreden bij veel deelname, zal zo nog even mailen dat we toch liever niet op vrijdag starten. Ik had nemelijk aangegeven dat ik met mijn B paard wel graag op vrijdag wou starten, maar ik ging er vanuit dat het dan ook om het springen en crossen ging := Anders moet ie twee dagen daar helemaal heen in de trailer, dat doe ik hem maar niet aan ;)
Citaat:
Programma:

Donderdag 21 juli
15:00 uur Uithoudingsproef vrij voor verkenning

Vrijdag 22 juli
Klasse L paarden
Klasse B paarden dressuur*

Zaterdag 23 juli
Klasse B paarden
Klasse L pony’s
Klasse B pony’s
Klasse BB paarden (impulsrubriek)

* Bij voldoende deelname zal er op vrijdag 22 juli al een deel van de klasse B dressuur voor de paarden verreden worden. Indien gewenst kunnen er stallen gereserveerd worden op het KNHS centru

http://knhs.nl/News.asp?ID=21054&pCatID=&CatID

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 15:03

Daar zie ik ook wel wat tegen op maar i'ts for a good cause.
Als ze op die manier veel mensen kunnen laten starten neem ik er wel een dag vrij voor. Kan ik ook meteen testen hoe hij is als hij ergens moet overnachten.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 18:23

Dank je wel voor de info!

Op zo'n manier schiet ik er niets mee op, want ik heb op zaterdag geen ruiter.
Zo had ik het ook niet begrepen uit het vraagprogramma. Nou, baal er wel van -O- .
Maar kan er beter nu achter komen dan straks :Y) .

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:14

Leliaardje schreef:

Zo had ik het ook niet begrepen uit het vraagprogramma. Nou, baal er wel van -O- .

ik meen in de eerste instatie ergens gelezen te hebben "dat bij voldoende deelname er ook naar de mogelijkheid gekeken zou worden de klasse B op vrijdag te rijden" dus ik had ook begrepen de hele SGW, toen mijn coupon was verstuurd zag ik later in het vraagprogr. dat het de dressuur betreft, maar dat is voor mij dus geen optie.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:45

cobrst55 schreef:
Leliaardje schreef:

ik meen in de eerste instatie ergens gelezen te hebben "dat bij voldoende deelname er ook naar de mogelijkheid gekeken zou worden de klasse B op vrijdag te rijden" dus ik had ook begrepen de hele SGW, toen mijn coupon was verstuurd zag ik later in het vraagprogr. dat het de dressuur betreft, maar dat is voor mij dus geen optie.

Dat haal ik ook niet uit het vraagprogramma hoor, daar staat nergens dat het alleen om de dressuur gaat.
*Bij voldoende deelname zal de klasse B paarden ook op vrijdag 22 juli 2011 verreden worden. Graag bij uw inschrijving aangeven welke dag de voorkeur heeft.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 09:43

Ik ga er maar eens een mailtje aan wagen.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 00:21

dat moet ik missch ook maar eens doen, ik heb ook weinig zin om 2x heen en weer te gaan, daar is het toch net iets te ver voor!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:11

Besloten dat ik sgw Gorssel als debuut doe voor paardlief :)
Neede en Ysselsteyn ook nog meerijden. Daarna niet meer want dan heb ik geen vervoer meer want moeder word geopereerd.
Had Barchem en princehage nog wel willen rijden maar goed, volgend jaar maar :D

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:16

Weet iemand of er ergens een deelnemerslijst oid van ermelo gepubliceerd is? Meen me te herinneren dat ik de coupon op de bus gedaan heb, maar begin nu heel erg hard te twijfelen!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 15:17

hetismij ik heb die ook proberen te zoeken omdat ik me voor de BB opgegeven heb, maar volgens mij is die er niet.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:19

Ik heb trouwens ook opgegeven voor Ermelo, als het goed is rijd ik dan weer ff rond al, en paard word nu al actief doorgetraind dus scheelt dat ie op conditie blijft :)
Ik kan best vrijdags al dressuur rijden, woon toch dichtbij. Maar zien we wel :) Weet ook niet of al vol is :Y)