Met een beetje geluk kan ik zondag crossen op mijn nieuwe zadel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fenja schreef:Ik rij wel zelf niet mee maar ben beide dagen aanwezig. Aangezien vriendlief medehulp is in het crossbouwen en ik beide dagen hindernisjury ben ben ik er dus beide dagen gehele dag. Aankomende donderdag is er hindernisjury bijeenkomst en dan krijgen we te horen bij welke hindernis we moeten zitten. Heb er heel erg veel zin in en ik moet een compiment geven aan de bouwers en bedenkers van de hindernissen. Ze zien er allemaal heel erg gaaf uit.
bvw schreef:fenja schreef:Ik rij wel zelf niet mee maar ben beide dagen aanwezig. Aangezien vriendlief medehulp is in het crossbouwen en ik beide dagen hindernisjury ben ben ik er dus beide dagen gehele dag. Aankomende donderdag is er hindernisjury bijeenkomst en dan krijgen we te horen bij welke hindernis we moeten zitten. Heb er heel erg veel zin in en ik moet een compiment geven aan de bouwers en bedenkers van de hindernissen. Ze zien er allemaal heel erg gaaf uit.
jammer dat ik donderdag niet kan, zou wel leuk zijn als ik ook al wist bij welke hindernis is zondag mocht zitten!

bvw schreef:blijkbaar zijn de transporters in trek bij de eventingruiters
Fenja dat zou heel fijn zijn!