[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:22

ik schaam me dood, heb volgens mij nog maar één beriht geplaatst in het nieuwe topic!
Zal het topic even doorspitten

Maar we hebben tegenwoordig toch juist wél orgaanvlees in het topic :P

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:28

Pfff.... Net als Jeroen donders moe.
Druk, maar wel leuk weekend gehad.
Af en toe ff gauw bijgelezen.
Zag mooie filmpjes van het crosstrainen.
Goede verslagen van de oefencross in Putten.
Een heel vervelend schrikkend verhaal van Mendy.. :(:)

Btw iemand hier nog interesse in een CSO eventing borsttuig, zwart met blauw/geel elastiek.
Verkopen ze ook bij AVD Ruitersport.
Niet veel gebruikt.
Meer info per PB

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:30

Kan iemand me uitleggen waar dat orgaanvlees vandaan komt? Heb ik gemist...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:44

bvw schreef:
ik schaam me dood, heb volgens mij nog maar één beriht geplaatst in het nieuwe topic!
Zal het topic even doorspitten

Maar we hebben tegenwoordig toch juist wél orgaanvlees in het topic :P

YEAH! :D

maar ik word nogal eens vergeten :P (of ik pas me makkelijk aan aan't niveau ;) )

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:53

SF: 'k zou dat niet vragen, laat maar.... in dit topic kom je er gauw genoeg achter als Sim *\o/* weer op stoom komt :o _/-\o_ .

Jeroen: 't is dus mijn (onze) kleizoon en Noor d'r neefje. Texelse Margriet heeft een kleindochter, ook schattig.

Laura: je was toch al eerder aan het oefenen geweest voor de cross? Of begrijp ik je verkeerd? Rare soms hé die beesten.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:05

volgens mij is iedereen hier in dit topic hartstikke druk geweest gisteren en vandaag. Las o.a. tenminste leuke verslagen.
Evony: hoe is het met je vader?
Itsme: knap hoor dat je moeder weer aan het werk gegaan is vandaag.

Net thuis van een dagje groomen bij het "prikken". Pony was baldadig en zag iets levensgevaarlijks aan de lange zijde, dat was genoeg om niet hoog te scoren. Later waren er meer pony's die daar ook iets engs zagen/hoorden, wat voor ons, gewone mensenkinderen, niet te zien/horen was.
Andere pony deed het in de M1 prima, en dat trok de dagscore weer een beetje recht.
Ondanks baldadigheid en bakengerds toch weer een dashboard vol met rood en oranje rozetten.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:12

Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 13-03-11 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:17

heb de laatste tien pagina's even doorgenomen, las veel leuke berichten maar ook hele nare!
Evony sterkte met je vader, gelukkig gaat het alweer beter!
Mendy, wat eng wat je moeder heeft meegemaakt!
Verder heel veel leuke foto's en filmpjes gezien! Iedereen is zo te zien lekker bezig een begin te maken aan het nieuwe sgw seizoen!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:31

Hallo weer !!

Zo vandaag weer op concour geweest. 1e parcour Foutloos en de barrage ook in een tijd van 26.99 sec. Dat was goed voor 6e plaats in het Klasse L cat DE. Als enigste E weer foutloos :D Het 2e parcour gingen we bijna onderuit in de laatste bocht dus slingerend aangereden en balkje op de laatste.

@Evony: Ja ik rijd heel veel wedstrijd, bijna elke week wel. Dit weekend was ook wel heel druk. Me broertje ging bixie rijden. Hij moest vrijdagavond dressuur rijden. En op de zaterdagmiddag springen. En ik dan vandaag. Is eigenlijk iets te veel van het goede. dankje voor de samenvatting
@Itsme: Leuke filmpjes en dapper van je moeder hoor !!!

Ik wil ook wat andere terreinen op zoeken, en Lelystad lijkt me ook leuk. Dus ik ga graag mee!
Verder nog wat mensen die concour hadden en cross training. Zitten mooie foto's en filmpjes tussen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:34

Foto was inderdaad heel charmant :D
Verder nog 1 foto die qua moment goed is, maar lang niet zo mooi als die plas-foto ;)

Afbeelding

Jetske: Wat een leuke foto's van Parijs :D
SF: Wat een leuke foto's! Waarom staat ze helemaal daar in de opfok :)?
Roos: Wat heerlijk moet dat zijn geweest *D
Corien: Lekkere actie van Danny :=
Noor: Fijn dat het gelukt is met je opdracht! :)
Annetje: Fijn dat het allemaal zo mee viel :D
Sanurie: Goed gevoel dus over je test. Leuk ook dat het met je broertje goed ging :)
Margriet: Lekker gereden dus! Leuk filmpje :)
Marijke: Spannend projectje dus := Hopelijk weet hij zich bij jou wel te gedragen :D
Kim: Jammer dat je je wedstrijden af hebt moeten zeggen, maar begrijp het wel.. :(:) Mocht je nog naar huis gister?
Evelien: Hoe gaat het nu met haar oortjes?
Margreet: Wat een lieve foto :)!
Mendy: Wat verschrikkelijk eng zeg :oo Gelukkig is het allemaal goed gegaan! Mooie cross-foto's had je!!
Sann: Fijn dat je zo'n gezellig avondje gehad hebt :)
Caro: Hopelijk is het been van je merrie snel weer dun!
Mandy: Kan je er inmiddels al weer op :)?
JN: Hopelijk gaan je medicijnen toch gauw hun werk doen.. Ik ga morgen eens op kennismaking bij mijn nieuwe huisarts. Ben benieuwd, zit op 50 meter van mijn huis, ideaal :D
PB: Lastig met die bitjes, dan inderdaad maar bij je oude bit blijven :)

Ik heb een heerlijk weekendje bij mijn ouders met vriendje gehad :) Vanmiddag nog even heerlijk een stuk gaan wandelen in Bussloo met het hondje en straks na het eten weer richting Enschede, morgen een druk dagje dus maar op tijd mijn bedje in :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:52

Evelien: balen dat je puppy oormijt heeft!
Margreet: wat een schattige foto van je kleinzoon!
Mendy: dat is idd eng!
Sann: heeft een gezellige avond gehad.
Caro: fijn dat de ruin het begint te begrijpen.
PB: maat was duidelijk niet fijner op dit bit.

Het was weer gezellig in BN! Vivre liet het in het begin even afweten, maar vanaf hindernis 9 gingen ze als een speer.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 19:54

Noemen we Laura nu ineens weer PB, Vief en Sussie :D ?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:06

PB, lau, laura, ukkie... kan allemaal ;)

@ vief: ja die andere foto was niet bepaald charmant ;) deze is stuk beter! haha

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:10

Mijn omkooppoging bij de merrie heeft gewerkt, gisteren wa gecrosst (=leuk) en vandaag dan dressuurwedstrijd (= niet leuk). Als ik niet zorg dat ik der daags voor een proef blij maak wil het allemaal niet zo soepel, vandaag duidelijk wel en hadden we 191 en 201 punten. Volgende maand maken we de overstap naar de M1 en dat met een paard die altijd dik laatste stond na de dressuur in de sgw wedstrijden :D

Vief, deze foto is beter, alleen jammer dat hij niet helemaal van opzij genomen is.

SF, orgaanvlees is de specialiteit van Sim en Lielle. Dit onderwerp komt meestal per topic 1 keer voorbij en dan meestal 's avonds als 18- te bed ligt ;) :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:20

weule schreef:
PB, lau, laura, ukkie... kan allemaal ;)

@ vief: ja die andere foto was niet bepaald charmant ;) deze is stuk beter! haha

UKKIE!!!!! Pas eens op je woorden Mol! :P

Margreet: Had al wel eerder getraind, maar echt oefencross met ervoor een 1,10m springparcours was weer voor het eerst. In het springparcours rolden Hetjes ogen bijna uit zijn kassen bij aanzicht van een vrachtwagen, badkuip en een berken driesprong 8)7 :=

Moeders had wel een paar ruige foto's van vooral Maatmans.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:20

gr_roos schreef:
SF, orgaanvlees is de specialiteit van Sim en Lielle. Dit onderwerp komt meestal per topic 1 keer voorbij en dan meestal 's avonds als 18- te bed ligt ;) :D

O:)

Weet niet wie het vroeg, maar inderdaad, ik heb een paar jaar geleden ook een hartinfarct gehad.
Hele dag in BN (S_F dat is Baarle Nassau, waar vandaag een oefencross was) geweest met heerlijk culinaire afsluiting, dus ga nu eerst eens op mijn gemak de rest bijlezen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:21

Wauw wat super Roos! En op deze manier je merrie omkopen lijkt me toch niet zo heel erg :D

Moet maar eens iemand anders vragen voor foto's, paps vind er niks aan helaas.. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:22

Roos: Rabette probeert te laten zien dat ze weer helemaal klaar is voor het echt crosswerk en goed kan luisteren :P Wel super punten zeg!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:25

Hoe was het in het ziekenhuis Evony?
Vief heeft lekker weekend gehad!
Verstandig Evie, jammer dat je BN mist. Maar Chaam is volgende week ook al. :)
Gefeliciteerd met je winstpunten Roos!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:33

_lautje_ schreef:
Roos: Rabette probeert te laten zien dat ze weer helemaal klaar is voor het echt crosswerk en goed kan luisteren :P Wel super punten zeg!

Ze laat nog net niet der papieren zien als we teveel dressuren. Was echt ongelofelijk hoe makkelijk ze het oppakte. Beest heeft 2,5 jaar niet gecrosst, maar daar was helemaal niets van te merken. Reed der bitloos (mond was net dicht en ze moest vandaag een bit in), maar dat maakte bar weinig uit. Misschien liep ze nog wel beter, voelt ze mij niet in der bekkie frutten :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:35

Lekker zeg Roos! Gefeliciteerd met je punten!
Vief die andere foto vond ik wel leuker ;)
Sanurie netjes! Ook gefeliciteerd

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:42

Avond!
Ik heb vanmorgen even lekker buiten gereden. Nog even door het water gestapt, dat vond ze wel leuk geloof ik. Verder vandaag even flink opgeruimd rond het huis en op stal.

Roos: Super van je punten, gefeliciteerd!
Vief: Leuke foto.
Margriet: Lastige keuze idd.
Itsme: Jeetje wat schrikken zeg!
Sanurie: Gefeliciteerd met je prijs
Lau: Ga je die foto's nog plaatsen? :D
JN: Oei, beterschap! Hopelijk slaan de mecijnen aan.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:58

@Roos: Wat een super punten, gefeliciteerd !!!
@Vief: Deze is minder charmant maar die anders is wel mooier en leuker !!!
@EB: Jammer dat je niet naar BN kon, maar gelukkig wel gewoon in Chaam kan starten.

Paarden staan weer binnen. Zo ff douche en dan nog presentatie af maken.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:12

hoi hoi

Was echt weer genieten vanmiddag. Ula pakte het super op. Wel een tikkeltje gek maar goed te rijden. Geert was helemaal happy en gaat met goede zin naar Chaam.
Instructeur vroeg nog waarom ik een spijkerbroek aan had... hele verhaal uitgelegd. Hij hoopte dat het helemaal goed kwam omdat het volgens hem (vind ik natuurlijk ook) zo'n fantastisch paard was. Is altijd leuk om te horen natuurlijk.
Had nog wel een mega blunder... krijg het zo weer warm als ik er aan denk :o
In Ede zijn geen wc's en ik moest nodig plassen dus ik ben gauw aan de zijkant naast de trailer gaan zitten, zakdoekjes heb ik altijd in de auto dus dat komt goed. En er was niemand te zien... Zit ik daar gehurkt komt er een hardloper en die vraagt ''kan ik er veilig langs'' dus ik helemaal verbaasd terug geantwoord ja wat dacht je... blijkt hij het naar Geert te hebben geroepen omdat onze herdershond op het fietspad liep. Als ik nou gewoon niks gezegd had had hij me ook niet gezien. Nu wel dus! :o :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:16

Afbeelding