[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:57

Mijn coupon is vandaag aangekomen (als het goed is) en er staat nog niets over het L op de site dus ik heb goede hoop dat ik er iig nog bij zit. Hopelijk Geert ook Marijke!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:59

Hoe is het L daar? Als ik er niet bij zit kan ik eventueel nog kijken of ik dan toch al dan mijn L-debuut kan maken..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:01

Voor de openingswedstrijd vond ik het L (vorig jaar) redelijk pittig zo voor een eerste wedstrijd, maar daar staat Chaam wel om bekend. Persoonlijk zou ik er geen overstap maken, tenzij je een heel ervaren ruiter bent of ervaren paard hebt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:02

Daarom wilde ik ook nog B HC starten, na de verhalen die ik had gehoord. We zijn vorig jaar natuurlijk niet heel lekker geëindigd. Volgende is dan Westerbork of Etten-Leur, dus toch meteen maar L dan :j .

hetismij

Hm laat maar dan :P Dan toch maar heel hard duimen dat ik erbij zit, of dat ik hoog op de wachtlijst sta ;)

muts_marijke

Inderdaad Sim. Voor jou is het dan toch eigelijk wel zeker. Als er nog niks op de site staat. Duimen dat TNT mee werkt en dat Geert zijn coupon morgen er is.

Heb al wel weer helemaal zin om op die crossen de hele dag rond te slenteren. Heerlijk. Maar nog wel een hele poos zonder mijn eigen toppertje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:04

Noor, is het niet een idee om 13 maart dan BN te starten en dan Chaam toch L? Of, als Chaam toch ook al vol zit in het L in Etten-Leur of WB "gewoon" maar gelijk L?

Ik hoop het Marijke. Hoe lang duurt het dan nog voor je met Zeus aan de slag kan?
Laatst bijgewerkt door Sim op 03-01-11 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:04

Maar Hetismij, er komen vast nog een hele boel afmeldingen en wijzigingen. Het is nog zo'n lange tijd tot de cross... Komt vast goed.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:06

muts_marijke schreef:
Maar Hetismij, er komen vast nog een hele boel afmeldingen en wijzigingen. Het is nog zo'n lange tijd tot de cross... Komt vast goed.

Dat denk ik niet. Juist bij Chaam zijn er eigenlijk heel weinig afmeldingen (altijd wel wat natuurlijk, maar lang niet zo veel als ergens midden in het seizoen) en wijzigingen zijn heel summier mogelijk. Corry is altijd heel strikt (maar wel eerlijk) in het beheren van het secretariaat. Wijzigingen betekenen vaak dat je onderaan de wachtlijst komt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:10

Ik probeer een beetje positief te blijven. Maar je weeet het nooit zeker. Enige wat je kunt doen is afwachten en duimen toch? Ik wil niet zeuren maar ik vond Corry vorig jaar niet zo eerlijk maar daar gaat dit topic niet om. Wat ik wel goed vind is dat wijzigingen onderaan de wachtlijst komen. das wel eerlijk!!!

Zeus loopt zijn rondjes dressuur matig, vooral simpel werk. Stelling en buiging wil nog niet en los laten gaat ook heeeeel erg moeizaam. Hij loopt wel ''rad'' maar toch nog lang niet zoals Zeus normaal is. Ben bang dat als het wat wordt dit jaar met de crossen dat de eerste Gorssel zal zijn. ALS het crossen dit jaar wat wordt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:11

@ Sim: ik denk dat het dan in Etten-Leur of Wbork meteen L wordt, dan heb ik nog net even een wat meer tijd om extra te kunnen trainen (hopelijk in Lelystad). Etten-Leur is ook een eerlijke cross in het L toch?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:12

Zeker Noor! Etten-Leur is een hele fijne cross in het L! BN wordt 'm dus niet? Jammer!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:12

EL is een mooie eerlijke L cross :j

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:14

Oeps heb ik net een mailtje gestuurd vergeet ik bij te zetten in welke klasse ik me heb opgegeven
Hoop niet dat ze zich rot gaat zoeken :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:14

muts_marijke schreef:
Ik probeer een beetje positief te blijven. Maar je weeet het nooit zeker.

Daar heb je helemaal gelijk in. Hoop doet leven. :D

Citaat:
Zeus loopt zijn rondjes dressuur matig, vooral simpel werk. Stelling en buiging wil nog niet en los laten gaat ook heeeeel erg moeizaam. Hij loopt wel ''rad'' maar toch nog lang niet zoals Zeus normaal is. Ben bang dat als het wat wordt dit jaar met de crossen dat de eerste Gorssel zal zijn. ALS het crossen dit jaar wat wordt.

Jeutje, dat zijn mindere berichten. Hopelijk wordt Gorssel wat voor jullie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:15

Ze zal toch wel snappen dat het om de B gaat?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:16

Het is nu gewoon inderdaad eventjes afwachten, maar mocht het hem niet worden dan ga ik waarschijnlijk Markelo nog een rondje B doen, wil graag in Westerbork naar het L en Etten-leur vind ik er dan net wat te dicht erop in het B..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:17

_Sim_ schreef:
Zeker Noor! Etten-Leur is een hele fijne cross in het L! BN wordt 'm dus niet? Jammer!

Moeite waard?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:17

Mootje schreef:
Ze zal toch wel snappen dat het om de B gaat?

Ja neem aan van wel en anders zal ze wel zo slim zijn om het te vragen maar het zou een beetje sneu voor der zijn als ze wel gaat zitten zoeken :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:22

Ja Sim das echt balen. Maar het ergste vind ik dat iedereen zegt ; zit niet te mutsen, rijden! want hij is niet kreupel... hoewel het echt niet ''fijn'' voelt. Maar als we gaan starten in Gorssel heb ik me voor genomen om eindelijk eens te gaan genieten want meestal vergeet ik dat van de stress.. En dan dan gaan we knallen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:22

_Noor schreef:
_Sim_ schreef:

Moeite waard?

Ben er zelf vorig jaar niet geweest met de oefencross, maar ken het terrein en dat is zeker de moeite waard. Er zijn vorig jaar wel een aantal bokkers in BN geweest en naar wat ik gehoord heb was het zeer de moeite waard. Diversiteit aan hoogten en hindernissen, springparcours (op een hoogte die je zelf mag aangeven) vooraf en eventueel aanwijzingen tijdens de oefencross. Lijkt mij een lekkere opwarmer voor het seizoen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:26

Ik heb ook nog even wat gelezen inmiddels, vooral de mogelijkheid om het water op verschillende manieren in te springen/in te lopen is een mooie oefening voor het zeepaard in wording. Daar ga ik sowieso heen en dan kijk ik wel of ik nog B HC kan starten in Chaam of dat het L in Etten-Leur wordt!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:28

Jeetje zeg, de B zo snel vol!! Ben voor het M nietzo bang, maar het L zal dan ook morgen wel vol zitten ofzo :+

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:28

Ik vond BN vorig jaar zeker de moeite waard!
Pfff echt te gek dat Chaam nu al vol zit. Heb vandaag mijn coupon op de post gedaan, heb gelukkig nog wel een kans omdat ik (gelukkig) uit Brabant kom en daar nog plekken voor vrij zijn. Hoop dus dat ik kan starten!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:31

Jeetje zeg de B nu al vol. Heb er maar mailtje achter aan gestuurd, wil wel weten of ik op startlijst of op wachtlijst sta. Eigenlijk echt van de zotte.. Heb de neiging om te mailen dat ik naar het L wil. Maar dat doe ik toch maar niet. Wel ontzettend balen zeg! Maar goed, ben niet de enige met dit probleem. :)