Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tientjeh schreef:Snoekiej: dan heb ik jou ook gezien tijdens het lopen, heb Tom nog wel gezien. Die kende ik nog van Ermelo instructieweken. Had trouwens nummer 72.
Scum: waar heb je mij zien langssjezen?Undercover had het tempo er inderdaad lekker in, geen twijfels!
whitje schreef:ok nou ja het zal wel.... vind het wel beetje raar eigenlijk.
Zo'n cross is toch ook om je paard/pony aan de heel situatie te laten wennen. Krijg ik nu vast een reactie van daar heb je de trainingen voor, maar dat is toch anders.... geen mensen er om heen geen wapperende linten waarmee de baan is afgezet geen mensen die langs de route lopen om parcrous te verkennen, en bovenal geen stress van mijn kant
Citaat:Die bulfin is naar mijn idee in principe helemaal niet moeilijk te springen. Rob heeft in hernen ook zo'n ding. De paarden die wij toen bij hadden sprongen eigenlijk makkelijker over de greppel met heg erachter dan over de losse greppel. Bij deze hindernis zijn paard en ruiter namelijk niet zo gefocust op het gat maar op de sprong. (maar dat is de theorie hé. Je zult altijd zien dat ik hier voor stil kom te staan)