lekker dat het zo goed gaat
Ik ga richting bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lekker dat het zo goed gaat
; "boem spring pang, m'n baas een blauwe wang
", ik stapte ook echt af met een tollend hoofd..
!!
, niet elke hengst is per definitie levensgevaarlijk idd.. De hengst die ik reed, was ook niet gevaarlijk.
.

) die al het een en ander kende (M-sgw L-springen L2 dressuur). Ik start met haar B-sgw B-springen en L1 -dressuur.

sterkte met je hoofd, klinkt erg pijnlijk
Tis niet me oog zelf, maar me ooglid zeg maar van me rechteroog.. En dan helemaal aan de onderkant aan de binnenkant
Heb het aan me andere oog ook wel eens gehad en toen was het gelukkig na een dag of 2 weer weg
Maar tis niet echt fijn
klinkt ook niet echt lekker
lekker aan de bijzet longeren 
jullie gaat zo snel.! ahah
jan smit komt zaterdag in kampen in de buitenwacht dus ga daar maar na toe denk ik. altijd gezellig.

heleenxx schreef:Rowo: ik ga vast niet naar een huisarts, ik ken het beleid bij rugklachten, 2 weken afwachten... Ik voel zelf dat er niets gebroken is, als ik last blijf houden ga ik liever naar een osteopaat.
Maar bedankt voor je advies en jullie medeleven, heb het nodig![]()
Ik wil zondag wel rijden, heb ik eindelijk de kans om de metall weer eens op wedstrijd mee te nemen![]()
Ik ga even een staprondje maken met Olivier, denk ik. Eens zien hoe het voelt op een paard.
T is al een wonder dat ik naar de fysio ben gegaan gister om mijn rug.