welke hoogte doe je? vief, lekker toch
wel druk leven heb je zeg.. hoe vaak rij je Wollie? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welke hoogte doe je?
wel druk leven heb je zeg.. hoe vaak rij je Wollie? CoriienRN schreef:Ing gezelligwelke hoogte doe je?
CoriienRN schreef:vief, lekker tochwel druk leven heb je zeg.. hoe vaak rij je Wollie?
Heb het inderdaad druk. Met dingen die ik ook gewoon niet wil laten schieten
Woll betekent veel voor me, maar wil me door het paardrijden niet te veel beperken mbt tot andere leuke dingen. En dan is het combineren van Woll toch nog wel eens lastig als je meer dan 3 uur reizen kwijt bent als je even wilt rijden (vanuit Enschede gezien..)
) en dat ze echt niet weg hoeft, maar dat ik mijn ambities wel wat bij moet stellen.
Dan ga je er ook gewoon met een heel ander idee opzitten. Een stukje minder fanatiek. Meer met het oog op Woll lekker soepel en gezond te houden en zelf even lekker te kunnen rijden 
Van het winter gewoon lekker nog een paar springwedstrijdjes rijden, want dat vindt ze echt heel leuk
en verder zien we het gewoon wel.
't Is eigenlijk altijd nog gelukt om elke week 4x te rijden. Meestal ga ik woensdags terug om te rijden, maar dat is deze week dus vandaag. Heb er zondag voor het laatst opgezeten en mijn moeder is er gister nog even heen geweest om haar lekker te borstelen enzo
Ingridje16 schreef:CoriienRN schreef:Ing gezelligwelke hoogte doe je?
Spring het B parcour
Wat ik me dus afvraag he, ga vanaf deze week weer wortels halen, maar die zijn maar een week of 2 goed.
Is 10 kg wortels in 1-2 weken teveel? Straks word ie oranje![]()
Maja aan de andere kant is dat ong 1 kg per dag.
Dat is dan wel weer weinig.

, want ik gebruik de wortels als strooigoed in de stal, blijven ze lekker bezig in de box. Sommige delen de zakken samen met iemand anders, maar dan ben je al heel snel door je wortels heen. Ik voer ongeveer twee handen wortels per dag, dus valt best mee en ik kom precies uit. Iedere vrijdag wordt er geleverd a 3,40 per zak..
Je hebt het er maar druk mee, als ik het zo lees. Het is ook wel druk, als je midden in je opleiding zit en je moet zoveel reizen (en dan ook nog al die feestjes
). Maar volgens mij heeft Woll het niet slecht
.
, gelijk een Meet & Greet met Wolin regelen?
Was erg charmant.
Ingridje16 schreef:Ja kan natuurlijk ook.
Ik bekijk het wel even, misschien wil die wel helemaal geen wortels![]()
Ga zo maar eens eten en richting stal
tientjeh schreef:Morgen,
ik kan vandaag helaas niet aan het werk. Heb gisteravond een ongelukje gehad met heet water. Wou cup a soup maken en had net kokend water in een grote mok gedaan. Nam hem mee naar de kamer en ging zitten. Hoe het precies ging weet ik niet, maar al het hete water stroomde over mn bovenbenen, waar nu een enorm grote brandvlek zit met allemaal blaren.
Eerst dus straks even een huisarts bezoekje.
! TeeGee schreef:Spannend Tezz!!
Ik heb net ook een uitslag gekregen, ik mag deelnemen aan de B/L jurycursus

Ik heb toen we de trailer gingen halen nog een keer gespiekt in de stallen, maar ik zag haar niet staan
Vanaf januari huren we de trailer niet meer van Yvon, ze gaat zelf weer (meer) wedstrijden rijden, dus verhuurt ze hem niet meer!
Helaas zie ik hem niet vandaag, hij moet altijd op donderdagmiddag en avond naar school.
! Ik zou lekker gaan feesten
.

peanutbutter schreef:Is het ook. Als ik zie hoeveel wij dat ding gebruiken. Kunnen echt niet zonder.
Iemand hier trouwens ideeën voor een leuke vrijdagavond besteding. Wou morgenavond gaan karten maar dat zit vol.
. Hij doet vnl orthopedie (dus alles wat met het bewegingsstelsel te maken heeft) dus ik leer heel veel over kreupelheden!