Ga je morgen ook ruitertjes pesten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb van Hooge Mierder ook flink wat spierpijn overgehouden, is nu zo goed als weg zondag zal ik t wel weer hebben
miss_jumpy schreef:Van die rekenmachine was ook een grapje hoor
Er zijn vrij veel secretariaten die met een rekenmachine werken, vandaar dat ik dacht dat je het serieus meende.
Biertabje schreef:gomir: klinkt goed!! nog last van je knie?!

Of ik er nou één of twee moet poetsen 
Bedacht ik me gister ineens 
Hopelijk is het snel over!
Dan tel ik alleen 5 coupons in de tijd dat zij er één doen
Want je moet natuurlijk ook wel controleren of je alles goed hebt ingetikt en er echt 30 cijfers op je tellijstje staan...
ik moet zo te fotograferen...maar regent.... 
!

(volgens mij is ze echt een ideaal crosspaard
, mocht het springen niks meer worden kan ik nog altijd de cross ingaan, mijn dressuurcoupons moeten toch een keer op
)
Alleen van de galop wordt ze af en toe nog wat gestresst, maar ook dat gaat steeds beter.
. Ik ben best reeel en zie best in wat de sterke en de zwakke punten van mijn (en andere) paarden zijn maar dit raakte echt kant nog wal. Verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken. Biertabje schreef:vast wel Gomir... muis heeft de versnelling alleen 5 tandjes hoger(volgens mij is ze echt een ideaal crosspaard
, mocht het springen niks meer worden kan ik nog altijd de cross ingaan, mijn dressuurcoupons moeten toch een keer op
)
Ben van plan om Urby wel een keer naar binnen te rijden in het L1 als ik hem fijn voor elkaar heb 
Citaat:ik ben trouwens weer terug...kwam met bakken uit de lucht
maar moet zo ook weer weg, veulentje vlechten, moet morgen voor de keuring

missmuts schreef:Dat mag Bento later vertellen