[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:39

MM, pestkop!!
Ga je morgen ook ruitertjes pesten Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:40

Dat mag Bento later vertellen Haha!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:43

Dan durf ik ook te vertellen dat ik gisteravond lekker in ons badje heb gelegen, met oliën tegen spierpijn en met rustgevende werking Clown heb van Hooge Mierder ook flink wat spierpijn overgehouden, is nu zo goed als weg zondag zal ik t wel weer hebben Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:44

niet te hoge punten uitdelen hoor, dat is zo vermoeiend voor de mensen in de rekenkamer!!!

(maar ik neem voor de zekerheid toch maar een rekenmachine mee...)

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:45

Mooie flyer trouwens Nelis! Ja

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:47

Lekker, EG.

MJ: ik bezorg de mensen in de rekenkamers altijd veel werk. Ik sta bekend om mijn hoge én lage punten. Veel op- en aftellen dus. Rekenmachine? Dat lijkt me echt niet handig!

Sorrie Nelis, ik vergeet helemaal op jou te reageren. Mooi gemaakt, weer eens wat anders. OK dan!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:49

oh nee he, kan je morgen niet gewoon alleen 6-en uitdelen.....??
Van die rekenmachine was ook een grapje hoor Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:50

EG, had je nog niet vaak 2 paarden op 1 wedstrijd gereden of heb je vaker zo'n spierpijn?

Vond je het filmpje nog leuk?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:52

miss_jumpy schreef:
Van die rekenmachine was ook een grapje hoor Haha!

Haha! Er zijn vrij veel secretariaten die met een rekenmachine werken, vandaar dat ik dacht dat je het serieus meende.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:56

nee, -1 +1 kan ik zo wel aan. Al wordt -3 natuurljk al moeilijker Tong uitsteken
Als ik er echt niet uitkomt hebben we altijd nog excel Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:31

Biertabje schreef:
gomir: klinkt goed!! nog last van je knie?!

Knie is verschrikkelijk, zeker in de landing. Hele been is nog steeds beurs Clown
Maar ik had toch wel fijn gereden en toen hij één keer stopte met piepen deed hij best hele goede dingen. Al is dat natuurlijk altijd lastig inschatten op zulke kleine sprongetjes. Hans was er iig wel over te spreken en hij ging ook niet lopen zeuren op een hekje of plankje dus dat is wel positief Ja

Ik kan nog wel een schimmeltje hebben hoor, wil alleen niet meteen weer Z starten Tong uitsteken Of ik er nou één of twee moet poetsen Haha!

Floor: ze was toch op vakantie dus ik kijk het even aan. Misschien is het toch alleen een spierenkwestie geweest. En ik zou er best eens afgestuiterd kunnen zijn, omdat ik meteen aangesingeld heb na het opstappen Bloos Bedacht ik me gister ineens Clown

Vervelend van je nek Ach gut Hopelijk is het snel over!

MJ: rekenmachine is idd zwaar onhandig en toch zie ik het ze regelmatig doen Clown Dan tel ik alleen 5 coupons in de tijd dat zij er één doen Tong uitsteken Want je moet natuurlijk ook wel controleren of je alles goed hebt ingetikt en er echt 30 cijfers op je tellijstje staan...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:06

lekker EG...ben jaloers Bloos ik moet zo te fotograferen...maar regent.... Bloos!

Gomir: tja dan wordt het wat moeilijk... ik zit trouwens als over de helft van mijn punten heen, dus gaat me hard zat Haha! Bloos

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:08

MM: nee niks mis mee hoor, het is ook wel een goed om weer eens met beide benen op de grond te staan...
wij nederlanders hebben het gewoon enorm goed, en durf ook best te zeggen dat ik een grote luxe heb dat ik MAG en KAN rijden Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:54

Volgens mij zitten in dit topic alleen pestkoppen Haha!!

EG: laad dat bad maar in de trailer! Dan kom je het morgen even afzetten (dan ben je toch in de buurt van utrecht)! Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:32

Ik zou de paarden even longeren, maar het is echt baggerweer Nagelbijten / Gniffelen
Denk dat ik ze maar vrij geef vandaag en morgen ga longeren. Moet het wel beter weer zijn morgen Bloos

Wsl wen ik er ook wel snel weer aan BT Clown
Heel veel aparter dan Otje ga ik ze denk ik toch niet meer tegenkomen dus als het daarmee lukt om naar de finish te rijden kan ik het met een andere vast ook wel *LOL*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:14

vast wel Gomir... muis heeft de versnelling alleen 5 tandjes hoger Bloos (volgens mij is ze echt een ideaal crosspaard Bloos! , mocht het springen niks meer worden kan ik nog altijd de cross ingaan, mijn dressuurcoupons moeten toch een keer op Tong uitsteken )

ik ben trouwens weer terug...kwam met bakken uit de lucht Bloos!
maar moet zo ook weer weg, veulentje vlechten, moet morgen voor de keuring Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:45

Ik heb gelukkig redelijk droog kunnen rijden vandaag, hoop voor de Maarsbergengangers dat het daar een beetje meeviel. Friese merrie ging fijn vandaag in de les, we hebben de proeven van 4 augustus doorgenomen en dat viel helemaal niet tegen. Lachen Alleen van de galop wordt ze af en toe nog wat gestresst, maar ook dat gaat steeds beter.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:54

Succes op de keuring morgen BT. Ik kom ook net terug van de keuring met Saartje (de Flemmingh) en weet gelijk weer waarom ik altijd zo'n hekel aan keuringen had Bloos . Ik ben best reeel en zie best in wat de sterke en de zwakke punten van mijn (en andere) paarden zijn maar dit raakte echt kant nog wal. Verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:58

Biertabje schreef:
vast wel Gomir... muis heeft de versnelling alleen 5 tandjes hoger Bloos (volgens mij is ze echt een ideaal crosspaard Bloos! , mocht het springen niks meer worden kan ik nog altijd de cross ingaan, mijn dressuurcoupons moeten toch een keer op Tong uitsteken )

Ik heb ook weer een vol setje dressuurcoupons Haha! Ben van plan om Urby wel een keer naar binnen te rijden in het L1 als ik hem fijn voor elkaar heb Ja

Tempo hoger maakt me niet uit, als ze dan maar niet ineens het anker uitgooien zonder enige aanwijzing Nagelbijten / Gniffelen

Citaat:
ik ben trouwens weer terug...kwam met bakken uit de lucht Bloos!
maar moet zo ook weer weg, veulentje vlechten, moet morgen voor de keuring Haha!

Ik zou zondag groomen in Barsingerhorn, maar moet het allemaal nog zien met dit weer. Het is hier ook belabberd slecht geweest vandaag Bloos
Vlechten jullie het veulen de dag voor de keuring? Dapper zeg Nagelbijten / Gniffelen

Jammer Altos! Ach gut
Ik hou nog even hoop voor mijn puppie, die is over twee weken aan de beurt. Paard staat er super voor, maar het blijft toch afhankelijk van de vorm van de dag en het oog van de jury Clown

Mooi dat de Fries zo fijn gaat Canter Ja

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:03

Canter, er was zowaar nog een stukje over en het was heerlijk. Dank je wel; hij was zelfs speciaal voor mij neergezet zag ik Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 00:27

altos: ach dat is ook zo... het is ook maar een momentopname...
ik vind het wel prima Bloos

gomir: die van mij heeft haar anker kennelijk verloren...dus dat moet je vast positief in de oren klinken Haha!

oh er is kring in NH...ach gelukkig hoef je daar niet verplicht te starten om naar de kampioenschappen te mogen...dat scheelt...
het is hier eigenlijk verder de hele avond droog geweest Bloos
en nu nog steeds Lachen

veulen staat in de vlechtjes, net als moeders...
pfff wie heeft dat ooit verzonnen...die vlechten/knotten?? Bloos

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 07:58

Wennen he BT, vlechtjes! Hoeft gelukkig niet bij het springen. Tong uitsteken

Graag gedaan MissMuts, en uiteraard was het calorie-arm.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:59

Klinkt heel goed BT Haha!

Kring voor de pony's gaat niet door vandaag, paarden morgen hangt van het weer van vandaag af.
Ik vind het wel fijn dat ik niet verplicht kring hoef te starten, tegen de regiokampioenschappen hoop ik Urby wel een rondje mee te kunnen rijden Ja

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:21

missmuts schreef:
Dat mag Bento later vertellen Haha!

Jij zat vandaag te jureren in de Jimny hé? Haha!
Die 2 voor achterwaarts was helemaal terecht, ghehe
Ik heb mijn wp in mijn onderschrift al aangepast Pling
Uiteindelijk nog een grote trofee voor het reservekampioenschap gekregen Party!!
Ik vraag me alleen af of ik nu verplicht ben om naar de regio te gaan, want dat was ik eigenlijk niet van plan.

Nelis: coole flyer Tong uitsteken

Canter: calorie arm gebak? Rolleyes

BT: ik heb heerlijk in bad gelegen zojuist Whoosh!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:28

Bento, volgens mij hoefde je je van te voren niet specifiek aan te melden voor de regio maar gaan ze nu uitzoeken hoeveel er mogen en wie. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, ik vond dat niet zo strak geregeld vandaag.... Maar volgens mij zit je iig nog nergens aan vast.

Wil je niet een poging wagen op de regio?? Je hebt Miel toch fijn voor elkaar, kijken hoe ver je komt...?!