Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 176,5 punt. Daarna het springen, we gingen als een speer
al met al 1 balkje en ik denk de snelste tijd van de dag
Als laatste foutloos
in de cross! Prachtig parcour weer, alleen jammer dat de cross altijd zo snel weer klaar is. We hadden wel wat tijdfouten, maar ik hoop dat dat vanzelf minder wordt als hij makkelijker door het water gaat (dat doen we nu in volle stap) en hij minder afgeleid is door de omgeving tussen de hindernissen door. Ik denk een kwestie van kilometers maken, want het ging al beter dan in Alphen!

). Wij hadden 's middags regiotraining op dat terrein. Was wel ontzettend leuk om die kleine kindjes te zien met hun kleine pony's, vet schattig!
meestal dan. Vorig jaar ook echt van die verwende krengetjes die gingen huilen omdat de pony niet deed wat ie wilt, en dan van die overspannen ouders er naast
vermaak gegarandeerd

)

DreamGuide schreef:Veel succes alvast gewend met het debuut Cio! Is altijd fijn als ze dapper zijn, dat rijdt toch wat zekerder vind ik.
Haha, liekec, die verwende kindjes heb je denk ik bij elke tak van de sport wel en hetzelfde geld ook voor de ouders. Mijn moeder kan soms ook aardig de tijgermama uithangen, maar ze bedoelt het wel goed.![]()
Gave platen ook weer! Gert Naber ken ik volgens mij nog niet.
Voor de liefhebbers is hier het filmpje nog, ben als ik zo kijk toch wel trots op mijn stoere knol. (Jammer alleen dat ik er als een aardappel op zit, maar goed)
Ik had overigens les van Janneke Boonzaaijer, was heel leuk! Ze geeft wel pittig les maar dat is voor mij en Horonae wel goed. Gewoon doen, en niet zo twijfelen.
[ Video ]
, wat is zijn afstamming?