Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
, dat we dat maar afgeblazen hebben. Planning is nu een dagje Floriade (gecombineerd met bezoek aan de twee jaarlingen) en ik wil heel graag naar de Apenheul, maar dat vindt Paul vreselijk
, dus daar zijn we nog niet over uit. Verder ga ik er vanuit dat Fee dan een veulen heeft en die staat in Luttenberg, dus dan gaan we ook maar dagje die kant op.
). 
Nieuwe kopen vind ik eigenlijk een beetje zonde

Ben wel mega verbrand want viel de eerste dag in slaap zonder me ingesmeerd te hebben van 12 tot 2 en Lanzarote ligt best wel heel erg bij de evenaar. Mijn kuiten zijn keihard en helemaal opgezwollen en het doet PIJN! Stap nog maar niet op Winch vandaag haha. Twijfel nu of ik wel zou gaan om te longeren. Wil wel graag longeren, maar ben dan wel 4,5 uur aan het reizen voor een 20 minuutjes, terwijl ik vanaf morgenmiddag klaar ben met stage (
) en dan dus elke dag weer lekker kan rijden. Voel me gelijk zo schuldig als ik niet ga. 
Ze komt wel buiten toch.
scheelt toch weer 250 pleuries!
) texelse schreef:Mootje: ik weet niet wat erger is, en ik wil het ook niet weten. Maar een van je ouders missen die er "gewoon nog is" of een van je ouders missen die overleden is, pffffff geen idee wanneer je ze wel kunt missen.... Wij zijn van die gelukkigen waarbij we "taaie rakkers" hebben als ouders (86 en 89) en ik heb ze dus nooit hoeven missen. Sterkte voor allemaal die hun ouders wel missen.