[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:26

Puppy spam :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb vanochtend buiten nog en poging tot foto's maken gedaan maar die poging is mislukt.

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 12:26

ah wat een scheetje karen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:29

Wat een schatje TG :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:37

@ tientjeh: ja hoor, in principe heb je 'recht' op 5 minuten alleen, of 10 minuten met 2 of in overleg 15 minuten met 3. meer dan 3 combi's willen we eigenlijk niet tegelijk op het veld, ook in verband met veiligheid en overzicht. en als je met 2 of 3 bent dan altijd in overleg met die anderen of die dat ook willen. Zeker als het rustig is, dan is het goed te doen... meestal is het tussen 9.30 en 12 en tussen 13.30 en 16.30 het drukste... rustigste heel vroeg, of heel laat, of rond etenstijd.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:39

Oke! Ik moet in ieder geval al eerst werken, dus kan er toch niet voor 16.30 zijn. Tot hoe laat gaan jullie door?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:40

@ TG wat een poepie! Lijkt op het hondje van dat kleding merk chippie! Ken je dat?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:47

Oh TG: wat een schatje!!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:48

tot 17.00, maar als je er dan maar bent om los te rijden, kan 17.15 ook nog wel (vind ik :P )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:49

Hij is echt super slim! Loopt al mee aan het riempje en kan ook al zit. Zaterdagmiddag zat ie al 3 keer op tafel maar dat heeft ie nu niet meer geprobeert. Tegen de bank opspringen is er ook al aardig uit, nu alleen schoonmams aan het verstand peuteren dat ie ook niet op schoot mag op de bank :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:07

Leliaardje schreef:
Mistid, je blijft toch een aparte: een normaal mens zou misschien even niet rijden, maar jij gaat niet naar school en dan wel rijden. :roll: .

Tsja :+ . Ik ga nog wel naar school, straks. Maar ik had sws geen zin om naaar bio, wiskunde en scheikunde te gaan, dus anders had ik wel een ander smoesje. Project moet ik helaas heen, want daar moeten we hard aan trekken.

Anthea, wat fijn dat Draakje zoveel beter wordt!
Evie, wat balen dat je dan moe wordt! Idd blijven ademen.
Karen, ik dacht dat ik er beter naast kon liggen :Y)
Margriet, bij de oefencross toen ik moest stond die man van de manege(?) in de bak foto's te maken, dus hoopte stiekem dat die foto's van jou daar ook van waren zodat ik ze kon vinden :P
Wat lief dat je je paard hebt uitgeleend Henny!
Schattig Karen!

Beau net lekker in het zonnetje gereden, proefje geoefend voor WB. Mam had de proef uitgeprint en kwam later om hem voor te lezen. Die proeven zijn alleen zo simpel dat je ze na 1x al kent, dus mam heeft eventjes gekeken en daarna wat geholpen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:18

wat een schatje karen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:34

Freggle_Edge schreef:
Nou Roos, jij brengt mij ook in een opperbest humeur. }:0 Nee hoor, jullie bevestigen eigenlijk wel een beetje mijn vermoeden dat er meer aan de hand is. Maar voordat ik mij binnenste buiten laat keren ga ik toch echt eerst 3 dagen naar Alice om te trainen.

Noa, welkom! Pas op want crossen is een verslaving waar je niet zomaar vanaf komt. ;)

Fijn Annetje, dat Vies zo braaf te longeren is. Vooral na al die ellende een fijne manier om hem weer in het ritme te krijgen.

FE, ik mocht gewoon alles doen, alleen de behandelingen zijn niet zo fijn.

Noa, welkom

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:38

Noa welkom :)
Karen wat een schattig hondje!!

ik zit lekker buiten in de zon 8-)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:41

daNiielle_ schreef:
Noa welkom :)
Karen wat een schattig hondje!!

ik zit lekker buiten in de zon 8-)

Ik zit lekker achter m'n bureau met de luxaflex dicht :( .

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:43

Ahh wat een leuk hondje Karen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:44

Moggel

Zo ik ben weer ontwaakt :D

@ Renske top daggie idd gehad dus! Lekker man.
@ Sannn ik heb jou gezien toen wij net naar huis wilde rijden, was erg moe dus geen puf om naar je toe te komen :o In EL zijn wij niet, wij kiezen dan voor Markelo omdat Geert ook met zn jonkie wilde starten en we het niet nodig vonden om 2.5 uur in de auto te zitten als er ook een cross is op 20minuten :) en zeker niet voor het jonkie. Nu start ie beide dagen 1 in Markelo :)
@ Mendy klopt, Geert had het zelf ook door. Hij zei wel dat hij met 3,4,5 steeds een pas te lang vasthield. Maar gelukkig herstelde ze daarna goed en ging het wel fijn :) Wat balen van jou springen! Wel super dat de cross zo fijn ging en hij zo fit bleef!
@ Vief wauw chique badkamer! Bijna hetzelfde als ons! Wij houden ook van strak.
@ F_E ik heb ook zo'n pijn gehad en loop nu elke maand 1x binnen bij de osteopaat. Werkt onwijs goed. Ik had constant bliksem-schichten door mijn bil schieten. Werd helemaal gek, kon niet omdraaien in bed en als ik effe op de bank had gelegen kwam ik niet overeind. Kon dan mn been helemaal niet optillen zonder te moeten huilen van de pijn. Ben nu 3 keer geweest en ik kan er nu toch echt weer meer mee.
@ Noa welkom. Wat een leuk paard heb je :) hahaha en hier gaat het echt van baby-gym tot 2** niveau qua crossers dus je past vast ergens tussen :D
@ Leli ik ben het ook met jou eens, dat als je niet naar school kunt maar wel kunt rijden je het net verkeerd om doet. Hadden mijn ouders ook nooit goedgekeurd.
@ Evie ik ga express hele verhalen vertellen aan Zeus in de cross, puur voor mijn ademhaling.
@ Tg wat een schatje!
@ Mirthe ''geen zin''!!! Jij had als je mijn kind was geweest echt zo'n zere kont gehad! }>

Heb de paardjes al buiten lopen, mn auto (weer) naar de garage gebracht, langs gemeentehuis met mams voor der ID-kaart en effe lekker in het zonnetje gezeten. Mams komt zo weer om te helpen met de stallen en daarna gaan we een lekkere buitenrit maken met Zeusieweus. En vanavond wilde meneer gekookte aardappels met rode bietjes met andijvie en slasaus eten dus dat moet ik ook nog effe halen, oh ja en meneer wenste daar een eigengemaakte gehaktbal met uitjes bij! :')
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 19-03-12 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:44

Ik ga zo lekker een broodje eten en nagels lakken in de zon :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 13:57

marijke geert kan echt alleen maar aan eten denken of niet? haha
gister kom we gaan eten haha..

ja dat ol zo fit bleef was wel heel erg fijn. toch die bloedneus enz hou je altijd in gedachten. (heeft hij ook nog steeds medicijnen voor wat ik 1x in de 2/3 week geef, dus een hele lage dosering)

leli en marijke ik ben het met jullie eens over school en rijden. hups naar school die handel

zo ik ga richting werk.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:03

TG wat een scheetje! <3 <3 jij mag vaker spammen :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:06

@ Mendy als Geert smorgens wakker wordt denkt ie al aan eten, je kunt hem alles voor zetten. Die kliko eet alles en is nooit vol :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:28

Ik ben het hele jaar braaf geweest, maar we hebben nu alle stof behandeld, en ik kan dus thuis ook wel 3 uur keten en kletsen.

Marijke, lekker gehaktbal met rode bieten!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:25

Ah Karen wat een leukerd zeg! :+:

Nou hier een filmpje van de crosstraining. Krijg er alleen geen muziek bij. Iemand die weet hoe dat moet?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:28

TG: Wat een scheetje!!
Evie: Balen dat je zelf moe werd, gauw aan het werk voor je eigen conditie dus en inderdaad vergeet niet te ademen!
Noa: Welkom!

Zo school zit er weer op voor vandaag... Alleen nu mag ik thuis weer verder, fijn zo'n week waarin je alles mag inleveren.... Vanavond weer dressuurles

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:04

goeiemiddag!
Ik ben weer terug in het hoge noorden, druk weekend gehad en gister wezen kijken in chaam. Verder nog niet bij gelezen :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:14

Hoihoi! Er is me hier een pak sneeuw gevallen :oo er lag vandaag een halve meter tiefschnee op de piste. Na 2 afdalingen was ik er weer zat van :o

Margriet, C is ontzettend leuk! Hoelang duurde het voordat je de wal weer af was?
Mel, balen van je rug en been zeg...
Henny, wat lief dat jij daar je paard voor uit leent!
Tg, wat een ontzettend schattig hondje! Haha, wat zijn jullie streng ;)
Vief, de badkamer is schitterend geworden :j
Evie, balen dat je tegen het einde van de cross zelf niet meer bij de les bent en daardoor gestrand bent.