[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:36

Texelse :(:)
Kris: wat ontzettend klote! Persoonlijk had ik nooit iets betaald, jij hebt toch niet om die keuring gevraagd? Als mensen willen keuren betalen ze het lekker zelf. Ik heb ook enkele keren gehad dat een paard dat wij wilde keuren niet door de keuring kwam en toen hebben wij ook zelf de keuring betaald. Dat de verkoper bij afkeuring moet betalen vind ik zoiets raars.

Mijn score is 16, heb de test ook maar even gedaan. :D

Kris

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:47

Ik kan me er heel erg druk over maken, maar dat doe ik maar niet Evelien.
Wanneer besluiten we wel of niet te gaan vrijdag? Vanmiddag was het weer best goed te doen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:44

Mesitran is idd echt topspul! Van klei heb ik geen verstand!
MisterT fijn dat je gepromoveerd bent!
Texelse Auw! :(:)
Ik had bij de test 13 punten. :)
Kris dat is goed balen.
Leuk Caro! Ik heb ook nog wat foto's van Westerbork binnen gekregen vandaag, ook 1 van een springwedstrijd, van Neede nog en bij eventingphoto nog 2 van Neede. :)
Mooi jasje Vief! Ik zoek 1 met knalrode kraag en accenten en dan in navy. Of een handig iemand die een rode kraag kan maken. :j

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:46

Zo, ik heb mijn blonde moment voor vandaag (lees komende week) ook weer gehad. Vraag startkaart aan met Linardo, blijkt hij Davinci te heten. Hnadig joh, die duitse paspoorten waarin ze de naam van het paard niet vermelden :o?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:48

Margriet_ schreef:
Mesitran is idd echt topspul! Van klei heb ik geen verstand!
MisterT fijn dat je gepromoveerd bent!
Texelse Auw! :(:)
Ik had bij de test 13 punten. :)
Kris dat is goed balen.
Leuk Caro! Ik heb ook nog wat foto's van Westerbork binnen gekregen vandaag, ook 1 van een springwedstrijd, van Neede nog en bij eventingphoto nog 2 van Neede. :)
Mooi jasje Vief! Ik zoek 1 met knalrode kraag en accenten en dan in navy. Of een handig iemand die een rode kraag kan maken. :j

zou je www.dressure.nl eens moeten proberen, heb ik kennis mee gemaakt op hippisch hengelo. Jasjes geheel op maat gemaakt zoals jij het wil voor maar 185!
Heb er zelf ook een super mooie plastron van, koste maar 22,50.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:48

Goeieavond allemaal

@ Weule jij denkt zeker dat ik daar in trap :+ jij doet gewoon conculega's uitschakelen met je rattegif!
@ Texelse wat naar dat het spuiten zo zeer deed. Hopelijk scheurt het niet. En wordt het weer iets beter.
@ Mootje vind jou collega je niet aardig meer nu? :+
@ Kris jeeeeemig wat kl0te! Gadverredamme! Kan me voorstellen dat je er ziek van bent! En wat een geld man.
@ Caro gave foto's van Barchem!
@ Dienke ik heb hier nog iets staan wat ik Zeus gaf voor de mok. Mag je zo ophalen. Anders gaat het toch kapot :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:08

Ik had ook nog gave foto's van Rianne.

@ Kris ik vind Davinci niet verkeerd. Het had veel erger gekund hahah
@ Evony ik ga ook maar eens kijken op die site. Heb nu een divoza jasje want dat was de enige die een beetje pastte. Jasjes zijn bij mij een drama!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 21:22

kris wat ontzettend balen zeg.Vind dat ze het verschil inderdaad wel mogen betalen. vooral omdat er een heel ander bedrag gezegt werd dan wat je moest betalen en een echo wat gemaakt moest worden.
evony mooie jasjes op die site zeg
verder lees ik wat over mok. hier heeft de pony 1 klein plekje maar verder eigenlijk nooit iets.

vanavond was het lekker rustig op het werk (mag ook wel een keertje)
morgen half dagje en dan met bay naar de DA voor controle.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:24

Wat balen Kris, maar inderdaad wat jij zegt. Niet te druk meer over maken, je doet er helaas niets meer aan. Het zal je in ieder geval niet nog een keer gebeuren.
Mooie foto's van Barchem Caro. :)
:(:) voor Texelse.

Zo, laatste stage dagje zit er op! Wel jammer, hoop dat de volgende stage ook zo leuk is. Kreeg nog bioscoopbon als bedankje. :) Nu afwachten of ik op tijd hoor waar ik 2 januari moet zijn. ;)
Vanavond lekker rustig avondje. Morgen nog even stad in voor jurkje voor het kerstgala donderdag avond.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:45

Kris, Duitse paarden hebben naar mijn weten eigenlijk helemaal geen naam, maar alleen een nummer (in hun paspoort). Leuk dat je een startkaart hebt aangevraagd :j Wat ga / mag / moet je met hem starten?
Sannn, Jammer dat deze stage erop zit! Bij de volgende stage zijn ze vast weer zo tevreden over je ;)

Vandaag mijn esprit & manfield bestelling gehad. 3 van de 4 paar schoenen waren helemaal top, vierde vond ik het model niet mooi van... Van esprit alleen 1 jurkje, een hele gave jas en 3 korte broeken ( :') i know) gehouden. De andere drie jurkjes waren echt verschrikkelijk qua pasvorm en stofje en het jasje zat niet mooi genoeg voor de prijs.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:54

Ik scoorde zowaar 10 punten op de test, terwijl ik volgens mij af en toe best autistische trekjes heb :+.

Het goede antwoord van gister was:
Afbeelding
Erg gaaf dus! Het was wel druk vandaag.. Moesten 12 secties doen en vanmiddag samen met co-maatje alleen nog 2 spoedsecties. Ben dus enigszins afgepeigerd, ga nog twee verslagen daarvan typen en dan mijn bedje in!

Kris: tegenwoordig wordt er geadviseerd om niet meer goed of af te keuren, omdat dit altijd een gezeur geeft. Dus tegenwoordig geef je een risicoinschatting en dan beslist de kopende partij verder. Wel zuur dat dat geld je in de schoenen wordt geschoven zeg!
Mootje: zat je nu al op je vakantie schip of niet (ik volg het allemaal niet meer zo..). Manfield schoenen zijn <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:58

Wat enorm gaaf Floor :oo
Hihi, schepen zijn werk Floor ;) Ben momenteel gewoon thuis aan 't werk!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 22:07

floor wat gaaf.

iemand wel eens in voorthuizen geweest voor springen en hoe is dat daar?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:09

Super gaaf Floor!
Mootje, ik mag/moet M1 starten met hem, maar geloof dat je dispensatie kan aanvragen als een paard langer dan 24 maanden niet is uitgebracht en dan versneld kan promoveren. Kan dus goed zijn dat ik hem gewoon B ga starten :o Ik heb met Obi vorige week gemerkt dat dat voor mij voor nu nog wel genoeg is. Voor mij is de dressuurring namelijk ook minimaal 24 maanden geleden :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:09

Margriet, in Friesland zit een meisje die nieuwe kragen op jasjes zet. Zit ook op bokt, volgens mij dekloktikt?
Woooooow Floor, een giraffe is vet!
Saar, vind de softshell springjasjes nog iets lomp ogen, is dat in het echt ook zo?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:16

Ik zeg nog ff snel dag uit Portugal, rustig weer hier, geen mega zon, maar ook geen regen en storm als bij jullie naar wat ik hoor :D Ik kom morgen avond laat terug met het vliegtuig dus dan kan ik weer wat beter reageren, heb wel in vogelvlucht bijgelezen, maar het tempo gaat wat te hoog als je een keer wat checkt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:21

xxitsmexx schreef:
floor wat gaaf.

iemand wel eens in voorthuizen geweest voor springen en hoe is dat daar?

Hebben we het gister denk ik nog over gehad. :P
Is fijn springen, 2 bakken en indoor losrijden. Wou je er heen zaterdag dan? Word nog druk met bokkers!

Gaaf Floor!! Zusje had het in de wandelgangen gehoord, die was heel erg jaloers. ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 22:38

oh haha..
niet tot mij door gedrongen dat het daar over ging. (gister beetje snel bijgelezen op tel)

ja wil ik wel proberen. had voor laag soeren maar die zitten vol en krijg geen reactie als hoeveelste ik op de wl sta. dus dan maar ergens anders heen. zag lochem en voorthuizen. lochem nooit geweest met paard alleen met pony vroeger.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:43

Kom even binnen vallen sorry :o

Vandaag te horen gekregen dat er op het dorp (bekende) is overleden met der bevalling kindje is wel levend.
Echt mega kl*te hele dorp is in rouw! :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:44

EB gave app
Evelien fijn dat je vrachtwagen al zo ver af is
Margriet super dat de paarden zo aanpakten
San lastig kiezen
Mistid ik heb icetight besteld bij de paardendrogist en die werkt volgens mij wel heel goed
Mister T top dat je nu nog maar met 1 kruk moet lopen
Texelse wat vervelend dat je zo een pijnlijke behandeling moet ondergaan. Ik duim dat het niet scheurt
Kris wat ontzettend zuur zeg. Grappig dat Lionardo anders heet. Ferrose heet gewoon R, maar de fokster had al Royal Ferrose verzonnen en dat vond ik wel een hele gave naam (maar misschien was ze wel een stuk braver geweest als ze, zoals ik bedacht had voordat ik wist dat ze een naam had, Rosenquartz werd genoemd :D )
Geen idee of ik op Ferrose (die boven de 1.80 is) klein lijk. Met springen waarschijnlijk wel maar ik heb mijn beugels ook het liefst (mag niet meer :+ ) op formaat jockey
Caro gave foto's
Mo fijn dat er ook leuke spullen tussen zaten, vind ik altijd lastig met internetaankopen
Floor gaaf
Hallo Bianca in Portugal ;)
Corien sterkte

Mijn probleem is dat ik bang ben dat als ik 'te vroeg' begin met op wedstrijd gaan, ze misschien weer gaat staken en dan ben ik heel ver van huis

Ferrose liep vandaag wel weer fijn zo langzamerhand kunnen we de M2 weer wat aanstippen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 22:45

ah dat is geen leuk nieuws corien :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:46

Ow Corien, wat een rotnieuws |( Heel veel sterkte!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:48

Ja echt kl*te 3de kindje! :(
Ik ga snel douche en maar op bed te druke dag geweest (op werk en dat nieuws)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:53

Kris schreef:
Ik kan me er heel erg druk over maken, maar dat doe ik maar niet Evelien.
Wanneer besluiten we wel of niet te gaan vrijdag? Vanmiddag was het weer best goed te doen!

Daar heb je ook wel een punt! Zullen we de weerberichten nog even afwachten? We kunnen Rob vrijdag van te voren altijd nog even bellen.

Floor, ontzettend gaaf zeg!
Corien, wat enorm naar!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:00

Even een bijleespoging:
Evony: fijn dat de hond opknapt!
Op Texel vliegen de blote mannen over de schutting
Weule maakt Margreet in met wordfeud :D .
Brrrr, daarna allemaal enge verhalen over prikken. Texelse :(:) .
Oh oh: autistische test: 28............ :# Altijd al geweten. (maar nu ik al jullie uitslagen hoor............. tssss, maakt het wel beetje ernstiger :oo )
Discussie over stil of niet stil zijn op je werk. Ik klets best wel veel over m'n privé leven (voornamelijk over de beestjes dus).
Oh Kris wat een afknapper :(:) -O- . En dan ook nog zo'n berg geld. Bleh. Wij hebben jaren geleden een keer een afgekeuring gehad bij een verkoop en moesten toen ook zelf de keuring betalen. Heb me toen voorgenomen dat nooit meer te doen. Keuren mag, maar koper moet het sowieso zelf betalen. Van mij hoeft hij tenslotte niet gekeurd te worden. Maar ja: daar schiet jij niks mee op. Hopelijk ga je er nu heerlijk zelf mee rijden!!
Caro: leuke foto's!
Floor: dat is een indrukwekkende sectie!! Ik heb een keer bij een Walrus geholpen. Heb nog steeds twee halswervels van hem op de kast staan :D . Wat heb ik daar een leuke tijd gehad bij pathologie. Heb er ook een tijd studentassistentschap gelopen: gaafste periode van mijn studie!!!
Corienn, wat een verdrietig bericht. Afschuwelijk.

De springles ging gisteren maar matig. Nu ook weer paar keer gestopt op gewoon lage oxers. Op de een of andere manier is ze haar vertrouwen kwijt. Misschien toch aan de hoge of brede kant geweest de laatste paar wedstrijden en dan gaat ze wel door, terwijl ze eigenlijk niet durft of zo. Al met al, we gaan weer stappie terug. Tijdje laag en met iets meer tempo en dan zien we wel weer.
Verder vanochtend ontruimingsoefening op het werk gehad. Ging als een speer (gelukkig was het even droog). En verder is het heel erg druk. Morgen thuis werken: proberen e.e.a. weg te werken.