Gelukkig maar, ziek zijn op je verjaardag is ook niet leuk. Skiën ze daar echt van de UB af, geweldig!
Net Scoob uitgelaten, ze mag nog niets met d'r pootje doen. Maar vertel haar dat maar.. Kwamen er via dikke springhanen uit het gras gehupst wil ze die pakken. Nu weer verder aan de studie.
Nou hier iemand die te vroeg heeft gejuicht dat het nog droog was.
We hadden binnen een paar minuten echt mega noodweer. Het was zo donker dat het wel nacht leek.... De wolken tolden door de lucht We moesten rennen om de paarden binnen te krijgen. T bliksemde bij de buurman in de weide en wij maar rennen. Wat een weer, mega veel water en knetterharde omweer. T was gewoon eng!
Eef_Bam
Geplaatst: 23-08-11 13:27
Lastig een hond die niks mag maar wel wil , zien jullie wel al voooruitgang?
Hier is het nu net droog, maar heeft goed gehoosd en heb tijdens het onweer What binnen moeten halen. Laat hem nu dus ook maar even binnen staan, op buienrader te zien komt er nog wat aan. De lucht is hier ook goed donker...
Zien wel vooruitgang gelukkig! Maar het probleem is dat ze nog 5 weken in de bench moet en bijna niks mag. Vooral niet springen, maar dat doet ze nu al...
@ Sann; 5 weken bench? Wat sneu zeg... maar goed hopelijk komt het in orde en is het niet voor niets. Bij ons hoosde het niet alleen het weer sloeg in 2 minuten helemaal om.
@Rowo: 6 weken benchrust in totaal, de 1e week is nu voorbij. Dus moeten er nog 5, maar over een week mag ze d'r kapje af. Dat zal ook al schelen. Ze moet die rust hebben, anders scheurt d'r kruisband zo weer af en is het allemaal voor niets geweest. Dat willen we niet.
Het is hier nu ook heel donker...
Eef_Bam
Geplaatst: 23-08-11 13:39
Sann: Gelukkig gaat het wel al beter, dan weet je waar je het voor doet, al is het nu even voor jullie beiden niet leuk.
Ik heb nog een filmpje van de waterbak afgelopen weekend van de Iphone op de computer weten te zetten, voor wie het leuk vind om te zien: http://vimeo.com/28051926
@Eef_Bam: ik zie een pakje bij je naam, dus gefeliciteerd!! Stond dat er vanmorgen ook al? Dan had ik mijn ogen ook meteen moeten laten checken bij de opticiën...
Eef_Bam
Geplaatst: 23-08-11 14:19
Texelse: Vanacht om 00.00 precies stond hij er al, ik heb vanochtend allleen niet gepost hier dus dat je het niet gezien hebt kan makkelijk .
AntheaV
Geplaatst: 23-08-11 14:39
Ziet er goed uit Evie!
Hier regent en onweert het nu ook Maar het is geen noodweer, ook niet echt donker ofzo. Zit nog gewoon zonder lamp aan in de kamer die van zichzelf al vrij donker is
rowo
Geplaatst: 23-08-11 14:41
Eef, van mij ook nog gefeliciteerd he
@ Sann: arme beest! Gelukkig mag zijn kap snel af.... Ik duim dat ie helemaal hersteld.
@ Anthea: denk dat het er bij jou ook net langs gaat als ik de buienradar zie. Wees blij! Uit een ander topic: Eindhoven: 11.15uur!!!
Helaas net slecht nieuws gehad. Een kameraad van vriendlief (bram) ligt al ruim een week in het ziekenhuis. Eerst dachten ze een ontstoken hartzakje, maar het blijkt alvleesklier ontsteking te zijn Vorige week is ie van de IC afgekomen, nu is ie er helaas weer naar toe. T ziet er niet goed uit en hij begint er ook geel uit te zien. Mijn oma had hetzelfde en heeft het niet overleefd. Hij is 26 jaar.
Laatst bijgewerkt door rowo op 23-08-11 14:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Jeetje Mandy, als jullie vriend geel wordt dan is er meestal ook een blokkade van de galwegen, komt vaker voor. Met een ERCP vegen ze de afvoerbuizen weer schoon. Hopelijk is het niet erger en komt jullie vriend er snel weer bovenop.
Evie, gefeliciteerd! Wanneer heb je je eerste rijles? (Je bent nu toch 18) Jeetje, wat een donkere lucht in Eindhoven! Hier schijnt eindelijk een zonnetje! Mandy, hopelijk komt hij er weer bovenop Toot heeft nog amper iets gedaan en wordt nu al opzij geschoven