[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:58

Margriet_ schreef:
Bianca hij loop vanaf de neus t/m schoft. ;)

aahh zo, das natuurlijk ook de helft ja... :o
Welkom terug MO !!! :D

En wat Disney betreft, ik ga 5 dagen in de eerste week december naar disneyland parijs, dus disney genoeg denk ik, I LOVE IT.. <3

Scum

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 07:02

Bianca, ik liep laatst in de supermarkt (gewoon bij ons in het dorp). En toen zag ik opeens jou lopen (dacht ik :D).
Ik dacht... huh.. hoe raakt die zo ver van huis verzeild in een supermarkt.
Je vriendin liep naast je.

En toen begon je opeens in het plat Limburgs tegen je vriendin te praten. Toen was ik NOG verbaasder dat jij dialect sprak :D

Enfin.. jij was het dus niet. Maar het was gewoon je tweelingzus hoor. Zelfde kapsel, kleur haar, gezicht, postuur.... alleen een andere taal!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:47

Goede morgen!

Mootje goeie bijlees actie :)
Succes met corion vandaag!

Pff latijns nou daar waag ik me maar niet aan :o

Men ben gebroken, laat elke x me tv aan staan dus word op de gekste tijden wakker :z

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:26

Goedemorgen,

Ik moet zoveel bijlezen dat ga ik even niet redden op het werk. Heb nog maar 1 beeldscherm. 2e komt er aan deze maand geloof ik..

Lees wat over latijn..nooit gehad en begrijp er ook niks van :D
@ bianca disney klinkt leuk vooral met kerst..
@ mootje doel klinkt als haalbaar. Corion weer fit?
@ vief ik kwam je topic tegen. Weer gave jasjes zitten er tussen..

Merrie is gelukkig weer fit. Zij had opeens een dikke kogel. Gisteren voor het eerst weer kunnen trainen. De ruin is naar de fysio geweest en die had weer wat probleempjes. Hij is rechtsachter erg gevoelig bij zijn hamstring en dijbeenspier en wat spieren bovenop. Fysio snapt ook niet waar het vandaan komt want aan de andere kant heeft hij het niet. Vorige keer was het gebied ook al een probleem. Qua training hoef ik niks te wijzigen want de oorzaak is niet bekend. Vanavond even wat licht trainen op de manege en kijken hoe hij loopt.. Ga nu braaf aan het werk en probeer bij te lezen vandaag :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 10:05

Caro, Fijn dat je merrie weer fit is!
Scum, Gelukkig had je de tweelingzus van Bianca niet aangesproken ;)
Corien, Misschien moet je gewoon je TV uitzetten :=

Behandelformulier is ingevuld, ontbijt is op, nu nog even douchen en dan richting paard!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:06

WIE LAAT ZICH NIET KOEIENEREN??? BOES BOES, BOES BOES! :D
_O- geweldige zin :D

Goedemorgen trouwens!
@ Mootje: welcome back! Heb je je een beetje vermaakt!
@ Caro: mooi dat je merrie weer fit is!
@ Dorien: Leuk dat Toby het zo goed doet!

Gister even bij Xavi geweest en vanmorgen was de kleine Sem al vroeg bij ons (mijn moeder past op) dus ik was pas laat op mijn werk :o Vanavond even een rondje oefenspringen met Jer. In principe even 1 rondje, tenzij hij aangeeft nog wel een rondje te kunnen :P Ik heb het idee dat hij weer helemaal boven Jan is in ieder geval!!

Ga aan de slag!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:07

Snoekiej: Die had ik ook! Erg grappig :D.

Ik ga maar eens aan de slag, we moeten zo naar een dierenartsenpraktijk voor een ARBO-check.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:07

@ Mootje: behandelformulier? Ik heb wat gemist?

Overigens, al die verhalen over dikke benen doen mij meteen weer aan Rhino denken. Paard van een vriendin van mij staat ook al 2 weken met dikke benen. Maar goed, dan was er inmiddels wel wat 'meer' aan de hand geweest denk ik.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 10:09

Woensdag had ik gesprongen en toen voelde hij heel narrig in de draf. De dag erna was zijn schiefel enorm gegroeid en liep er een superdikke strekpees over de schiefel en liep meneer stokkreupel. Zondag was het al weer dun, en liep hij volgens mij goed, maar ik ga voor de zekerheid toch maar naar de kliniek!

Afspraak is om 11.30, dus ik kan rustig aan doen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:11

Oooh, ik snap het. Wat vervelend zeg. Hopelijk valt het mee!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 10:13

Mijn sportstanden zijn correct bijgewerkt bij de KNHS *\o/*

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:39

Wat een meevaller :)) Hopelijk valt het allemaal mee met Corion.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:18

Succes Mootje bij de de dierenarts! Hopelijk valt het mee!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:07

Mmmmm, volgens mij heb ik wat onder de leden.
Dan weer heet, dan weer koud. Zweet staat op mijn rug (sorry, als dit teveel informatie is). Zo maar even een roze pil opeten, geen tijd voor ziek-zijn ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:39

Scum schreef:
Bianca, ik liep laatst in de supermarkt (gewoon bij ons in het dorp). En toen zag ik opeens jou lopen (dacht ik :D).
Ik dacht... huh.. hoe raakt die zo ver van huis verzeild in een supermarkt.
Je vriendin liep naast je.
En toen begon je opeens in het plat Limburgs tegen je vriendin te praten. Toen was ik NOG verbaasder dat jij dialect sprak :D
Enfin.. jij was het dus niet. Maar het was gewoon je tweelingzus hoor. Zelfde kapsel, kleur haar, gezicht, postuur.... alleen een andere taal!

hahah ik was het niet nee. Ik kom wel altijd overal en zwerf overal wel rond, maar spreek geen dialect... :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:41

_Noor schreef:
@ Mootje: behandelformulier? Ik heb wat gemist?

Overigens, al die verhalen over dikke benen doen mij meteen weer aan Rhino denken. Paard van een vriendin van mij staat ook al 2 weken met dikke benen. Maar goed, dan was er inmiddels wel wat 'meer' aan de hand geweest denk ik.

Ga even optimistisch doen :( Mijn merrie staat ook met dikkere benen. Dat is wsl van de mok, maar ze mag daar geen spuit voor hebben. Na het lopen is het weer mooi dun en ze loopt ook gewoon goed. Ik moet van de DA met bewegen oplossen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:42

Mootje schreef:
Mijn sportstanden zijn correct bijgewerkt bij de KNHS *\o/*

Mijnes niet, mis een wp in de dressuur, ga morgen alles maar eens scannen.....

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:43

:D Al die series klinken mij ook beknd in de oren vooral dinobabies ( :)ddd dinobabies spelen en ze hebbe alle tijd, is een groepje van vier jongens en een.. ) en Boes Boes waren favoriet.
Corien: Waarom laat je je de tv dan ook aanstaan s'nachts :o?
Caro: Hopelijk zit de ruin vanmiddag weer lekekr in zijn vel.
Noor: De overgang van thailand naar Nederland maakt je ook een stuk vatbaarder voor een verkoudheid, lekker dik inpakken dus :(:) .
Mootje: Ik duim voor goed nieuws!

Ik ben weer thuis, cijfer voor natuurkunde stond erop, heb een 6,7 dus dat is wel voldoende maar haalt mijn gemiddelde wel weer wat omlaag, ik dacht hem ook wel beter gemaakt te hebben O:) . De les van moeders was erg geslaagd, ze vond het erg leuk en aan het eind van de les zag het er een stuk beter uit dan in het begin. Ik moet wel oppassen dat ze niet te fanatiek wordt, dan pikt ze Bam natuurlijkin :+ .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:50

Succes bij de DA Mootje!
:(:) Beterschap Noor
Leuk voor je moeder dat ze de les leuk vond Eef

Goeiemorgen :)
Ik heb net weer een huppellesje gehad :D
Vanuit draf over de balkjes en over een klein kruisje. Heel lastig om haar echt rustig te houden, maar het ging wel :) Voelt wel eng hoor, ik ben toch een klein raketje gewend, en als ze aantrekt weet ik iig dat ze niet stopt.
Ze ging wel veel beter springen, beter over de rug en met een mooie techniek. Volgende keer ook vanuit galop proberen. Dat is denk ik nog wel wat lastiger, dan is ze nog veel enthousiaster :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:57

EEF @ gelsaagd is geslaagd moet je maar denken.
SNOEK @ lekker opbouwen met springen.

KNHS is altijd idd een beetje een gok of alles wel goed geregeld word. Ik heb gelukkig met het overzetten van de vereniging totaal geen probleem ondervonden.

Waar kan ik overigens die "sleezies" vinden ?? heb heel paardendrogist bekeken bij dekens en verzorging maar hij kent het niet. Lijkt me verrekte handig om dan ook mijn knotten schoon te houden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:58

Fijn dat het huppelen zo lekker ging, komt ze ook al wat makkelijker los in der lijf nu je weer aan het springen bent Snoekiej?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:07

Middag :D
@Snoekiej: Lekker dat je weer wat hebt kunnen springen met Vorstin! Gewoon rustig gaan opbouwen.
@Evie: Wat leuk dat de les van je moeder zo lekker ging met Bam! En gefeliciteerd met je cijfer! Gehaald is gehaald toch?
@Mootje: Hopelijk een positieve uitslag bij de DA!
@Noor: Beterschap :(:)
@Caro: Hopelijk wil de ruin nu ook weer fijn aanpakken! Gelukkig dat de merrie haar kogel wel weer goed is!

Ik heb gisteren echt een superfijne dressuurles gehad met Jipje, was wel hard werken voor ons beiden, maar het resultaat mocht er dan ook zijn! Vanmorgen dus maar even wat met hem gesprongen om zijn spiertjes los te maken :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:24

@ bianca sleezy even invoeren bij google dan krijg je diverse zaken die ze wel verkopen
@ snoekiej mooi dat je weer mag opbouwen.

Bij mij klopt de KNHS regelmatig niet. Wordt er een beetje flauw van om er steeds achteraan te bellen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:41

Volgens mij ben ik de enige die nooit op Mijn KNHS kijkt :+ Ik ga er gewoon vanuit dat het redelijk klopt. Ik kijk niet op een paar winstpunten :o
Als ik ineens B + 35 ipv B + 22 springen wordt het natuurlijk een ander verhaal :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:42

[quote="gr_roos]Ga even optimistisch doen :( Mijn merrie staat ook met dikkere benen. Dat is wsl van de mok, maar ze mag daar geen spuit voor hebben. Na het lopen is het weer mooi dun en ze loopt ook gewoon goed. Ik moet van de DA met bewegen oplossen.[/quote]

Sorry! :o
KNHS is bij mij op het moment juist helemaal (en correct!) bijgewerkt. Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben (ivm degradatiegevaar bij het springen :P).

Net een themalunch gehad op het werk over de digitalisering van het werk. Man man, wat een langdradig verhaal....Kreeg nog wel even een complimentje dat ik er zo goed mee bezig ben *D