[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:45

Citaat:
@Mootje: Ik ga je topic bekijken, Volgens mij heb ik jou niet meer gezien zaterdag?

Nessah, Ik ging bij Rob betalen toen jullie de lage bezembak aan het springen waren. Mijn vriendin stond met mijn paard op het gras naar jullie te kijken. Mooie foto's! Ik hoop dat ik volgende keer een niveau hoger wordt ingedeeld. Volgende week Ermelo en de week erop training van Michiel. Ik ben benieuwd wat hij van mijn nieuwe paard vind, aangezien ik in September bij Michiel de ORUN wil doen :D

Knap hoor, zo'n mooie wedstrijd-outfit voor < €200!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:47

billy1 schreef:
Ben nu behoorlijk uitgeteld, ben de hele dag in Amsterdam geweest om te winkelen ;) Heb wel een paar leuke dingen op de kop weten te tikken. Toch ga ik echt proberen de desigual winkel de volgende keer te vermijden! Die is echt slecht voor je bankrekening...........

Leuk Billy!
Ik heb ook het e.e.a. van Desigual, vind de kwaliteit alleen niet best, terwijl ik het toch best een prijzige winkel vind.. Dus een tip van mij: handwas ;)
Lotte: mooie foto's. Zeilen is niets voor mij, zoals gezegd word ik verschrikkelijk zeeziek..
Caro heeft lekker gesprongen.
Snoek & TG hebben kindertjes gejureerd! Beetje water is inderdaad wel goed voor de bodem in Oudkarspel!
Nessah Het is gelukkig maar een kleine overbeet die door de tandarts idd goed bijgehouden kan worden. Mooie foto's! Jij bent helemaal klaar voor Oudkarspel hoor!

Gister dus naar de stad geweest met moeders. Ondergoed flink aangevuld en de ouwe bende meteen weggegooid thuis. Verder had ik mijn verjaardagskado nog tegoed en die heb ik gekregen: een backpack voor in Thailand! Deze: http://www.perrysport.nl/grotefoto/outdoor/885800_wildebeast-tech-trek-fundisi-55-ladies/3894_softpacks/wbs-tt/strFlashAnimatie=staand/
Ben er erg content mee, hopelijk past alles erin. Laat vriendlief hem maar inpakken, die heeft bij het Korps Mariniers geleerd om met militaire preciesie in te pakken :D .

Nessah

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:49

Zo, dat is nog eens een grote tas :D Thailand.. Wij gaan daar in Januari naar toe. :)

@Mootje: Hmm.. ik weet het even niet meer.. Haha.. Doe je oudkarspel ook mee?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:52

Nee, Ik mag van mijzelf pas crossen als ik 10wp in de B springen heb en B springen als ik 10 WP in de dressuur heb :+ Ik heb mij wel opgegeven voor de BB in Lisse!
Noor, Wanneer ga je naar Thailand? Mooie tas :j

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:55

Oh zo :D Oké, Lisse doe ik ook mee :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:56

Ik weet alleen nog niet of ik het vol ga houden. Het kriebelt namelijk nu al zo!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:58

Haha, ach ik heb ook haast geen ervaring. Met mijn vorige paard wel veel gesprongen en mijn pony's ook.. Maar met dit paard nog maar 1 wedstrijd in het B en 6 trainingen. Oudkarspel wordt spek en bonen.. Gewoon kijken hoe het gaat :) Je moet ergens beginnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:58

Dat wordt dus eerder crossen Mo ;) Gewoon kijken hoe hij aanpakt toch?
Ik ga van 7 t/m 30 oktober (en heb er nu al zin in!).

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:59

oktober? is dat niet het regenseizoen? Of ben ik in de war?

Ja, lijkt me prachtig daar!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:02

Nessah schreef:
Haha, ach ik heb ook haast geen ervaring. Met mijn vorige paard wel veel gesprongen en mijn pony's ook.. Maar met dit paard nog maar 1 wedstrijd in het B en 6 trainingen. Oudkarspel wordt spek en bonen.. Gewoon kijken hoe het gaat :) Je moet ergens beginnen.

Met mijn vorige paard heb ik M gecrosst, dus van mijn kant is de ervaring er wel, maar mijn paard is nog zo puppy! Ik wil eerst gewoon km's maken

Noor, Leuk. Ga je op de bonnefooi? Dat doen mijn ouders altijd (alleen de vlucht en auto in NL regelen en daar de rest).

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:03

Oh op die manier :) Mijn paard heeft 1 winstpunt behaald in de L cross met de vorige eigenaar. Ik zelf heb L cross gereden met de pony's ( dus wel heel wat jaren terug) en met mijn vorige paard alleen oefencross, die was heel angstig.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:06

Nessah schreef:
oktober? is dat niet het regenseizoen? Of ben ik in de war?

Het regenseizoen loopt dan (als het goed is :Y) ) op het eind. Een vriendin van mij is eind september/begin oktober geweest en die vond het prima te doen! Gewoon af en toe een fikse bui, maar dat schijnt juist wel even lekker te zijn!

Edit: @ Mo: ja we hebben alleen de vlucht naar Bangkok geboekt. We gaan met drie meiden en we denken er nu wel over om alvast een binnenlandse vlucht te boeken van Chiang Mai naar de eilanden, maar verder gaan we niets boeken :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:15

@Noortje: je kunt beter je tas zelf inpakken want als je er eenmaal iets uithaalt op jouw manier past het nooit meer terug op Ronald's manier.
Moet je aan het eind een extra tas erbij kopen.
Kijk dat vind ik nou een _O- :+:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:22

>;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:50

Mogge :z .... Ik heb heerlijk uitgeslapen, was ik wel aan toe!!

Het regenseizoen in Thailand loopt ongeveer van maart tot oktober ;) .. Ik ben toen in augustus geweest, maar heb er geen last van gehad. De natuur is dan juist op z'n mooist omdat dan alles groen is :D .. We hebben in de laatste week veel regen gehad, zoveel dat de straten onder water liepen en de stroom uitviel iln het winkelcentrum (donker!!)...

@Nessah: Mooi set!! Die foto was van dat 3 daagse gebeuren bij ons ;) !! Leuk zeg!
@PB:Haha jij ervaart precies hetzelfde met zeilen dus ;) . Ik vind het ook zalig!! Haha, jij gaat weer op een knol zitten :P .. affijn, paardrijden is van oorsprong ook een elite sport :)) .. Mijn moeder, vader, zus en ik kunnen dus zeilen.. Erg leuk.

Over gat in je hand :o ... Ik heb gewoon geen handen meer.. Ik geef erg graag geld uit, met de gedachte; ik heb er hard voor gewerkt, dus ik verdien het }> .. Ik verwen ook wel graag mensen :) , koop voor mijn moeder echt mooie kado's voor haar verjaardag.. Ik heb mezelf nu wel even aan banden gelegd, want wil wel sparen.. moet straks ook nog wel een autootje kopen en ben aan het kijken voor een trailer voor Wolin.
Daarentegen heb ik geen 6 wedstrijdjasjes (wel 23 bikini's :o , maar heb er 5 weg gedaan :j ), ik koop erg graag kwalitatief goede spullen, mooie dekens, mooie chabrakken, fijne jassen van Jack Murphy, etc.. Maar draag net zo graag broeken van de Only en shirtjes van de HEMA ;) ..

Deze week een weekje Rome boeken 8-) , ben er nog nooit geweest en heb er erg veel zin in :):) ..

Maar eens aankleden, straks weer autorijles :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:02

Lotte: Rome is in 1 woord GEWELDIG!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:02

Wanneer zit jij in Rome Lot? Ik ga nl over 2 weken er 6 daagjes naartoe.
Mo: Als jou maat er niet meer bijzit in de uitverkoop Mo moet je naar Roermond gaan. Is gewoon een mini-stadcentrum met allemaal winkels en ze hebben héél veel in alle maten. Komt omdat ze daar alle overschotten, samples, etc. uit heel NL,België, Luxemburg en Duitsland verzamelen. Een hoop komt rechtstreeks uit de fabriek en heeft nooit in de winkel gehangen.
Noor: Tas zou ik idd ook zelf inpakken. Maar je kan er héél vel in kwijt. Heb voor 6 weken Afrika al mijn spul erin kwijt gekunt, incl. camera, boeken ed. En mijn vriend kon er voor 4 maanden spul in kwijt incl. medische spullen voor het ziekenhuis daar.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:03

@WolinLotte: jeeetje.. heb nu pas door wie jij bent.. :o Haha, grappig. Heb je paard niet op het land zien staan toen.. Ging wel expres zoeken. Waarom deed jij niet mee?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:09

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:13

Jups, die is het. Volgens mij in juli of augustus. Winkel is op iedere dag geopend. Als de extra uitverkoop is staat het op de site.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:15

peanutbutter schreef:
Noor: Tas zou ik idd ook zelf inpakken. Maar je kan er héél vel in kwijt. Heb voor 6 weken Afrika al mijn spul erin kwijt gekunt, incl. camera, boeken ed. En mijn vriend kon er voor 4 maanden spul in kwijt incl. medische spullen voor het ziekenhuis daar.

Hoeveel liter was die tas, PB?
Ik ben een verschrikkelijke sloddervos, maar als het er eenmaal strak inzit, moet het goedkomen ;)
Misschien neem ik hem wel mee naar Milaan over 3 weken, proefpakken haha.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:16

Leuk commentaar gekregen mirte!
Vief balen zeg dat je nog steeds last van je oog hebt! Leuke foto's allemaal!
Corien sterkte met je keel!
PB leuk filmpje! Ziet er verder opzich wel netjes uit!
Gr_roos ik ben ook heel blij met de regen! Onze bak leek alweer op de sahara!
Lotte stoere boot!
Anthea fijn dat het 2e rondje beter ging!
Nessah gave foto's! En nette punten!
Noor grote tas!

Hier nog een filmpje van mij van zaterdag! Zit echt een paar keer gruwelijk mis qua afstanden. :o Gelukkig in het 2e parcours niet meer.

http://www.youtube.com/watch?v=_dZNdGaCXLQ

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:20

Poeh geen idee. Hij was groot, maar niet extreem. Anders past het niet op mijn rug. Was gewoon een damestas.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:29

@Margriet_: ondanks de afstanden vind ik het een fijn filmpje om naar te kijken :) Ziet er goed uit.. Haha en op 20 seconde, lekker aan het stuiteren :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:33

Margriet, je filmpje kijk ik vanavond thuis!

Ik zit te denken om deze aan te schaffen: http://www.gpgstirrups.com/prospec-blue-p-132.html (GPG cilinders) en dan aan mijn bow balance beugels te hangen. Weet iemand hoe lang die dingen zijn, aangezien ik redelijk korte benen heb. Ik wil niet dat die cilinder mijn zweetblad raakt!