Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
andrea16 schreef:viefdepief schreef:Wat een mooie oplossing Sim
Ik heb net de KNHS gebeld en uitgelegd dat ik het raar vond dat ik toch nog op de startlijst stond.
De mevrouw die me te woord stond vond dat ook en gaat er nu nog even voor me achteraan. Hoefde van mij niet maar vind het wel goed dat ze het zo serieus nemen.
Euh.. volgens mij heb ik ergens overheen gelezen

viefdepief schreef:
Was ook wel een beetje onduidelijk misschien
Ik vond toen ik thuis kwam een brief van de KNHS. Daarin zat dus de startlijst van de Hippiade, terwijl ik me op de Regio toch echt heb afgemeld..
Vandaag dus maar even gelijk gebeld!
en ben het weer meer dan zat.

Paarden hebben al heerlijk buiten gelopen in de regen.
Giloni schreef:
Ik was van plan vanmiddag te gaan rijden maar dat laat ik nu wel. Ga wel even naar de ruitersportzaak met m'n verjaardagsgeld
Lielle schreef:oei GvdT. Warm bad is wel een aanrader
en een goede massage

)
.
). Daarna gingen we nog een kleine trakhener springen de wei uit de renbaan op. Hercules ging de laatste meter helaas in de remmen, en ik lag in de sloot
. Ik heb mezlf wel pijn gedaan aan mijn heup en onderbeen, maar dat is volgens mij meer van de klap die mijn spieren hebben gekregen. Ik moest er zelf wel een beetje om lachen want het was ook echt maf! Maar weer opgestapt en de trakhener maar gelaten voor wat het was. Nog wat afsprongen gedaan en toen waren we weer klaar..
De 2uur en drie kwartier daarna in de auto waren wat minder...
) op moet reageren en dat probeer ik ook absoluut te doen. Maar het valt me echt nog niet mee...
) nog vast en die sleepte me dus fijn nog een paar meter verder! M'n rijbroek is inmiddels 2 keer gewassen en heeft de hele nacht in de Biotex staan te weken, maar wit is ie nog steeds niet helemaal. Ook wel lekker slim om met een witte rijbroek te gaan crossen natuurlijk! Ik dacht dat ik geen tijd meer had om me om te kleden na de dressuur, en hij was toch al doorweekt van de regen. Maar in het vervolg trek ik toch echt wel even een andere aan!
Net mijn rijbroek aan begint het toch weer te regenen
Scum schreef:Hmm Floor, dat is geen pretje om door je paard in een sloot gedumpt te worden. Was dat die sprong die niet zover van de ingang van het terrein af is?
.